• Головна
  • Що робити, якщо ви не можете зайти в реєстр і заповнити е-декларацію
08:53, 29 березня 2017 р.

Що робити, якщо ви не можете зайти в реєстр і заповнити е-декларацію

Стало відомо, що робити, якщо ви не можете зайти в реєстр і заповнити е-декларацію. Рекомендації від служби техпідтримки НАЗК. 

Шановні суб’єкти декларування!

У зв’язку з великою кількістю звернень до служби технічної підтримки повідомляємо:

На час, поки проводяться технічні роботи, Ви не зможете користуватись Реєстром. Інформацію про стан роботи Реєстру можна переглянути на сторінці: https://nazk.gov.ua/

Перед зверненням до служби технічної підтримки, будь ласка, ознайомтесь із:

-         Роз’ясненнями щодо помилки “Ви не підтвердили E-mail” https://nazk.gov.ua/news/rozyasnennya-shchodo-pomylky-vy-ne-pidtverdyly-e-mail

-         Загальними рекомендаціями при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування https://nazk.gov.ua/news/zagalni-rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derzhavnym-reyestrom-deklaraciy-osib-upovnovazhenyh

Після відновлення роботи Реєстру, будь ласка, перевірте чи вирішене Ваше питання, якщо ні, повторно зверніться до служби технічної підтримки за адресою [email protected], при цьому:

- направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки;

- у темі листа зазначайте суть Вашого питання;

- у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

Найбільш поширені питання:

1.      Якщо Ви неправильно вказали електронну пошту під час реєстрації, будь ласка, спробуйте увійти до системи за посиланням https://portal.nazk.gov.ua/login, у вкладці «Мій профіль» перевірте Вашу поштову скриньку та за необхідності змініть її. 

2.      Якщо Ви отримали новий ЕЦП та під час входу у Вас виникла помилка «Така поштова адреса не існує або вже зайнята», будь ласка, скористайтеся кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ».

3.      Якщо Ви під час реєстрації невірно вказали поштову скриньку, перевипустили ЕЦП та під час входу у Вас виникає помилка «Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований», будь ласка, напишіть лист повторно, зазначивши помилку:

  • Ваші  П.І.Б.
  • ІПН 
  • Вірну поштову скриньку.

4.      Якщо Ви скористатись функцією “Я загубив/змінив свій приватний ключ” та отримали таке повідомлення: “Ваша заявка на зміну ЕЦП успішно прийнята. На час розгляду заявки Ви не зможете користуватись реєстром. Після перегляду Вашої заявки Ви отримаєте електронного листа з подальшими інструкціями.”, Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з Вашим новим ЕЦП через деякий час та не очікувати листа з подальшими інструкціями. Заявки на зміну ЕЦП обробляються у робочий час протягом двох діб.

5.      Якщо у Вас виникла помилка особистого ключа (спробуйте пізніше), будь ласка, перед повторним входом, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі. 

6.      Якщо Ви не можете перейти з першого до наступного розділу, будь ласка, скористайтеся останньою версією браузера Google Chrome.

7.      Якщо у Вас не завантажується розділ або не зберігаються зміни у розділі, будь ласка, видаліть цей розділ за допомогою кнопки «видалити дані цього кроку» та заповніть спочатку.

8.      Якщо Ви не знаєте як вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини, будь ласка, вкажіть серію та номер свідоцтва про народження у форматі «1-АА123456» та без пробілу в полі «Податковий номер». 

9.      Якщо Ви виявляєте помилку у кроках 3,4,6,7,8,10,11,12 «Зазначте право на цей об’єкт», будь ласка, вкажіть тип права, натисніть копку «Додати» та натисніть кнопку «Зберегти об’єкт».

10.  Якщо Ви не знаєте чи подано Вашу декларацію,  будь ласка, перевірте за посиланням https://public.nazk.gov.ua, переконайтеся, що в особистому кабінеті вона має статус «Активна» та перевірте вкладку «Мої повідомлення».

11.  Якщо у Вас виникла помилка при зчитуванні особистого ключа(Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний (50)),  будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya.

12.  Якщо у Вас виникла помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено 51), будь ласка, переконайтесь у правильності вибору АЦСК, яким Вам видано ЕЦП, у полі АЦСК.

13.  Якщо у Вас виникла помилка особистого ключа (Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)), будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК. https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya.

14.  Якщо у Вас виникла помилка особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений 24), будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya.

15.  Якщо у Вас з’являється повідомлення (Виникла помилка при завантаженні криптографічної бібліотеки), будь ласка, скористайтесь кнопкою «Використовувати файл з особистим ключем».

16.  Якщо Ви не знаєте як заповнити розділ, Ви можете ознайомитись з роз'ясненнями щодо заповнення електронних декларацій за посиланням  http://nazk.gov.ua/deklaraciya  або зателефонуйте у довідку щодо заповнення декларацій +38(044)200-08-29 та +38(044)200-06-88.

17.  Якщо у Вас виникла проблема технічного характеру, будь ласка, напишіть лист на [email protected] повторно або зателефонуйте у технічну підтримку за номером +38(044)200-06-94.

18.  Якщо Вам на поштову скриньку не приходять повідомлення про збереження чернетки або про подання декларації, перевірте папку “Спам” Вашої поштової скриньки, перевірте правильність Вашої електронної пошти у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету. Подані документи у Вашому персональному кабінеті мають статус “Активний”. Переглянути поданий документ Ви можете перейшовши за посиланням у Вашому персональному кабінеті.

19.  Якщо у Вас виникла помилка “Невірні дані для реєстрації (спробуйте знову)”, у Вашому ЕЦП у полі ПІБ вказано символ не з української розкладки клавіатури. Будь ласка, замініть Ваш ЕЦП.

20.  Якщо у Вас виникла помилка “Не вдалось обробити дані (спробуйте знову)”, будь ласка, зверніться до АЦСК, який Вам видав ключ, або отримайте ключ у іншому АЦСК.

21.  Ви маєте можливість подати виправлену декларацію один раз протягом 7 днів. З інших питань щодо подання виправленої декларації, будь ласка зателефонуйте у довідку щодо заповнення декларацій +38(044)200-08-29 та +38(044)200-06-88 або зверніться до Департаменту фінансового контролю та моніторингу способу життя https://nazk.gov.ua/contacts

Від редакції 05366.com.ua: журналісту нашого видання все ж вдалося подати е-декларацію, проте зробила вона це вночі, приблизно з 23:00 до 01:15 з 28 на 29 березня. Очевидно в нічний час навантаження на систему значно менше, що і дає можливість зайти до особистого кабінету та заповнити і подати декларацію. 

Нагадаємо, Сайт НАЗК знову “лежить” – чиновники не можуть вчасно подати е-декларації

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#е_декларація #декларування #сайт #НАЗК #система #непрацює #порушення #щоробити #техпідтримка
Високі оцінки користувачів за Стиль изложения
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
21 лютого 2018 р., 11:46
Спасибо автору за статью. Помогла. Следовала инструкции - сдала декларацию.
27 лютого 2018 р., 22:26
Добрий вечір! Допоможіть вирішити проблему: при зміні ЕЦП після доримання всіх інструкцій видає ПОМИЛКА ПРИ ЗМІНІ ЕЦП, замість заявка прийнята до розгляду. Що робити, вже просто здають нерви, дякую
30 березня 2018 р., 13:05
Стаття дійсно корисна. Але відповіді на своє питання так і не знайшла. (Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ".) Функцією скористалася 6 разів через Приват. Відповідь та ж сама.
Оголошення
live comments feed...