А ви знаєте, хто розмовляє з вами, коли ви дзвоните в поліцію? Нещодавно стало відомо, як працює call-центр поліції в Полтавській області.
Як повідомляють правоохоронці, що в області, в цілодобовому режимі працює 9 безкоштовних автоматизованих ліній. Саме за ними оператори приймають дзвінки та передають їх диспетчерам, які, в свою чергу, спрямовують на місця подій патрульні наряди та слідчо-оперативні групи.
Як свідчить практика, до правоохоронців за номером 102 звертаються не лише, щоб повідомити про злочини та правопорушення, але й тоді, коли знаходять підозрілі предмети, або бачать підозрілих людей.
Окрім того, оператори call-центру надають сервісні послуги тим, хто до них звертається: підказують телефонні номери екстрених служб, відомств, організацій та ін.