В Україні повернення квитків проводитиметься тільки через залізничні каси

Повернення квитків, оформлених через інтернет, здійснюватиметься тільки через залізничні каси.

З 12 грудня «Укрзалізниця» тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет. Зроблено це на численні прохання пасажирів для того, щоб попередити зловживання з квитками, а саме – недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.

Таке обмеження скасують після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.

Аналіз, який провели спеціалісти «Укрзалізниці», показав, що переважна кількість квитків на зимові свята викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Окрім того, значна частина з викуплених квитків повертається, а це корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.

Отож, квитки масово та системно викуповуються для їх перепродажу, тому створюється штучний попередній дефіцит, який викликає невдоволення та нарікання громадян.

Про це повідомляє прес-центр «Укрзалізниці».