Рятувальники Миколаївщини отримали чотири спеціальні пожежні автомобілі, а до Полтавського ГЗК прямують оригінальні вишки від КрАЗу.
Незабаром до Полтавського гірничо-збагачувального комбінату відправлять оригінальні автовишки.
Автопідйомник ТК-К-5233 AGP 26 базується на повнопривідному шасі КрАЗ-5233НЕ екологічного класу Євро 5, що виконано в базовій комплектації. Окрім того, спецавтомобіль обладнаний антиблокувальною системою гальм, а у кабіні водія є кондиціонер.
Максимальна робоча висота підйомного обладнання комбінованого (ліктьового) типу, що змонтували на заводі спецтехніки «Техкомплект», становить двадцять шість метрів, максимальний виліт – дванадцять метрів, кут повороту – триста шістдесят градусів, а електроізоляція люльки – тисяча вольт.
Щоб забезпечити безпечну роботу, автогідропідйомники обладнали спеціальними пристроями та системами:
- обмежниками граничного вантажу та робочої зони;
- орієнтації підлоги робочої платформи;
- блокування підіймання опор, коли стріла перебуває не в транспортному положенні;
- блокування підіймання та повороту секцій стріли, коли підйомник не виставлений на виносні опори;
- аварійного опускання робочої платформи;
- аварійної зупинки двигуна із кнопкою «Стоп» на робочому місці машиніста підйомника та в робочій платформі;
- двостороннім переговорним пристроєм;
-пристроєм для аварійної евакуації працівників з робочої платформи.
Спецмашини задіять при виконанні ремонтних робіт технологічного обладнання, зокрема гідравлічних екскаваторів. До того ж, автопідйомник обслуговуватиме лінії електромереж та підстанції Полтавського гірничо-збагачувального комбінату.
Щодо Миколаївського гарнізону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, то їх автопарк за рахунок державного бюджету в межах реорганізації та реформування Державної служби України з надзвичайних ситуацій поповнився чотирма спеціальними пожежними автомобілями на шасі КрАЗ-5401(4х2).
Нагадаємо, Кременчуцький автомобільний завод створив шасі підвищеної прохідності КрАЗ-5401НЕ (4х4) вантажопідйомністю дев'ять з половиною тонн із дворядною чотиридверною шестимісною кабіною МАЗ, відповідно до технічних вимог ДСНС, які прописані в умовах тендера минулого року. У даному випадку це шасі призначене під монтаж спецобладнання для гасіння пожеж АЦ-4-60.
Кременчуцькі конструктори адаптували кабіну МАЗ-530905 (Білорусь) до шасі автомобіля КрАЗ-5401НЕ, так як вона відповідає чітко прописаним параметрам, зазначеним у цьому тендері. А ось лінійка традиційних кабін Renault і MAN, якими «АвтоКрАЗ» комплектує свої безкапотні автомобілі не має зразків з відповідними параметрами.
До того ж, на цьому шасі встановили широкопрофільну шину з централізованою системою підкачки, а це дозволяє використовувати спецвиріб на дорогах із різним покриттям і навіть при повному бездоріжжі.
Для того, щоб автомобіль міг здійснювати оперативну доставку екіпажу і обладнання до місця проведення рятувальних, аварійних або інших необхідних робіт, його оснастили двома паливними баками по сто шістдесят п'ять літрів, які забезпечують пробіг автомобіля на відстань до шестисот кілометрів.
Окрім того, спецавтомобіль розвиває швидкість до понад дев'яносто кілометрів на годину, а також він досить маневрений, так як має безкапотне компонування, і може використовуватися в умовах міського циклу.
За матеріалами прес-центру ПрАТ «АвтоКрАЗ».