Кременчужани звернулися до редакції сайту 05366.com.uaз проханням привернути увагу влади до проблеми, яка склалася у них з настанням опалювального сезону.
Звернулися мешканці будинку 26 по вулиці Горького. Як розповідають автори, до їх осель тепло підключили ще 21 жовтня.
Але у першому під’їзді з 1 по 5 поверх у трикімнатних квартирах негаразди з опаленням.
У половині квартири є опалення, а у половини немає. Тобто проблема зі стояком, а від так по дві кімнати в кожній квартирі холодні і не опалюються.
Як розповідають , спочатку подумали, що виною тому стала недбалість мешканців 5-го поверху, які не спустили повітря з труби. Але після другого, на всяк випадок, спускання стало зрозуміло, що сусіди добросовісно все зробили і вчасно.
Тож 22 жовтня вони звернулися до КП «Житлорембудсервіс», яке обслуговує будинок. Ті заявку прийняли і обіцяли приїхати.
Наступного дня ніхто не приїхав, а на тому кінці проводу попросили знову назвати адресу і ніби знову викликали майстра. Але у наступні дні історія повторювалася.
Тобто у Житлорембудсервісі виклик приймають ввічливо, і обіцяють приїхати, але так і не приїздять. При цьому мешканці подавали заявку по кільком номерам.
Здивовані таким розвитком подій кременчужани просять міську владу вплинути на горе-підприємство.
Адже такий розклад подій у сучасності є кричущою недбалістю і безвідповідальністю підприємства.
При цьому варість послуг за опалення дуже висока, а якість низька через комунальників.