У тролейбусах Кременчука заборонять возити велосипеди. Проблеми власників нікого не хвилюють

Сьогодніпід час комісії з питань регуляторної політики виступив керівник управління транспорту Кременчука Руслан Івашина.

Так він розповів що внесено пропозицію щодо перевезення у тролейбусах велосипедів.

Він наполягав на тому,що великі велосипеди заважають іншим пасажирам і томуїх перевезення треба заборонити прописавши це у нормативних документах.

Як пояснював Івашина, нещодавно був інцидент, коли чоловікові з велосипедом зробили зауваження. Той наполягав, що йому не можуть заборонити перевезення, адже заборони немає у законі. І дійсно, він був правий.

Тож треба це змінити законно.

Керівник управління зауважив, що це не стосується велосипедів для дітей та велосипедів для дорослих у складеному вигляді.

А тут варто додати, що діти бувають різні – від 0 до 16 років. А дитячі велосипеди для 16-річних – це великий велосипед. Тож як будуть розрізняти види велосипедів на дитячі і малі, - важко уявити. Кондуктора повинні будуть розробити особливий план дій.

Також виникає питання, що якщо 13-16 річна дитина поїхала далеко на велосипеді і він зламався? Єдиним можливим транспортом для більшості не багатих дітей потрапити до-дому є тролейбус. І це було спасінням в усі часи існування тролейбусів. А не всі діти вміють розбирати велосипед та і не всі транспорти розбираються.

Також питання виникає і таке: на скільки треба скласти велосипед, щоб він вважався складеним? Можна просто кермо зігнути, або колесо відкрутити? Чи розібрати на запчастини?

І навіть не тільки дітей, але й старих людей жалко. Адже часто пенсіонери їздять по місту. А раптом стало зле людині? Доїхати на велосипеді не може, а єдиним шляхом повернутися до-дому є тролейбус?

У інших містах практикують перевезення велосипеда у чохлі. А за вантаж беруть кілька квитків. Але заборонити зовсім - здається не вихід.

Нажаль ці питання не хвилювали нікого. Проект рішення підтримали без заперечення. Його передадуть до виконкому, а там вже приймуть остаточне рішення.