У міськвиконкомі обговорюють проект регуляторного акту «Про впровадження електронного обліку та встановлення режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг у м. Кременчуці».
На меті спрощення погодження режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства і сфери послуг.
Адже, мешканці міста не мають можливості оперативно отримати інформацію щодо місця розташування, режиму роботи, асортименту товарів/послуг та контактні телефони керівників об’єктів торгівлі та сфери послуг.
Погодження безкоштовно видає управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконкому.
Але, наприклад, потрібно враховувати, що підприємства, розташовані у торгових центрах не можуть працювати довше, ніж самі центри.
Комісія розглядає погодження роботи в нічний час з 23 до 7 години
Погодження цілодобового графіку роботи здійснюється комісією та виконкомом.
При цьому все потрібно враховувати. Тож автоматизована система допоможе як підприємцям, так відповідним спеціалістам так і простим користувачам.
Із повним змістом проекту регуляторного акту можна ознайомитися за посиланням https://www.kremen.gov.ua/index.php/branches/page/123 .
Пропозиції щодо внесення змін або доповнень приймаються в управлінні розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної діяльності виконкому міської ради.