У Кременчуці обговорюють створення електронного обліку графіку роботи підприємств

У міськвиконкомі обговорюють проект регуляторного акту «Про  впровадження  електронного обліку та  встановлення  режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного  господарства та сфери послуг у м. Кременчуці».

На меті спрощення погодження режимів роботи закладів  торгівлі,  ресторанного  господарства і сфери  послуг. 

Адже, мешканці міста не мають можливості оперативно отримати інформацію щодо місця розташування, режиму роботи, асортименту товарів/послуг та контактні телефони керівників об’єктів торгівлі та сфери послуг.

Погодження безкоштовно видає управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконкому.

Але, наприклад, потрібно враховувати, що підприємства, розташовані у торгових центрах не можуть працювати довше, ніж самі центри.

Комісія розглядає погодження роботи в нічний час з 23 до 7 години

Погодження цілодобового графіку роботи здійснюється комісією та виконкомом.

При цьому все потрібно враховувати. Тож автоматизована система допоможе як підприємцям, так відповідним спеціалістам так і простим користувачам.

           Із повним змістом проекту регуляторного акту можна ознайомитися за посиланням https://www.kremen.gov.ua/index.php/branches/page/123 .

Пропозиції щодо внесення змін або доповнень приймаються в управлінні розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної діяльності виконкому міської ради.