З першого поверху кременчуцької міськради зник турнікет і загорожа (ФОТО)

З першого поверху кременчуцької міськради зник турнікет і загорожа. Такі зміни зауважили журналісти, що прийшли сьогодні, 8 лютого на чергове засідання апаратної наради.

Як виявилося, в міськраді реформують структуру прийому громадян – перший поверх зроблять загальнодоступним, а на другий-п’ятий – доступ за спеціальним пропуском.

- Ми хочемо реформувати структуру того, як приймають людей у міській раді. Для цього нам потрібно «підняти» з першого поверху ті служби, які можуть працювати з документами, переданими через ЦНАП, без відвідувачів, щоб виключити можливу складову, яку називають «корупційною», - розповів мер Віталій Малецький. - Щоб уникнути корупції ми відкрили в міськраді ЦНАП та підрозділи, які працюють зараз на другому, третьому, четвертому, п’ятому поверсі ради. Доступ до них має бути суворо регламентовано. Але зараз, якщо людина не може вирішити свої питання в ЦНАПі, вона йде на прийом до чиновника, який може «зайнятися» вирішенням її питань. Але якщо всі питання можна вирішити так - здав документи в єдине вікно, а потім отримав, то до чиновника ходити не треба. І в даному випадку чиновники не закриваються, ми робимо так, щоб процедура була зрозуміла і прозора. Одним із елементів цього є демонтаж цього огородження на вході. Але потім буде певна система розмежування доступу.

За словами міського голови, в мерії ще не знають, як саме виглядатиме це «розмежування доступу». Зараз вони рахують, скільки такі зміни будуть коштувати.

- Ми плануємо, що на першому поверсі будуть всі служби, які працюють напряму з громадянами – відділ по роботі з документами, апарат ради, відділ по роботі зі зверненнями громадян. І доступ у ці приміщення буде абсолютно вільний. Якщо громадянам треба буде піднятися на 2-5 поверх, їм треба буде оформити перепустку, - каже Віталій Малецький. 

На запитання, чому виникла потреба вносити такі зміни саме зараз, мер зауважив, що це одна із складових «прозорої» влади. Щоб людина не шукала посередників серед чиновників, а вирішувала свої питання через ЦНАП.

Підстав за якими громадянам можуть відмовити в перепустці поки що мер не називає:

- Ми не говоримо про відмову, а вводимо цю систему, щоб зрозуміти, до кого люди ходять «вирішувати питання». Бо коли замикається все на керівнику, що без його підпису, без його добра нічого не відбувається, це говорить про те, що є системна проблема. І якщо буде так, що до одного чиновника ходить 120 чоловік на тиждень, то треба задати йому питання – «може щось не працює, може щось треба змінити», адже громадян щось не влаштовує, - сказав у коментарі Віталій Малецький.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов