В Кременчуге с 1 апреля жители многоэтажек будут получать воду от водоканала по договорам

С 1 апреля кременчужане будут получать воду от водоканала по договорам, об этом сообщает издание «Вестник Кременчуга», со ссылкой на КП «Кременчугводоканал»

Как сообщается в статье, «Публичный договор не заключается в бумажном виде. Его сначала публикуют в СМИ от имени предприятия, а затем берут у второй стороны заявление о присоединении к водоснабжению. Эти заявления можно заполнить в абонентном отделе водоканала, или получить «с доставкой на дом» от работников водоканала.

- После того, как заявление заполнено, договор считается заключенным. Он разработан на базе типового договора, - рассказывает заместитель генерального директора КП «Кременчугводоканал» Виталий Одношевный. – Такие договора на жилищно-коммунальные услуги должны были заключаться еще в прошлом году, на поскольку новые тарифы были не утверждены, мы не могли заключать

Напомним, в прошлом году кременчужане уже заключили подобный договор с предприятием-поставщиком тепла.

- Этот тариф - единый для всех жителей многоэтажных домов, поэтому независимо от наличия счетчика люди будут платить по этому тарифу. Такие тарифы утвердили для всех водоканалов страны , - отметил заместитель генерального директора.

Заключать договора начнут с 1 апреля. Заявление можно скопировать с сайта КП «Кременчуводоканала», заполнить и принести в абонентский отдел или даже направить письмом на водоканал. Подача заявлений онлайн еще не предусмотрена.

    Д О Г О В І Р  ПРИЄДНАННЯ №____________

про надання послуг з централізованого постачання холодної води та централізованого водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)

м. Кременчук                                                                                   “______” ___________ 20    року

Комунальне підприємство «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради, в особі генерального директора Солодяшкіна Віктора Івановича, надалі Виконавець, що діє на підставі Статуту, з одного боку та _____________________________________________________________________,

яка (який) є власником (наймачем, орендарем) житлового приміщення (квартири) надалі Споживач, з другої сторони, уклали цей Договір про нижченаведене

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.

1.1. Виконавець зобов'язується своєчасно надавати Споживачеві відповідної якості послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), а Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені Договором.

1.2. Суб'єкти користування послугами та відомості про пільги:

ПІБ споживача, членів його сім’ї та інших осіб, які мешкають у квартирі і користуються послугамиДата

народження, ідентифікаційний номер

Найменування

пільги

(при наявності)

%

пільги

(при наявності)

Номер і дата видачі посвідчення
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      

Суб'єктами користування послугами (споживачами послуг) за цим Договором є: власник (наймач, орендар) житлового приміщення (квартири) та члени його сім'ї, а також будь-які інші особи, зареєстровані у даному приміщенні, або ті, що постійно проживають у такому приміщенні  ________________ осіб.

(загальна кількість)

1.3. Об'єкт надання послуг:

Адреса об’єкта
Вулиця _______________________________________
Будинок № __________ Квартира № _______
Місто  ______________________  Індекс  ___________

Район  _______________________________

Особовий рахунок  _____________________
Телефон ____________________________

1.4. Характеристика засобів обліку води:

Поряд-ковий номерВид засобу обліку водиТип засобу обліку водиЗаводський номерПерше показання на датуМісце встанов-ленняДата останньої повірки, міжповірочний інтервалПримітка
        
        
        
        
        
        

1.5Цей договір укладається відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Постанови Кабінету Міністрів від 21 липня 2005 року № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (далі - Правила), та інших нормативно-правових актів, які регулюють відносини у сфері надання житлово-комунальних послуг .

2.1. Тарифи на послуги на момент укладання цього Договору становлять:

з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем) ________ гривень за куб. метр;

з централізованого водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)______ гривень за куб. метр.

У разі зміни тарифів у період дії цього договору нові тарифи застосовуються для оплати послуг Споживачем з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до цього Договору.

2.2. Розмір щомісячної плати за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання визначається згідно з затвердженими нормами споживання питної холодної води та водовідведення за 1 куб. метр води на 1 особу та на момент укладення цього договору становить _________ гривень, у тому числі за:

централізоване постачання холодної води з використанням внутрішньобудинкових систем  ______ гривень за ____ куб. метр;

водовідведення з використанням внутрішньобудинкових систем  ______ гривень за ____ куб. метр.;

2.3. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10 - 11 Правил.

  • ОПЛАТА СПОЖИТИХ ПОСЛУГ

3.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

За цим договором застосовується щомісячна система оплати послуг. Платежі вносяться Споживачем не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

3.2. Послуги оплачуються в безготівковій формі або готівкою на поточний рахунок Виконавця.

3.3. За наявності у квартирі засобів обліку води справляння плати за нормативами (нормами)  споживання не допускається, крім випадків, передбачених в Правилах.

3.4. Послуги з водовідведення оплачуються Споживачем з розрахунку обсягу витрат холодної та гарячої води згідно з нормативами (нормами) споживання або показаннями засобів обліку води

3.5. Споживач, що має прилади обліку, знімає  показання засобів обліку щомісячно  та надає їх покази  Виконавцю (телефоном, факсом, особисто та в інший спосіб). Зняття показів здійснюється в період з 10 по 25 число поточного розрахункового місяця, і подається Виконавцю.

3.6. Виконавець має право в присутності Споживача проводити контрольне зняття показів квартирних засобів обліку.

3.7. За несвоєчасне внесення плати із Споживача стягується пеня у розмірі, встановленому законом.

3.8. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, Виконавець проводить перерахунок розміру плати.

  • ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Споживач має право на:

1) отримання своєчасно та належної якості послуг згідно із законодавством та умовами цього Договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;

3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг;

4) зменшення розміру плати в разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;

5) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку;

6) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності Споживача і членів його сім'ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі) та відновлення надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

7) зменшення розміру плати за послуги у разі тимчасової відсутності Споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);

8) перевірку кількісних та/або якісних показників надання послуг (якість і тиск води тощо) у порядку, встановленому Правилами, іншими актами законодавства України та цим Договором. Витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються Виконавцем у разі обґрунтованості звернення споживача та споживачем - у разі необґрунтованості такого звернення;

9) установлення квартирних засобів обліку води та взяття їх на абонентський облік;

10) періодичну повірку, обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;

11) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

12) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт на мережах Виконавця;

4.2. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений Договором строк;

2) повідомляти Виконавця про осіб, строк тимчасового проживання яких у квартирі перевищив місяць, а також протягом місяця про зміни, що відбулися у стані санітарно-технічного та інженерного обладнання (за умови проведення розрахунків за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання);

3) забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, квартирних засобів обліку води представників Виконавця за наявності в них відповідного посвідчення для:

ліквідації аварій - цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку води - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води та не втручатися в їх роботу;

6) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в установленому законом та цим Договором розмірі;

7) повідомляти у десятиденний строк Виконавця про втрату права на пільги;

8) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

9) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

10) своєчасно проводити підготовку квартири і її санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

11) у разі встановлення Виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води  відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством;

12) відшкодовувати Виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.

4.3. Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законодавством і цим Договором;

2) вимагати від Споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

3) вимагати від Споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт;

4) доступу до приміщення Споживача для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань квартирних засобів обліку води відповідно до законодавства;

5) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів обліку води звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.

4.4. Виконавець зобов'язаний:

1) своєчасно надавати Споживачу послуги в установлених обсягах, належної якості, безпечні для його життя, здоров'я та які не спричиняють шкоди його майну, відповідно до вимог законодавства, Правил та цього Договору;

2) інформувати Споживача про адресу та номер телефону диспетчерської, аварійної або аварійно-диспетчерської служби (зазначаються в Договорі і рахунках на сплату послуг, а також розміщуються на дошках оголошень в усіх під'їздах багатоквартирного будинку, а також на дошках оголошень, розташованих поблизу житлового будинку);

3) надавати Споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання послуг, граничні строки усунення аварій або інших порушень порядку надання послуг, а також інформацію про Правила (зазначається у цьому Договорі, а також розміщується на дошці оголошень у приміщенні виконавця);

4) контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;

5) узгодити із Споживачем не пізніше ніж за три робочих дні до проведення планових робіт всередині житлового приміщення час доступу до такого приміщення з наданням йому відповідного письмового повідомлення;

6) повідомляти Споживача про плановану перерву в наданні послуг через засоби масової інформації;

7) відновлювати надання послуг за письмовою заявою Споживача шляхом зняття протягом доби пломб із запірних вентилів у квартирі;

8) забезпечувати за заявою Споживача взяття у тижневий строк на абонентський облік квартирних засобів обліку;

9) інформувати споживача протягом доби з дня виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення - невідкладно), про причини та очікувану тривалість зупинення надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників надання послуг;

10) усувати аварії на мережах Виконавця та інші порушення порядку надання послуг, а також виконувати заявки Споживачів у строк, установлений законодавством і цим Договором;

11) вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) Споживачів щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх виконання;

12) зменшувати розмір плати за послуги у разі тимчасової відсутності Споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);

13) звільняти від плати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

14) проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та визначеному цим Договором;

15) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

16) відшкодовувати збитки, завдані майну та/або приміщенню Споживача та/або членів його сім'ї, шкоду, що заподіяна його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, а також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються відповідно до законодавства і цього Договору;

17) сплачувати Споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості у порядку та у випадках, передбачених законодавством і цим Договором;

18) виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства та цього Договору.

  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим Договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;

3) втручання у роботу засобів обліку води;

4) порушення зобов'язань, установлених законодавством і цим Договором.

5.2. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров'ю, - шляхом відшкодування збитків;

2) надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема зниження їх кількісних та/або якісних показників - шляхом зменшення розміру плати та виплати споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством.

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов'язань, установлених цим договором або законодавством.

  • ТОЧКИ РОЗПОДІЛУ, В ЯКИХ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПЕРЕДАЧА ПОСЛУГ ВІД ВИКОНАВЦЯ СПОЖИВАЧЕВІ

6.1. Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від Виконавця Споживачеві, у багатоквартирному будинку є:

постачання холодної води – після першої водозапірної арматури на відгалуженні від стояка у квартирі споживача;

водовідведення – зливний отвір санітарно-технічних приладів.

  • ПОРЯДОК ВСТАНОВЛЕННЯ ФАКТУ НЕНАЛЕЖНОГО НАДАННЯ АБО НЕНАДАННЯ ПОСЛУГ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ

7.1. У разі неналежного надання або ненадання послуг Виконавцем Споживач повідомляє про це диспетчерську службу Виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в цьому Договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання Споживача, а також найменування виду неналежно наданої або не наданої послуги. Повідомлення Споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником Виконавця у журналі реєстрації заявок Споживачів. Представник Виконавця зобов'язаний повідомити Споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

7.2. Представник Виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний невідкладно повідомити про це Споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання Виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

7.3. Представник Виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з Виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (ОСББ та інші) точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні Споживача, представник Виконавця повинен з'явитися до Споживача протягом п’яти робочих днів з дати надходження повідомлення Споживача.

7.4. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг Споживач і Виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником Виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (ОСББ та інші). За результатами проведення повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується Споживачем (його представником), представником Виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником Виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (ОСББ та інші).

7.5. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі - акт-претензія), який підписується Споживачем та представником Виконавця. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для Споживача та Виконавця.

7.6. У разі неприбуття представника Виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії, такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два Споживачі.

7.7. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами Виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3 до Правил. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт і повідомити протягом трьох робочих днів Споживача про його задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причин такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку Виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій Споживачів вирішуються у суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

  • ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

8.1. Сторони звільняються від відповідальності згідно з цим Договором у разі настання дії непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

  • СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

9.1. Цей Договір укладається на один рік і набирає чинності з дня його укладення. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення строку його дії однією із сторін не буде письмово заявлено про його розірвання або необхідність перегляду.

9.2. Договір може бути розірваний достроково у разі:

зникнення потреби в отриманні послуги або відмови Споживача від користування послугами Виконавця шляхом письмового повідомлення Споживачем Виконавця;

переходу права власності (користування) на квартиру до іншої особи;

невиконання умов договору сторонами Договору.

9.3. Цей Договір укладений в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Виконавця, а другий – у Споживача.

9.4. Цей договір приєднання вважається укладеним з мешканцями багатоквартирних будинків, які приймають (отримують) послуги з централізованого постачання холодної води та централізованого водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що надаються КП «Кременчукводоканал».

  • ІНШІ УМОВИ

10.1. Споживач надає згоду на автоматизовану обробку його персональних даних згідно з чинним законодавством. Споживач надає згоду на надання інформації, що не містить персональних даних, але стосується кількісних та/або вартісних обсягів споживання послуг третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно з чинним законодавством.

10.2.____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

ДОВІДКОВІ  ВІДОМОСТІ

Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій:

74-70-70  -  диспетчерська служба; 77-97-01  -  приймальна; 77-98-87 ,  5-61-43 ,  77-98-66  - абонентний відділ.

Органи, які відповідно до законодавства здійснюють контроль за дотриманням правил надання послуг постачання холодної води і водовідведення:

Полтавське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України:  м. Полтава,      вул. Зигіна, 1, тел/факс (0532) 56-39-77.

Кременчуцька філія Державного підприємства “Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації”: м. Кременчук , вул. Софіївська, 73, тел. 2-00-52.

Управління житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради: м. Кременчук, площа Перемоги, 2, тел. 2-12-06.

ВИКОНАВЕЦЬ

КП "Кременчукводоканал"

39602, м. Кременчук

Полтавської обл.

провулок Героїв Бресту, 35а

р/рахунок 26005300002068

в відділенні ПАТ “Діамантбанк”

МФО 320854

код підприємства 03361655

тел. 77-97-01

____________________________

(підпис)

СПОЖИВАЧ

П.І.Б.________________________________________________________________________________________________

зареєстрований:_______________________________________________________________________________________

мешкає: _____________________________________

__________________________________________________

паспорт серія_____№_______дата видачі_______________

ким видано_________________________________________

дата народження____________________________________

ідентифікаційний код________________________________

пенсійне посвідчення________________________________

тел._______________________________________________

            ___________________________________

(підпис)

«______»______________________________20      р.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов