• Головна
  • “Півроку ми з хлопцями рачки повзали по дорогах і міряли все з рулетками” – як розроблявся проект велоінфраструктури Кременчука
18:01, 4 квітня 2017 р.

“Півроку ми з хлопцями рачки повзали по дорогах і міряли все з рулетками” – як розроблявся проект велоінфраструктури Кременчука

Сьогодні, 4 квітня у Кременчуцькій мерії стався історичний момент. Вперше за весь час існування нашого міста, для близько 20 тисяч соціальної групи, яка майже щодня користується велосипедом, вдалося зробити перші масштабні системні зміни. У мерії затвердили “Концепцію розвитку велоінфраструктури Кременчука на 2017-2027 роки”.

Не зважаючи на гарячі суперечки та зауваження від депутатів Оксани Піддубної, яка вважала проект недосконалим, та виконаним без наукового підходу і за участю людей, які не їздять щодня велосипедом, та депутата Геннадія Іваняна, який наголосив, що краще розвивати пішохідну інфраструктуру і відремонтувати тротуари в центрі міста, велоактивіст та один з розробників програми Олексій Корчак довів протилежне та зумів переконати присутніх у доцільності проекту.

- ГО “Велосипед” розробляло концепцію розвитку велоінфраструктури Кременчука разом з депутатом міськради Миколою Шевченком. Маю сказати, що пан Шевченко регулярно їздить на велосипеді, бо я регулярно їжджу разом з ним. Він також не просто їздить містом, він ще й їздить екстремальними трасами. Розробляли ми концепцію з травня минулого року. На науковій основі, а не те, що там мені захотілося їздити на велосипеді десь поруч з моїм домом. Був запрошений до Кременчука найкращий експерт в Україні з розробки велоінфраструктури. Ця дівчина працює в Америці та Германії, консультуючи з розробки транспортних стратегій, в тому числі і консультує всі міста України з питань розробки велоінфрастурктури. Півроку ми з хлопцями, в тому числі і з паном Миколою, рачки повзали по дорогах, міряли все з рулетками. Мали 83 конфлікти з водіями, 6 разів витягували один іншого з-під коліс, викликали копів разів 3, бо були дуже конфліктні ситуації.

Як зауважив Олексій Корчак, облаштувати велоінфраструктуру в місті дійсно не дешево. Але вони намагалися зробити так, щоб мінімально завантажити міський бюджет.

- Я не вважаю, що провести білу лінію на вже існуючій дорозі чи тротуарі – то дуже дорого. Я вважаю, що міський бюджет це витримає.  Панове, хочу сказати, що за різними підрахунками велосипедистів у Кременчуці не менше 20 тисяч. Це досить велика соціальна група, щоб для неї хоч щось зробити. З моменту заснування Кременчука для цієї групи ніхто нічого системного не робив. Робилися велопарковки, але, вони такі, що там небезпечно залишати велосипед. Тут у залі є багато бізнесменів, у мене є класний бізнес-план, готовий його подарувати – обладнайте велопарковками великі супермаркети і призначте там охоронців. На кожній велопарковці нехай видає номерки і замочки, і нехай бере за паркування 3-5 грн. Повірте, кожен велосипедист, у якого велосипед вартує більше 10 гривень, згодиться заплатити 3-5 грн і спокійно їздити і паркуватися містом.

Відтак, програму розвитку велоінфраструктури Кременчука на 2017 – 2027 роки у мерії підтримали і ухвалили.

Як і де облаштовуватимуться велодоріжки у 1, 2 та 3 чергу в Кременчуці, можна побачити на мапі тут. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#велодоріжки #концепція #затвердили #розвиток #ура #велосипед
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...