Кременчуцька медицина продовжує розвиватися та покращувати обслуговування пацієнтів. Лише нещодавно у з Третій міськлікарні Кременчука запрацювало оновлене кардіологічне відділення, як медики взялися за наступні реформи.

- У Третій міській лікарні розпочинається місячник організації роботи поліклініки. Ми не вигадуємо нічого нового (все вигадано до нас) - ми продовжуємо намагатися бути більш організованими і знаходити порозуміння з пацієнтами, - розповідає головлікар закладу Віктор Сичов.

Як було?

За словами медика, до сьогодні у закладі була досить складна система співпраці лікарів та пацієнтів, яка приносила значні складнощі і одним і іншим:

- система талонів для відвідування вузьких спеціалістів;

- незручний час відвідування, черги (приблизний маршрут пацієнта: варіант 1 - отримав талон у сімейного лікаря і потрапив до вузькопрофільного спеціаліста (швидко але не завжди зручно за часом), варіант 2 - зайняв чергу до відкриття поліклініки, щоб потрапити в реєстратуру за талоном - дочекався - а талони все вже роздали за 15 хвилин, варіант 3 - самостійний обхід кабінетів з метою потрапити в порядку живої черги (скандали, витрачений час і нерви, скарги - відсутність задоволення від отриманої консультації, навіть якщо пощастило потрапити на прийом);

- “розібраний” графік роботи сімейних лікарів, вузькопрофільних фахівців, стаціонару;

- неприйняття один одного серед пацієнтів і медичного персоналу.

Як стане?

Віктор Сичов розповідає, що у Третій міській лікарні планують відновити систему реєстратури: скасувавши талони і впровадивши запис за телефоном через адміністратора.

- Завдяки цій реформі ми пропонуємо пацієнтам можливість планувати своє життя без непередбачуваних підв'язок до талонів. Також прагнутимемо до зменшення або, навіть, відсутності повальних черг під кабінетами, запобігатимемо скандалам, забезпечимо спокійну роботу персоналу та лишніх  «перенаправлень» пацієнтів, - каже Віктор Сичов.  

Вже зараз у лікарні пропонують записуватися на прийом до лікарів за телефонами:

5 - 37 - 08 (сімейні лікарі), 5 - 13 - 53 (вузькопрофільні фахівці)

мобільний 097 - 45 - 00 – 333.

- Після запису ми будемо намагатися нагадувати вам про час і дату вашого візиту до нас, - розповідає головлікар.

Тож, якщо вам необхідна консультація лікаря, пам’ятайте, у Третій міськлікарні вже не обов’язково бігти зранку за талоном. На прийом можна записатися телефоном, у зручний для вас час. 

Як планують реорганізувати Третю лікарню (1)

05366.com.ua

Без талонів: У Третій міськлікарні Кременчука стартували суттєві реформи (ІНФОГРАФІКА)

Кременчуцька медицина продовжує розвиватися та покращувати обслуговування пацієнтів. Лише нещодавно у з Третій міськлікарні Кременчука запрацювало оновлене кардіологічне відділення, як медики взялися за наступні реформи.

- У Третій міській лікарні розпочинається місячник організації роботи поліклініки. Ми не вигадуємо нічого нового (все вигадано до нас) - ми продовжуємо намагатися бути більш організованими і знаходити порозуміння з пацієнтами, - розповідає головлікар закладу Віктор Сичов.

Як було?

За словами медика, до сьогодні у закладі була досить складна система співпраці лікарів та пацієнтів, яка приносила значні складнощі і одним і іншим:

- система талонів для відвідування вузьких спеціалістів;

- незручний час відвідування, черги (приблизний маршрут пацієнта: варіант 1 - отримав талон у сімейного лікаря і потрапив до вузькопрофільного спеціаліста (швидко але не завжди зручно за часом), варіант 2 - зайняв чергу до відкриття поліклініки, щоб потрапити в реєстратуру за талоном - дочекався - а талони все вже роздали за 15 хвилин, варіант 3 - самостійний обхід кабінетів з метою потрапити в порядку живої черги (скандали, витрачений час і нерви, скарги - відсутність задоволення від отриманої консультації, навіть якщо пощастило потрапити на прийом);

- “розібраний” графік роботи сімейних лікарів, вузькопрофільних фахівців, стаціонару;

- неприйняття один одного серед пацієнтів і медичного персоналу.

Як стане?

Віктор Сичов розповідає, що у Третій міській лікарні планують відновити систему реєстратури: скасувавши талони і впровадивши запис за телефоном через адміністратора.

- Завдяки цій реформі ми пропонуємо пацієнтам можливість планувати своє життя без непередбачуваних підв'язок до талонів. Також прагнутимемо до зменшення або, навіть, відсутності повальних черг під кабінетами, запобігатимемо скандалам, забезпечимо спокійну роботу персоналу та лишніх  «перенаправлень» пацієнтів, - каже Віктор Сичов.  

Вже зараз у лікарні пропонують записуватися на прийом до лікарів за телефонами:

5 - 37 - 08 (сімейні лікарі), 5 - 13 - 53 (вузькопрофільні фахівці)

мобільний 097 - 45 - 00 – 333.

- Після запису ми будемо намагатися нагадувати вам про час і дату вашого візиту до нас, - розповідає головлікар.

Тож, якщо вам необхідна консультація лікаря, пам’ятайте, у Третій міськлікарні вже не обов’язково бігти зранку за талоном. На прийом можна записатися телефоном, у зручний для вас час. 

Як планують реорганізувати Третю лікарню (1)
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать