«Ключ+рік»: ще один спосіб отримати трафік за конкурентними запитами

Як отримати трафік за конкурентними запитами з великим обсягом пошуку? Відповідь проста як 1, 2, 3 або, точніше, 2, 0, 1, 7. В одному з останніх випусків Whiteboard Friday Ренд Фишкин запропонував нескладну тактику, яка дозволяє просуватися в умовах жорсткої конкуренції з допомогою дуже свіжого контенту.

Ця тактика відома під назвою «ключове слово + рік». Ідея полягає в тому, що ви берете ключевик з великим обсягом пошуку, додаєте до нього дату – рік або місяць і рік – і отримуєте можливість обійти у видачі багатьох гравців, оскільки це простір менш конкурентний. Такая раскрутка будет более инетересна тем, кто продвигается в определенный сезон, так считает https:smart-web.com.ua.Розглянемо на прикладі.

Тренди за ключовими словами

Припустимо, що кожен рік досить велика кількість користувачів шукають найкращі дизайни сайтів – щоб надихнутися чужими ідеями або ж просто подивитися, що відбувається в цій області. За таким запитом вони, у багатьох випадках, отримають результати за останні 5-10 років і подумають: «Ні, ми хотіли б побачити щось більш сучасне». Після цього вони скорегують свій запит. Тепер він буде виглядати так [найкращі дизайни сайтів 2017].

Насправді, багато людей відразу починають з таких запитів. Наприклад, вони хочуть подивитися кращі Android ігри за січень 2017 року або кращі літні страви 2017 року. Іншими словами, вони шукають те, що є трендовим. Можливо, їх цікавлять актуальні тенденції в світі моди або будь-яка інша інформація, яка передбачає градацію товарів і послуг. Що важливо, ці запити здійснюються тільки в конкретний період часу, тому інструменти для дослідження ключових слів їх не покажуть.

У січні, коли ми готували цей випуск Whiteboard Friday, тільки почали з'являтися запити на тему кращих варіантів веб-дизайну в 2017 році. Отже, ваші конкуренти не бачать їх у своїх інструментах для дослідження ключових слів. Ці запити не є їхньою метою. У Мережі поки ще немає великої кількості контенту на цю тему. Тому вам буде легше просуватися.

Навіть якщо за цим запитом обсяг пошуку буде нижче, ніж по звичайному ключовому слову (іноді він вище, але зазвичай нижче) – ви побачите, що вам буде набагато простіше ранжируватися і по ключу без дати. Google часто віддає перевагу більш свіжого контенту, особливо якщо спостерігається велика кількість скоригованих запитів з доданою датою або цифрою.

Це означає, що таким способом можна виграти двічі. Цей підхід дає можливість ранжируватися і по ключовому слову з датою, обсяг пошуку по якому з часом зійде нанівець, і за більш частотного запитом.

Підтримуючи свій контент в актуальному стані, змінюючи його, оновлюючи, видаляючи застарілу інформацію, ви можете отримати більш високі позиції і більше трафіку.

Методика

Тактика «Ключове слово + рік» включає в себе кілька етапів:

  • Проведення дослідження ключових слів з використанням:
  • Ключів без дати. На цьому етапі ми підбираємо ключові слова за запитом [найкращі дизайни сайтів].
  • Ключове слово + попередній рік. Тут ми додаємо до запиту попередній рік. Тепер він буде виглядати так: [найкращі дизайни сайтів 2016].
  • Ключове слово + 2-3 роки тому. На цьому етапі ми дивимося, якою була частотність з цього ключевику 2-3 роки тому. Також можна подивитися статистику по конкретним місяців.
  • Використання Google Трендів для визначення «сезонності»

Далі ми використовуємо Google Тренди або будь-який інший інструмент зі схожою функціональністю, щоб подивитися тенденції за ключовими словами. Якщо ви бачите, що в певні місяці спостерігалися пікові значення обсягів пошуку, це може говорити про те, що запит включав рік і місяць. Після цього ви можете подивитися прицільно на обсяги пошуку, ввівши запит з додаванням цих даних. Наприклад, [найкращі дизайни сайту травень 2016].

  • Аналіз пошукової видачі на предмет використання цієї тактики та її популярності в конкретній ніші

На даному етапі ми звертаємося до пошукової видачі Google і перевіряємо складність ключових слів, а також скільки сайтів, публікує щомісячний або щорічний контент. Щорічний контент найчастіше датований січнем і лютим. Якщо ми бачимо, що такого контенту мало, це говорить про наявність можливостей для нашого ресурсу.

  • Створення своєчасного вмісту

Використовуйте для цього наступне:

  • Свіжі дані. Якби я створював сторінку під ключове слово [найкращі дизайни сайту 2017], я б використовував варіанти дизайну, які з'явилися в січні 2017 або в самому кінці 2016 року.
  • Зароджуються тренди і нові терміни. Щодо нашого прикладу, це може бути PWA, чистий дизайн та інші тренди, актуальні прямо зараз.

Виправдовуйте очікування користувачів, надаючи їм найсвіжіші дані та актуальну інформацію.

  • Максимально швидка публікація

Отриманий контент потрібно опублікувати якомога раніше в тому періоді, який вказаний в ключі, але не раніше. Приміром, я б не став розміщувати його в грудні 2016 року. Грудень – це період затишшя. У цьому місяці важко привернути увагу користувачів і отримати посилання.

Крім того, може вийти так, що пошукові алгоритми не розцінять ваш контент як свіжий. У Google є алгоритми QDF (Query Deserves Freshness), які визначають, чи потрібен користувачеві свіжий контент. Якщо ви розміщуєте такий контент на один-два місяці раніше зазначеної в темі дати, це може викликати недовіру – як з боку користувачів, так і пошукових систем. Тому публікувати його потрібно на початку цільового періоду, але не раніше.

smart-web.com.ua
«Ключ+рік»:щеодинспосіботриматитрафікзаконкурентнимизапитами
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
3 просмотра в августе
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Власть
Для создания комфортных условий во время ожидания общественного транспорта в Кременчуге обновляют старые и устанавливают новые остановки общественного транспорта. Эту работу проводят как в центральной части города, так и в его отдаленных микрорайонах. Недавно после реконструкции была открыта остановка общественного транспорта «Центр» по улице Небесной Сони. Здесь в достаточном количестве имеются удобные сиденья, ведь в этом месте останавливается много авто...
Общество
Аэропорт «Полтава» наконец-то принял свой первый международный рейс – мариупольская футбольная команда вернулась домой из Франции, приземлившись на полтавской земле. Спортсмены получили свой багаж и прошли таможенный контроль за полчаса. Пассажиры и лётчики удовлетворены аэропортом, обслуживанием и взлётно-посадочной полосой. Первый международный рейс полтавского аэропорта был чартерный, однако руководство уверяет, что он полностью готов для регулярных рей...
Происшествия
Жители одного из сёл Полтавщины сообщили в районную полицию о том, что на местной свалке лежат мёртвые свиньи. Полиция в свою очередь сообщила об этом в Главное управление Госпродпотребслужбы в Полтавской области. В тот же день на место происшествия выехала комиссия, состоящая из специалистов Управления и ветеринаров районной государственной ветеринарной медицины. В задачу комиссии входило эпизоотическое обследование местной свинотоварной фермы. Проверка с...
Общество
Кременчуцькі бібліотекарі підготували для кременчужан та гостей міста багато цікавих і пізнавальних заходів, а присвячені вони до Дня Державного Прапора та Дня Незалежності України. 21 серпня о 16 годині розташується бібліотечна локація в межах свята мікрорайону «Україна – єдина країна» (бібліотека-філія №4, що по вулиці Тараса Бульби, 36) 22 серпня Об 11 годині відбудеться народознавчий кросворд «Українята на святі» (бібліотека-філія №8, що знаходиться по...
Власть
Верховная Рада приняла Закон "О внесении изменений в Закон Украины "О рекламе" относительно использования отдельных элементов благоустройства и контактной сети при осуществлении рекламной деятельности". Законом дополнена статья 8 Закона Украины «О рекламе» новой частью следующего содержания: «Размещение рекламы и/или рекламных средств на поддерживающих, опорных и других элементах контактной сети, на средствах и оборудовании (в том числе опорах) наружного о...
Политические новости
Согласно опросу, проведенному в начале августа 2018 года, если парламентские выборы в Украине состоятся «в это воскресенье», в украинский парламент пройдут шесть политических партий. Об этом свидетельствует опрос, проведенный Международным исследовательским центром BURI (Бельгийско-Украинский научно-исследовательский институт). Так, наибольшая поддержка украинских избирателей, согласно результатам соцопроса, будет предоставлена ​​партии «Батькивщина» во гл...
Общество
30 серпня комунальне підприємство «Кременчукводоканал» замінятиме засувку діаметром шістсот міліметрів на дисковий затвор. Потрібно це задля забезпечення герметичного перекриття магістрального водогону питної води діаметром шістсот міліметрів на правобережній частині Кременчука, що  транспортує питну воду по вулиці Набережна Лейтенанта Дніпрова від дюкерної камери до резервуару чистої води Димурівського водозабору. Окрім того, під час цих робіт підприємств...
Происшествия
Вчора близько 19 години до патрульних звернулась стурбована кременчужанка та повідомила, що її малолітній син близько 14 години на Раківці пішов гуляти та досі не повернувся додому. Правоохоронці на вулиці Манагарова знайшли 7-річного хлопчика, котрий загрався на дитячому майданчику та не підозрював, що його розшукує мама. Сім’я цілком благополучна та не перебуває на обліку в службах. Правоохоронці провели профілактичну бесіду з дитиною та батьками. Патрул...
Общество
«АвтоКрАЗ» с 21 по 26 августа примет участие в Национальной Сорочинской ярмарке, которая традиционно пройдет в Великих Сорочинцах. На крупнейшем в Украине торговом празднике отечественный производитель покажет гостям линейку своих машин. На почетном месте - площадке перед главными воротами Сорочинской ярмарки - разместятся: Бронированный автомобиль КрАЗ-Фиона Самосвал КрАЗ-6511С4 Мусоровоз с мультилифтовым оборудованием и манипулятором на базе КрАЗ-6511Н4...