05366.com.ua

«Ключ+рік»: ще один спосіб отримати трафік за конкурентними запитами

Як отримати трафік за конкурентними запитами з великим обсягом пошуку? Відповідь проста як 1, 2, 3 або, точніше, 2, 0, 1, 7. В одному з останніх випусків Whiteboard Friday Ренд Фишкин запропонував нескладну тактику, яка дозволяє просуватися в умовах жорсткої конкуренції з допомогою дуже свіжого контенту.

Ця тактика відома під назвою «ключове слово + рік». Ідея полягає в тому, що ви берете ключевик з великим обсягом пошуку, додаєте до нього дату – рік або місяць і рік – і отримуєте можливість обійти у видачі багатьох гравців, оскільки це простір менш конкурентний. Такая раскрутка будет более инетересна тем, кто продвигается в определенный сезон, так считает https:smart-web.com.ua.Розглянемо на прикладі.

Тренди за ключовими словами

Припустимо, що кожен рік досить велика кількість користувачів шукають найкращі дизайни сайтів – щоб надихнутися чужими ідеями або ж просто подивитися, що відбувається в цій області. За таким запитом вони, у багатьох випадках, отримають результати за останні 5-10 років і подумають: «Ні, ми хотіли б побачити щось більш сучасне». Після цього вони скорегують свій запит. Тепер він буде виглядати так [найкращі дизайни сайтів 2017].

Насправді, багато людей відразу починають з таких запитів. Наприклад, вони хочуть подивитися кращі Android ігри за січень 2017 року або кращі літні страви 2017 року. Іншими словами, вони шукають те, що є трендовим. Можливо, їх цікавлять актуальні тенденції в світі моди або будь-яка інша інформація, яка передбачає градацію товарів і послуг. Що важливо, ці запити здійснюються тільки в конкретний період часу, тому інструменти для дослідження ключових слів їх не покажуть.

У січні, коли ми готували цей випуск Whiteboard Friday, тільки почали з'являтися запити на тему кращих варіантів веб-дизайну в 2017 році. Отже, ваші конкуренти не бачать їх у своїх інструментах для дослідження ключових слів. Ці запити не є їхньою метою. У Мережі поки ще немає великої кількості контенту на цю тему. Тому вам буде легше просуватися.

Навіть якщо за цим запитом обсяг пошуку буде нижче, ніж по звичайному ключовому слову (іноді він вище, але зазвичай нижче) – ви побачите, що вам буде набагато простіше ранжируватися і по ключу без дати. Google часто віддає перевагу більш свіжого контенту, особливо якщо спостерігається велика кількість скоригованих запитів з доданою датою або цифрою.

Це означає, що таким способом можна виграти двічі. Цей підхід дає можливість ранжируватися і по ключовому слову з датою, обсяг пошуку по якому з часом зійде нанівець, і за більш частотного запитом.

Підтримуючи свій контент в актуальному стані, змінюючи його, оновлюючи, видаляючи застарілу інформацію, ви можете отримати більш високі позиції і більше трафіку.

Методика

Тактика «Ключове слово + рік» включає в себе кілька етапів:

  • Проведення дослідження ключових слів з використанням:
  • Ключів без дати. На цьому етапі ми підбираємо ключові слова за запитом [найкращі дизайни сайтів].
  • Ключове слово + попередній рік. Тут ми додаємо до запиту попередній рік. Тепер він буде виглядати так: [найкращі дизайни сайтів 2016].
  • Ключове слово + 2-3 роки тому. На цьому етапі ми дивимося, якою була частотність з цього ключевику 2-3 роки тому. Також можна подивитися статистику по конкретним місяців.
  • Використання Google Трендів для визначення «сезонності»

Далі ми використовуємо Google Тренди або будь-який інший інструмент зі схожою функціональністю, щоб подивитися тенденції за ключовими словами. Якщо ви бачите, що в певні місяці спостерігалися пікові значення обсягів пошуку, це може говорити про те, що запит включав рік і місяць. Після цього ви можете подивитися прицільно на обсяги пошуку, ввівши запит з додаванням цих даних. Наприклад, [найкращі дизайни сайту травень 2016].

  • Аналіз пошукової видачі на предмет використання цієї тактики та її популярності в конкретній ніші

На даному етапі ми звертаємося до пошукової видачі Google і перевіряємо складність ключових слів, а також скільки сайтів, публікує щомісячний або щорічний контент. Щорічний контент найчастіше датований січнем і лютим. Якщо ми бачимо, що такого контенту мало, це говорить про наявність можливостей для нашого ресурсу.

  • Створення своєчасного вмісту

Використовуйте для цього наступне:

  • Свіжі дані. Якби я створював сторінку під ключове слово [найкращі дизайни сайту 2017], я б використовував варіанти дизайну, які з'явилися в січні 2017 або в самому кінці 2016 року.
  • Зароджуються тренди і нові терміни. Щодо нашого прикладу, це може бути PWA, чистий дизайн та інші тренди, актуальні прямо зараз.

Виправдовуйте очікування користувачів, надаючи їм найсвіжіші дані та актуальну інформацію.

  • Максимально швидка публікація

Отриманий контент потрібно опублікувати якомога раніше в тому періоді, який вказаний в ключі, але не раніше. Приміром, я б не став розміщувати його в грудні 2016 року. Грудень – це період затишшя. У цьому місяці важко привернути увагу користувачів і отримати посилання.

Крім того, може вийти так, що пошукові алгоритми не розцінять ваш контент як свіжий. У Google є алгоритми QDF (Query Deserves Freshness), які визначають, чи потрібен користувачеві свіжий контент. Якщо ви розміщуєте такий контент на один-два місяці раніше зазначеної в темі дати, це може викликати недовіру – як з боку користувачів, так і пошукових систем. Тому публікувати його потрібно на початку цільового періоду, але не раніше.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)