За рік із магазинів України поцупили товарів на суму більше мільярду гривень

Понад мільярд гривень – таку загальну суму становить вкрадений товар із магазинів роздрібної торгівлі України за рік.

За словами експертів, кожен двадцятий товар є вкраденим. Близько одного-півтора відсотків прибутку кожного магазину втрачається через крадіжки.

Категорії, на які можна розділити крадіїв:

-клептомани, що беруть, бо «руки сверблять»;

-молодь, яка вважає, що таким чином самоутверджується та куражиться;

-респектабельні громадяни, котрі, навіть, не розуміють навіщо воно їм здалося;

-люди, що не мають грошей на харчування;

-персонал магазинів та супермаркетів (експедитори, вантажники, сортувальники й охоронці).

За даними компанії Axis і некомерційного партнерства представників роздрібних мереж, основними причинами втрат у ритейлі є:

-внутрішні крадіжки – 33,3%;

-зовнішні крадіжки – 32,9%;

-адміністративні помилки – 26,1%;

-шахрайство постачальників – 7,6%.

Найбільше крадуть дорогі, невеликого розміру товари, такі як: прилади для гоління, одяг та взуття. З продуктів переважно: сир, ковбасу, овочі, горілку тощо.

Для того, аби вкрасти щось у магазині, люди готуються - відвертають увагу охорони, обходять камери, а вкрадене складають в одяг з подвійним дном, та беруть якийсь мінімум товарів, щоб не привертати до себе увагу.

За повідомленням видання «Закон і бізнес», у частині 3 статті 51 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що крадіжка чужого майна вважається дрібною, коли його вартість на момент здійснення правопорушення не перевищує 0,2 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян , а тобто сто шістдесяти гривень. Якщо вартість украденого майна більше цієї суми, то в такому випадку настає кримінальна відповідальність. Попри це, коли крадія затримано на місці крадіжки, поліція його може відпустити.

Недостачу власникам доводиться компенсувати за рахунок підвищення цін, а також десять відсотків беруть від заробітної плати персоналу.  

Зазнаючи такі втрати, власники торгових мереж не говорять про цю проблему, а тримають такі данні в таємниці, тому що втрати у магазинах закладені в ціну товару.

Ні власники торгових мереж, ні держава не знають як діяти в таких ситуаціях або свідомо не звертають на це явище уваги. 

Автор
( 0 оценок )
Актуальность
( 0 оценок )
Изложение
( 0 оценок )

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама, заявления, связанные с деятельностью компании.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать