У тролейбусному управлінні приватне СТО за кошти КТУ ремонтує автівки Вертюха та Івашини, - депутат Терещенко

У тролейбусному управлінні приватне СТО за кошти КТУ ремонтує автівки Вертюха та Івашини, - депутат Терещенко, Эвелина Яблонська

На території тролейбусного управління ремонтуються дорогі автівки, невідомої приналежності.

Депутат Денис Терещенко сьогодні під час сесії міської ради розповів про темні справи комунальників. Мова про тролейбусне управління.

Терещенко звернувся до депутатів з проханням проголосувати за заяву до підполковника поліції Терели з наступних причин.

8 серпня 2018 року депутати відвідали КП Тролейбусне управління. Депутат Піддубна того дня зафіксувала знаходження автотранспорту з іноземними номерами, які до підприємства не мають жодного відношення. Декілька з цих автомобілів були розташовані в боксах для проведення ремонтних робіт. За поясненням керівництва КТУ, ці автівки тимчасово сберігалися за заявою працівників підприємства та на підставі договору, укладеного з ФОП Ліхолєт, який сам є працівником КТУ і займає посаду слюсаря автомобілів.

За їх словами автівки ці зберігалися з метою перешкоджанню викрадення. Так серед автівок був МАН, який належав Ліхолєту, але був зі зламаним замком у кабіні.

Так працівники КТУ стверджують, що чули, ніби ці автівки скуповуються після аварій, або псування. А Ліхолєт, пояснив, що їх ремонтує безкоштовно у вільний від роботи час. Кошти КТУ не йдуть на це.

Але Терещенко заявив, що є інша інформація, що територія КТУ використовується як СТО. Ліхолєт ремонтує автівки і в тому числі транспорт самого директора КТУ Вертюха, а також вже відремонтовано транспорт Івашини Руслана Володимировича (ред. - керівника відділу автотранспорту міста).

Більше того, є інформація, що було закуплено матеріали для ремонту автівки за кошти тролейбусного управління. Це підтверджується договором на купівлю матеріалів у ПП «Гасан», який підписав директор КТУ.

І це ще не все, у пана Ліхолєта як працівника КТУ немає посадових обов’язків, але отримує зарплату на підприємстві.

Отже Терещенко просив керівника поліції внести в реєстр досудових розслідувань факт зловживання службовим становищем та розтрати коштів з комунального підприємства. Друге, що він просив – встановити належність автомобілей. А також встановити шляхи придбання інших автівок, які перебували на території у побитому стані та з’ясувати, чи законні вони. Він просив встановити, чи належать дві автівки Субару директору КТУ Вертюху та керівнику управління транспорту Івашині.

Віталій Малецький перед голосуванням вступився:

« Прошу вас врахувати, що Ліхолєт у нас «шумахер». У нього золоті руки! За таких треба триматися! Те, що він легально працює і ще оренду платить – треба це цінити! Адже він ремонтував автівки навіть атошнікам. А ви зараз його берете і «мокаєте», тому що ви не любете Вертюха та Івашину? А ці автівки, які ви збираєтеся перевіряти з іноземними номерами – це те, що хлопці втягують в Україну і потім передають в АТО. А ви берете його за це і рубаєте.

Депутати у більшості просто не проголосували за це питання. Але 5 голосів підтримали цей запит. Тим не менше рішення не було прийнято.

Також на засідання прийшли працівниці КТУ - водій та кондуктор, вони казали, що їм іншого ніж Вертюха начальника не треба.

КТУ СТО скандал Івашина Вертюх
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
202 просмотра в феврале
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии