09:28, 15 листопада 2018 р.
Надійне джерело
Мобільні оператори незаконно знімають абонплату кожні 4 тижні, замість 1 раз на місяць
Антимонопольний комітет України звернув увагу на операторів мобільного зв’язку, які вигадали кожні 4 тижні стягувати абонплату з абонентів.
Адже як пояснила на своїй сторінці державна уповноважена АМКУ, Марія Процишен, це неправомірно. Згідно їх внутрішніх наказів за якими вони отримували дозволи, абонплата повинна зніматися 1 раз на місяць.
«У своїх поясненнях Оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати і вказали, що в них є інший різновид плати – «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їх нових тарифних планів. Так, зокрема, було зазначено, що «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата».
Проте, як було з’ясовано, в Умовах/Порядку надання телекомунікаційних послуг/Умовах користування мережами мобільного зв’язку кожного з Операторів, які вони затверджували своїми внутрішніми наказами, у розділах «Термінологія» згадується саме «Абонентна плата», що не вписується в логіку описану в поясненнях кожного з операторів. Окрім того, окремі Оператори навіть у своїй комунікації про запровадження 4-тижневого розрахункового періоду писали напроти платежу – «абонплата».»- пише пані Процишен.
«Зважаючи на вищенаведене та спірність питання щодо відповідності принципам добросовісної конкуренції факту встановлення 4 –тижневого розрахункового періоду, а також комунікації окремих операторів щодо його запровадження було прийнято рішення про відкриття справ проти компаній Київстар, Водафон Україна та Лайфселл за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.»
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
08:00
9 вересня
Оголошення
16:13, 4 вересня
16:15, 4 вересня
01:15, 11 вересня
16:13, 4 вересня
17:27, 7 вересня
live comments feed...