• Головна
  • Аварійні ситуації в будинку: терміни реагування, причини затримок при проведенні ремонтних робіт
13:31, 22 листопада 2018 р.
Надійне джерело

Аварійні ситуації в будинку: терміни реагування, причини затримок при проведенні ремонтних робіт

Аварійні ситуації в будинку: терміни реагування, причини затримок при проведенні ремонтних робіт

Від аварійних ситуацій в будинку не застрахований ніхто, будь то жителі нових будинків або більш старих. В основному аварії трапляються, коли є зношеність викликана часом або відхиленням від нормальних умов експлуатації. Аварійні служби працюють цілодобово, а їх телефони повинні завжди перебувати у кожного мешканця під рукою. Що треба робити, коли у Вашому будинку сталася аварійна ситуація, розповів заступник директора з технічних питань компанії «Місто для людей Кременчук» Володимира Кургаєва:

«В першу чергу, якщо у Вашому будинку сталася аварійна ситуація потрібно негайно зателефонувати в цілодобовий call-центр, де приймають і обробляють заявки цілодобово і повідомити диспетчеру, що сталося. Телефони call-центр компанії «Місто для людей Кременчук»: (067) 341-41-41 та (0536) 70-04-41. Вони є в кожному під'їзді будинку який обслуговує наша компанія».

У групі компаній «Місто для людей» діє єдина диспетчерська служба, що дозволяє контролювати термін і якість виконання робіт. Всі заявки та звернення фіксуються в програмі багаторівневого контролю «Сакура» і в ту ж секунду з'являються на екранах диспетчерів у Вашому місті. Менеджер надішле за вказаною адресою аварійну бригаду, яка прибуде не пізніше години.

Якщо заявка не аварійна, то термін її виконання залежить від складності робіт і погодних умов. Попередньо до заявника вийде майстер для оцінки ситуації, складання дефектного акта. У разі спірних питань обстеження проводиться комісійно з залученням інших комунальних служб міста.

Якщо інформація надходить диспетчеру пов'язана з аварійними ситуаціями, що не входять у перелік послуг керуючої компанії диспетчер передає цю інформацію іншим комунальним підприємствам міста.

Терміни усунення аварій регламентуються нормативними документами. Позапланові ремонти бувають терміновими і екстреними. До останніх відносяться аварії, пов'язані з подачею води, тепла і електрики. При цьому важливо розмежувати значення понять «ліквідація» і «усунення наслідків». У разі пориву труби аварійна бригада зобов'язана перекрити вентиль, ліквідувавши таким чином течу. А усувати наслідки і виконувати заміну вийшла з ладу ділянки будуть вже слюсаря.

Тут дуже важливе розуміння мешканцями термінів виконання робіт. Частина робіт вважається нетерміновими і може бути виконана протягом тижня. При цьому відлік починається з моменту, коли несправність була виявлена або про неї повідомили самі мешканці. Пошкодження внутрішньобудинкових інженерних систем повинні бути усунені негайно, також як і проблеми з електропостачанням будинку.

Часто причиною затримок при проведенні ремонтних робот є не допуск комунальних служб в квартиру або інше приміщення.

Найчастіше не допуск обертається тривалою незручністю для сусідів, так як йде дорогоцінний час коли комунальники, щоб усунути або запобігти аварійній ситуації просто чекають коли господар впустить їх до квартири. Тому в деяких випадках спеціалісти аварійних служб змушені перекривати, наприклад, весь стояк, і тим самим обмежувати в комунальних благах весь під'їзд, а в деяких випадках і весь будинок.

Кожен повинен пам’ятати, що купуючи квартиру, людина отримує не тільки права на володіння квадратними метрами, а й обов'язки за утриманням загальнобудинкового майна.

Ремонт і відновлення спільного майна проводитися за рахунок керуючої компанії. Зверніть увагу, що фахівці аварійних служб працюють тільки з тим майном, яке є загальнобудинковим (в тому числі загальні стояки). Є таке поняття як зона відповідальності. Особисте майно і аварії в квартирах усуваються за рахунок власників. Наприклад, по системах водопостачання – це до першого замикаючого пристрою від стояка. Це вентиль, який перекриває подачу води. По електропостачанню – межа відповідальності йде до лічильника квартирного. По системі опалення трохи відрізняється. Вона вважається повністю загальнобудинковим майном. В тому числі, і радіатори, і стояки, які проходять в квартирах. Але і тут є виняток. Якщо система опалення дозволяє від'єднати радіатор від загальної ланцюга без її відключення, то це вже ваша власність і ваша відповідальність.

«Будь-які поломки, аварії і несправності в багатоквартирному будинку фахівці нашої компанії намагаються відновлювати в максимально можливі терміни. Адже вчасно усунуті несправності, особливо аварійного порядку є запорукою комфорту мешканців багатоквартирних житлових будинків і прямим обов'язком будь-якої керуючої компанії або комунального підприємства» – говорить Володимир Кургаєв.

Пам'ятайте: в будь-який простій або складній життєвій ситуації потрібно звертатися до фахівців і до їх професійної допомоги. Адже тільки експерти зможуть професійно і оперативно вирішити Ваші проблеми.

Зв'язатися з фахівцями можна за телефоном: 0673414141 та по електронній пошті: [email protected].

Про це повідомляє «Місто для людей Кременчук».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#аварійніситуації #будинок #телефони #диспетчерськаслужба #термін #ремонтніроботи #фахівці #містодлялюдей #кременчук
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...