У державній підсумковій атестації в 9 класі з іноземної мови буде аудіювання

У державній підсумковій атестації в 9 класі з іноземної мови буде аудіювання, Харченко Иона

Із цього року в Україні впроваджується аудіювання як частина державної підсумкової атестації з іноземної мови в 9 класі. Потрібно це задля підготовки до аудіювання під час зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови в 11 класі.

Цього року в 9 класі державна підсумкова атестація проводитиметься з трьох предметів: української мови, математики та третій – на вибір. Це може бути ДПА з іноземної мови: англійської, німецької, французької або іспанської. Атестація проводитиметься в письмовій формі та складатиметься з трьох частин:

-аудіювання;

-читання;

-використання мови.

Минулого року аудіювання вперше зробили частиною тесту зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов. Міністерство освіти і науки України тоді почуло багато крити, що стосується цього рішення. Зокрема, що діти були не готові до такого формату тесту. Тому з цього року частину аудіювання матимуть і завдання державної підсумкової атестації з іноземної мови в 9 класі, щоб ця підготовка була поетапною.

Матеріали для ДПА з іноземної мови в 9 класі готуватиме вчитель. Завдання мають відповідати рівню А2+ для тих класів, що вивчають мову на рівні стандарту, та рівню В1 для класів з поглибленим вивченням іноземних мов. На їх виконання учень матиме 60 хвилин.

Матеріали для аудіювання мають містити аудіозапис тексту та одне післятекстове завдання. Теми повинні стосуватися щоденних ситуацій спілкування, а також відповідати віковим особливостям та інтересам учнів 9 класів. Це може бути фрагмент радіо-програми, прогноз погоди, опис чогось, телефонні перемовини тощо.

Для рівня стандарту аудіотекст має бути тривалістю 1-2 хвилини, для поглибленого вивчення – 3-4 хвилини. Учні прослуховують запис двічі, після чого виконують завдання до нього.

Міністерство освіти і науки України радить добирати матеріали для державної підсумкової атестації з відкритих джерел. Зокрема, з використанням низки ресурсів, зазначених у методичних рекомендаціях. У цьому ж документі є докладні вимоги до інших частин атестації з іноземної мови.

Що стосується учнів 11 класів, то ДПА з іноземної мови буде предметом на вибір та відбуватиметься в формі ЗНО. Сертифікаційна робота з англійської (французької, німецької, іспанської) мови налічує 59 завдань різних форм та складається з чотирьох частин:

1.«Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань)

2.«Читання» (22 завдання)

3.«Використання мови» (20 завдань)

4.«Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

У тесті будуть завдання двох рівнів складності: стандарту та профільного. Учні, що вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, мають під час реєстрації на ЗНО зазначити рівень «стандарту» (вони отримують оцінку за ДПА за виконання частини тесту, яка відповідає рівню стандарту або академічному). Ті ж, хто вивчав мову на профільному рівні, мають зазначати рівень складності завдань «профільний» (такі учні отримують оцінку за ДПА за результатами виконання завдань усього тесту).

дпа іноземнамова аудіювання зно тестування учні
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
85 просмотров в январе
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии