• Головна
  • Змінити оператора, але залишити номер: покрокова інструкція
10:00, 29 квітня 2019 р.

Змінити оператора, але залишити номер: покрокова інструкція

Змінити оператора, але залишити номер: покрокова інструкція

На початку травня в Україні запрацює нова послуга мобільного зв’язку - MobileNumberPortability (MNP), яка вже діє у 80 країнах світу. Тобто абонент зможе змінити свого оператора, але залишити номер телефону.

Отже, якщо ви все-таки надумали перейти на іншого оператора, то наступний покроковий план для вас.

Крок №1. Переконайтесь, що номер телефону зареєстрований на вас. Зателефонуйте оператору чи сходіть в офіційний магазин. Працівники магазину або call-центру скажуть вам, чи зареєстрований номер на вас. Якщо ж ні – вам доведеться пройти процедуру реєстрації у поточного оператора.

Крок №2. Подайте заявку на перенесення номера до нового оператора. Це можна зробити онлайн на сайті оператора або теж у фірмовому магазині. Як тільки ваш старий оператор погодиться на перенесення вашого номера, ви зможете прийти в найближчий фірмовий магазин свого нового оператора й отримати SIM-карту, на яку буде автоматично перенесений попередній номер.

Заявки розглядатимуть протягом 8 годин, а про вартість послуги та чи буде вона безкоштовною, оператори мобільного зв’язку поки не повідомляють. Сам процес перенесення номера триватиме три робочі дні з моменту реєстрації заяви.

Під час дзвінків на номер абонента, що скористався послугою MNP, буде звучати відповідне голосове повідомлення.

Причинами для відмови у наданні послуги можуть бути:

- якщо номер не зареєстрований або зареєстрований на іншу людину;

- в заявці на перенесення подано неповні або недостовірні дані;

- надання послуг було зупинене з причин, передбачених законодавством (шахрайство тощо);

- якщо після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 днів;
абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам зразу.

Також пам’ятайте, що відсутність бланків заяв, відповідних електронних форм чи некомпетентність персоналу не можуть бути причинами відмови у реєстрації.

Якщо ви прийшли у магазин поточного оператора з відповідним документом, вимагайте негайно розпочати процедуру оформлення номера на вас.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#номертелефону #оператормобільногозвязку #новапослуга
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...