• Головна
  • Мити під'їзди та асфальт у дворах: що зобов'язані робити працівники ЖЕКів та як поскаржитися
10:37, 11 червня 2019 р.
Надійне джерело

Мити під'їзди та асфальт у дворах: що зобов'язані робити працівники ЖЕКів та як поскаржитися

Мити під'їзди та асфальт у дворах: що зобов'язані робити працівники ЖЕКів та як поскаржитися

Згідно з нормами закону України "Про житлово-комунальні послуги", що набрав чинності з 1 травня цього року громадяни мають право на відшкодування коштів за надання ЖЕКами неякісних послуг. Звичайно, після відповідних перевірок.

Отже, які роботи ЖЕКи повинні виконувати:

- обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових систем, тобто водо-, тепло-, електро-, газопостачання, каналізації, тощо;

- прибирання снігу, листя, вивіз сміття;

- дератизація (знищення щурів) і дезінсекція (знищення комах);

- миття водою асфальту на тротуарах й у дворах;

- очищення кришок колодязів від піску і сміття;

- полив водою зі шлангу території дворів та клумб.

Всередині будинків двірники зобов'язані:

- мити сходи та стіни у під'їздах двічі на місяць,

- мити вікна у під'їздах двічі на рік,

- раз на місяць мити підвіконня, поштові ящики та перила,

- обмітати павутину та бруд зі стелі, стін, вікон, радіаторів та сітчастих огорож ліфтів двічі на місяць. 

Таким чином, на думку Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадія Зубка, механізми взаємодії споживачів та надавачів комунальних послуг стануть прозорими та відповідатимуть європейським стандартам.

Отже, надаємо короткі інструкції як оформити скаргу та куди її направити.

Для складання акту-претензії та його підписання споживачі викликають представника виконавця. Він не має права не з'явитися у строк, що визначений договором.

Цей документ скріплюється підписами обох сторін договору.

Якщо ж представник надавача послуг все ж не з'явився - не треба засмучуватися, зберіть підписи жителів будинку. Акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

До документу додайте фотофіксацію доказів ненадання або надання послуг не в повному обсязі, про які згадали в тексті.

Документ слід подати виконавцю робіт, а відповідь має прийти упродовж трьох днів.

Також аби зняти з себе відповідальність - подайте канцелярії надавача послуг лист-виклик представника в довільній формі та прослідкуйте, щоб на вашу копію поставили відмітку з датою та підписом відповідальної особи.

Можна відправити лист поштою з описом вкладення, але зберігайте чек та опис.

Пам'ятайте, акт-претензію треба складати в двох екземплярах із оригінальними (некопійованими) підписами.

А от у разі коли представник виконавця підписувати акт не хоче - тоді він має про це написати в акті.

Коли ж у розгляді претензії офіційно відмовили - йдіть до суду

Доказами будуть: договір про надання відповідних послуг та складений акт-претензія.

 Акт-претезію для оскарження якості надання послуг можна скачати тут

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ЖЕКи #скарги #акт #послуги
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...