Кременчук заплатив за "розумні" зупинки з повним "фаршем", а отримав порожні коробки

Кременчук заплатив за "розумні" зупинки з повним "фаршем", а отримав порожні коробки

Мало хто у Кременчуці переймається питаннями того, що купляють для міста за бюджетні гроші.

А ось кременчужанка Лариса Гориславець, яка через свою професійну діяльність цікавиться усім, дещо побачила цікавого у закупівлях для міста.

Мова про «розумні» зупинки. 

Виявляється, що купували зупинки з повним "фаршем", а отримали щось незрозуміле. Ось що пише пані Лариса.


"Історія про зупинки.
Усі нормальні люди приходять на зупинку: О! нова зупинка, гуд.
Приходжу на зупинку я: О! нова зупинка. А скільки коштувала бюджетних грошей? А чому така, а не інша? А хто підрядник? А який був проект? А результат такий, як у проекті? А чому не такий?
На фоточці зупинка, історію створення якої я не знаю. Це моя зупинка. По закупівлях не бачу, хто її будував і за стільки. На фото ви бачите цей острівець європейськості і сучасного дизайну в океані суворих реалій міської інфраструктури.
По порядку.
- О! Нова зупинка. 13 нових зупинок вирішено було встановити в Кременчуці. Наприкінці 2018 року КП «Благоустрій Кременчука» уклало договори. Ми написали запит, щоб дізнатися, що ж будуть робити і як, але договір було розірвано. Потім договори уклали знову.
- А скільки бюджетних грошей пішло? Сума усіх укладених договорів – 885 тисяч гривень, так пише https://clarity-project.info
-  А хто підрядник? ФОП Вовк Володимир Анатолійович узявся встановлювати усі зупинки.
-  А який був проект? Тут найцікавіше. Бо в договорах було вписано, що ці зупинки встановлюють в рамках міського проекту «Кременчуцькі зупинки – очікування з комфортом», які розробляв Кременчукінвест, перейменований в Інститут розвитку Кременчука. В описі вказано про оснащення зупинок системою оповіщення «Вуличне радіо», USB-портами для телефонів, системою відеонагляду на зупинках для безпеки, інформаційним табло з графіком руху транспорту (я так розумію – це ж електронне, не на фанері?). Передбачалося надання вільних площ на перегородках для реклами, щоб заробляти гроші для міста. В проекті сказано, що 540 тис грн дає місто, 500 тис грн дає область і ще 60 тис – співвиконавці. От, правда, в проекті Інституту розвитку міста не вказано, скільки ж інноваційних зупинок хотіли збудувати за такі гроші. Полтавська обласна рада сказала мені, що вони свої 500 тисяч у 2018 році дали.
-  А результат такий, як у проекті? Я не ревізувала усі зупинки. Але ті, що бачила за адресами договорів про розумні зупинки, не мали ніяких інноваційних штук.
-  А чому не такий? А от не знаю. Я з початку цього року листувалася і з Благоустроєм Кременчука, і з Інститутом розвитку міста, і з Кременчуцькою міськрадою, і з Полтавською облрадою. Благоустрій сказав, що замовляли лише металеві конструкції і монтаж, а Інститут розвитку міста написав, що надав мені усю інформацію, яка в них є.

зупинки кременчук розумнізупинки закупівлі бюджет
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
664 просмотра в июле
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать
Комментарии