• Головна
  • КВБЗ оскаржує тендер на виготовлення вагонів метро для Харкова
08:24, 15 липня 2020 р.
Надійне джерело

КВБЗ оскаржує тендер на виготовлення вагонів метро для Харкова

КВБЗ оскаржує тендер на виготовлення вагонів метро для Харкова

У червні 2020 року в міжнародному тендері на поставку 8 складів метро Харківського метрополітену перемогла китайська компанія CRRC Тangshan. На тендер подавав свої пропозиції й КВБЗ.

Наразі Крюківський завод оскаржує рішення тендерного комітету та направив скаргу до штаб-квартири Європейського інвестиційного банку, що дав добро на інвестиції в закупівлю.

Кременчужани обгрунтували свою скаргу тим, що в тендері було багато порушень й зараз сподіваються, що рішення тендера переглянуть.

Поки ж китайці готуються виготовляти 40 вагонів без перегородок, що розраховані на колію 1520 мм і максимальну швидкість руху 80 км/год. За умовами договору перший вагон надійде півтора року, інші впродовж 2,5 років.

Ескізи вагонів компанії CRRC Тangshan

Що пропонував КВБЗ?

Схема поїзда складається з 4 моторних + 1 причіпного безмоторного вагону. Довжина поїзда — 96,8 м, конструкційна швидкість — 90 км/год.

Загальна місткість поїзда (з урахуванням пасажирів, які стоять) — 1650 осіб;

Вагони по типу "труби", без перегородок. Пасажири можуть пересуватися через герметичні переходи.

КВБЗ оскаржує тендер на виготовлення вагонів метро для Харкова, фото-1
КВБЗ оскаржує тендер на виготовлення вагонів метро для Харкова, фото-2

Ескізи вагонів КВБЗ

Як повідомляло видання 05366.com.ua, кременчуцькі депутати обговорили питання інвестицій та закупівель для КВБЗ з нардепами. Зеленський обіцяв керівництву заводу, що вони матимуть роботу та замовлення.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#квбз #ескалатори #укрзалізниця #кременчук #вокзал #метро #тендер
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
yamal12
15 липня 2020 р., 10:40
Якби споживачі бачили з яких вузлів і на якому устаткуванні збираються Крази, ніколи б не купили ці машини. Завод весь цей час тримався на минулій славі (від Союзу).  Керівництво Автокраза в особі Черняка Романа (ставленика олігарха-сепаратиста Жеваго) продовжує геноцид трудового колективу. Не виплата зарплати з січня 2020, некомпетентність керівників Автокраза, поголовна корупція у верхах - продовжують вбивати завод КРАЗ і його колектив. Чи варто чекати справедливості???
Оголошення
live comments feed...