• Головна
  • Нові вагони і нові поїзди: що пропонували кременчужани та що обіцяє президент
16:27, 25 лютого 2021 р.
Надійне джерело

Нові вагони і нові поїзди: що пропонували кременчужани та що обіцяє президент

Нові вагони і нові поїзди: що пропонували кременчужани та що обіцяє президент

Як повідомляють в пресслужбі КВБЗ, 23 лютого на форумі «Інфраструктура» в рамках Всеукраїнського форуму «Україна 30» виступив очільник КВБЗ Володимир Приходько.

Він запропонував 2021-2022 роки зробити роками Великого будівництва на залізниці. Тому що рухомий склад дійсно треба оновлювати, а ще розвиток та дотації у промисловість дасть позитивний економічний ефект та поповнить державну казну.

До того ж вкласти кошти в нові вагони можуть держбанки. Кредитні та лізингові ставки компенсуватимуться податками, які сплатять вагонобудівники: надходження до бюджетів усіх рівнів складуть 31 млрд грн. Приріст ВВП - 2,3%. З’являться близько 15 тисяч робочих місць у вагонобудуванні та понад 30 тисяч - у суміжних галузях, переконують промисловці.

Застарілих вагонів - 72 590 одиниць, це 12-15 тис. щороку. Є вже ціла лінійка інноваційних вагонів із навантаженням 25 тонн на вісь.

Нові вагони і нові поїзди: що пропонували кременчужани та що обіцяє президент, фото-1

Що по швидкості?

Промисловці запевняють, що високошвидкісний рух (250-300 км/год) окупиться лише через 40 років. Тому вигідніше буде технологія ReilJet: використання пасажирських вагонів підвищеної комфортності (МПЛТ) із сучасними пасажирськими електровозами.

Перевезення будуть комфортнішими, запрацюють близько 180 підприємств, роботу - отримають понад 10 тисяч працівників у суміжних галузях. Бюджет поповниться більш ніж на 7 млрд грн. Приріст ВВП складе 1,28 %.

Нові вагони і нові поїзди: що пропонували кременчужани та що обіцяє президент, фото-2

"Як бачите, є завдання, є шляхи їх вирішення. Потрібна політична воля. Дуже важливо, що зробить Україна у найближчі 2 роки. Це граничний строк, коли вітчизняні підприємства ще в змозі зберегти свій виробничий та кадровий потенціал, а залізничний сектор – конкурентоздатність. Інакше нас очікує колапс і деіндустріалізація вітчизняної економіки", - наголосив пан Приходько.

Умови оновлення

Умови оновлення

А ще треба звільнити від оподаткування землі під коліями УЗ й ці 4 млрд гривень направити на оновлення рухомого складу.

Також кременчужани запропонували відмінити сплату акцизного збору на дизельне пальне. А ці кошти вкласти в Держфонд залізничного транспорту.

Звісно, правові зміни теж потрібні - законопроєкт № 1196-1 «Про залізничний транспорт в Україні» з 2019 лежить у Раді, але його досі не прийняли.

Президент Зеленський наголосив на форумі, що КВБЗ отримав державне замовлення і виробляє нові пасажирські вагони.

І в рамках проєкту "Велике будівництво" будуть створені пасажирські поїзди, що возитимуть громадян швидко та зручно. А поїздка має тривати 3-4 години, переконаний президент. Наразі проводять перемовини для залучення інвестицій
для виробництва рухомого складу.

У Харкові, Дніпрі та Києві запустять проєкт приміського сполучення "Сіті-експрес".

В Укрзалізниці з’явилося ще 8 вагонів-трансформерів 

Електрички зроблять більш комфортними та безпечними, - Володимир Жмак

На Полтавщині горів вагон: там знайшли два трупи

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#квбз_завод #вагони #моделі #розробки #кременчук #уз
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...