• Главная
  • Освітній омбудсмен розкритикував прибирання кременчуцького парку школярами та студентами
15:00, 22 сентября
Надежный источник

Освітній омбудсмен розкритикував прибирання кременчуцького парку школярами та студентами

Освітній омбудсмен розкритикував прибирання кременчуцького парку школярами та студентами
Нещодавно у Кременчуці було проведено толоку. На ній студенти та школярі проводили прибирання території парку.
Це дійство розкритикував освітній омбудсмен Сергій Горбачов.
"Новий навчальний рік не лише дозволив повернутися учням до очного навчання у школах, а й, на жаль, став “хорошою” можливістю для деяких вчителів, керівників закладів загальної середньої освіти, представників місцевих влад, зокрема, освітніх управлінців використовувати під час уроків примусову дитячу працю" - написав на своїй сторінці омбудсмен і серед поганих прикладів назвав приклад Кременчука.
Згадав омбудсмен і про інші міста.
У школі діти повинні здобувати знання, а не перетворюватися в робочий ресурс школи, міста або селища.
Нагадаю, що залучення здобувачів освіти під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми заборонено (частина 5 статті 53 Закону України “Про освіту”) https://bit.ly/3EQImYn
У дописі: https://bit.ly/3u2Fxy0
? розглядається різниця між примусовою працею та волонтерством дитини у позаурочний час
? пояснюється, як необхідно залучати дітей до праці, відповідно до законодавства. Зокрема успішний приклад Миргородської громади https://bit.ly/3u38NVn
? розглядається розділ з Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти щодо прибирання учнями робочого місця та класів.
? зазначається, яка передбачена відповідальність за експлуатацію дитячої праці і до яких державних органів можна звернутися зі скаргою.
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#школа #толока
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Комментарии

Объявления
live comments feed...