• Головна
  • Подуріли, не інакше! - пенсіонери про "Кременчукгаз", якому не можуть передати покази лічильників
12:54, 30 червня
Надійне джерело

Подуріли, не інакше! - пенсіонери про "Кременчукгаз", якому не можуть передати покази лічильників

Подуріли, не інакше! - пенсіонери про "Кременчукгаз", якому не можуть передати покази лічильників

Подуріли, не інакше! - таку версію висувають кременчужани, які звернулися до редакції 05366.com.ua про постачальника газу у Кременчуці.

Саме так вони оцінюють дії підприємства ПРАТ "Кременчукгаз" щодо зміни порядку передачі показників лічильників. Пенсіонери, люди з інвалідністю, люди без мобілок не можуть передати покази лічильників. Оператори гарячої лінії кажуть - то не їх проблеми, начальство вигадало нові правила, скаржтеся до них. А де старі хворі люди мають бігати в пошуках керівництва підприємства - невідомо.

Кременужанка розповідає, що до цього часу допомагала своїм сусідам з передачею даних. У жінки старенька мати має подруг - усі вони пенсіонери похилого віку. Так повелося, що вона почала допомагати одній, а далі й інші попросили про допомогу.

У підсумку, авторка звернення кожного місяця допомагає до 20 особам зі свого мікрорайону. Авжеж - у стареньких сусідів "кнопочні" телефони, а є такі, у кого взагалі немає телефону. Вони мають проблеми із зором, слухом і інші вікові складнощі.

Пані налагодила систему допомоги пенсіонерам і проблем не було - всім відправляла покази зі своїх телефонів.

Аж раптом "Кременчукгаз" оголосило про зміни. Тепер кременчужанка не може допомогти своїм сусідам - до 20 осіб. А у газопостачальній компанії їй не надають допомогу.

Ми про це писали у попередній статті:

"Кременчукгаз" змінило правила подачі показів лічильника

 Як розповідає жінка, їй надали правила вводу:

Ви можете передати покази на сайті http://kgaz.com.ua/ , в особистому кабінеті http://billing.kgaz.com.ua/auth , по Viber бот . Для того, щоб зареєструватись в особистому кабінеті в Viber, необхідно пройти за посиланням kgaz.com.ua, на головній сторінці побачете QR код, на нього треба натиснути і Вас перекине в чат у Viber. Далі натискаєте на кнопку "Особистий кабінет" - "Додати особовий рахунок" — вводите: наприклад « 9055563» - вказати номер будинку - "До головного меню" - натискаєте на свій вже доданий особовий рахунок - "Передати покази лічильника" - вказуєте актуальні показники, як звичайне повідомлення: наприклад "124" - "Додати фотографію"

Але тепер після вводу своїх даних з телефону неможливо передати показники інших особових рахунків. НОмер телефону реєструється за однією особою і більше з нього передати дані чужих осіб неможливо. 

Тоді жінка звернулася до "Кременчукгаз" на гарячу лінію. Тут УВАГА! -  довелося 40 хвилин вмикати телефон у режим автодозвону. Але після цих пекельних дозвонів, коли у телефоні відповіла оператор, відповідь приголомшила:

"Я не зможу вам допомогти, такі правила, як вам бути не знаю. Звертайтеся до керівництва."

При цьому скарги на адресу керівництва пані не приймає.

Тоді довелося телефонувати і на 1563 - гаряча лінія міста Кременчука.

Там так само пояснили, що нічим зарадити не можуть, послали до "Кременчукгаз".

Саме такі обставини змусили звернутися до редакції 05366.com.ua кременчужанку.

"Половина пенсіонерів - люди, які не мають мобільних телефонів або хворіють. При цьому "Кременчукгаз" не залишає альтернативи для таких. Що робити, куди звертатися? Чому немає зворотнього зв'язку? Люди похилого віку покинуті на призволяще. У разі, якщо покази не передають нараховують захмарні суми. Люди сплачують не тільки за газ, але й належне обслуговування персоналом.

Наше підприємство єдине ввело під час війни ось такі ноу-хау, які неадекватні відповідно до реалій сьогодення. У інших областях міськгази пам'ятають про верстви населення з особливими потребами" - каже вона.

Кременчужани звертаються до керівництва "Кременчукгаз" з проханням:

- надати альтернативний варіант передачі показників лічильників для осіб, які не можуть це робити за відсутності телефону або через проблеми зі здоров'ям, чи інші обставини, що унеможливлюють процедуру (наприклад, шляхом виклику контролера на об'єкт та прийом показників без застосування смартфонів та застосунків).

- вирішити питання якості роботи консультантів - вони повинні вирішувати всі проблеми, а не відсилати до керівництва, якого теж неможливо знайти.

- вирішити проблему з часом дозвону (40 хвилин безперервного дозвону, це гірше ніж в радянські часи)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#газ #кременчук
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...