15:22, 15 квітня 2015 р.
Інформаційно-роз’яснювальні матеріали щодо спрощеного порядку отримання субсидій громадянами України
Шановний споживачу! Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги наоплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.
Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для нього потрібно звернулися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації(за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.
Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що подаються.
Ми надсилаємо Вам бланки Заяви та Декларації, які Ви можете заповнити і надати (або надіслані поштою) до управління соціального захисту населення за адресою: http://www.adm-pl.gov.ua/page/organi-socialnogo-zahistu-naselennya-poltavskoyi-oblasti.
Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається па підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати у місцевому управлінні соціального захисту населення за телефоном (http://www.adm-pl.gov.ua/page/organi-socialnogo-zahistu-naselennya-poltavskoyi-oblasti) або за телефоном Урядової «гарячої лінії»:0 800 507 309.
Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua.
За матеріалами Департаменту праці та
соціального захисту населення
Полтавської облдержадміністрації
телефон «гарячої лінії» Департаменту 0-800-500-620
Як правильно заповнити та подати документи
для призначення житлової субсидії
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 року № 106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій», передбачено новий спрощений порядок надання житлових субсидій.
Вказаною Постановою передбачено, що підприємствами, які надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення до 15 квітня та до 1 листопада 2015 року, будуть доставлені до споживачів бланки заяв про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, для перевірки права на призначення субсидії.
Заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії, заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.
Крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.
Як правильно заповнити заяву про призначення житлової субсидії?
У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.
У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:
1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
3) у графі «Примітки» - зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».
Як правильно заповнити декларацію про доходи і витрати осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії?
Розділ І. Загальні відомості
Вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.
Розділ ІІ. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з ________ 20__ р. до ______ 20__ року.
Заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.
Розділ ІІІ. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.
Вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тис. грн.
Просимо звернути увагу!
Заповнені бланки Заяви і Декларації Ви маєте право подати чи направити поштою до районного управління праці та соціального захисту населення, вказавши на конверті у полі «Адресат» «Управління праці та соціального захисту населення» без зазначення адреси управління.
До уваги громадян, які проживають у сільській місцевості!!! Документи необхідні для призначення субсидії приймаються у сільських (селищних) радах уповноваженими особами.
--------------------------------------------------------------------------------------
До уваги громадян, які одержували субсидію в опалювальний період 2014/15 років! Вам субсидія на наступний період буде призначатися на підставі раніше поданих документів, без необхідності подання нового пакету документів.
--------------------------------------------------------------------------------------
Якщо при заповненні документів Ви допустили помилку, за додатковим комплектом бланків звертайтеся до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації або, у сільській місцевості, до уповноваженої особи, або до організації-надавача послуг, яка здійснювала доставку бланків.
-------------------------------------------------------------------------------------
Бланки заяв та декларацій вдруге у 2015 році будуть направлені до 1 листопада.
Опалювальний період для будинків з індивідуальним опаленням визначено з 1 жовтня по 30 квітня.
------------------------------------------------------------------------------------
Важливо! Субсидія надається у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів споживання житлово-комунальних послуг, які встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №409.
Соціальні норми житла для розрахунку субсидії - 13,65 кв. метра загальної (опалювальної) площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство.
За роз’ясненнями щодо цін і тарифів на послуги, соціальних норм житла та соціальних нормативів користування послугами звертайтеся до підприємств-надавачів відповідних послуг.
_______________________________________
(найменування структурного підрозділу
_______________________________________
з питань соціального захисту населення)
ЗАЯВА
про призначення житлової субсидії
Від________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
зареєстроване (для орендарів — фактичне) місце проживання: _____________________
_______________________________________________________________________
контактний телефон ______________________ паспорт: серія _____ № ____________
__________________________________________________ ___ __________ ___ р.
(ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків _________________________
(крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)
Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).
Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку
Вид послуги | Номер особового рахунка | Найменування організації, що надає послуги | Примітки |
Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій | |||
Газопостачання | |||
Централізоване постачання холодної води | |||
Централізоване постачання гарячої води | |||
Водовідведення | |||
Централізоване опалення | |||
Електропостачання | |||
Вивезення побутових відходів |
У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією(необхідне підкреслити).
Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов’язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.
_____ ______________ 20__ р. ________________________
(підпис)
Примітка. Ця заява заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
Зразок
_Управління праці та соціального захисту_
(найменування структурного підрозділу
_населення Гадяцького району_________
з питань соціального захисту населення)
ЗАЯВА
про призначення житлової субсидії
Від__________Петренка Володимира Івановича_____________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
зареєстроване (для орендарів — фактичне) місце проживання: _м.Гадяч, _______________
вул. Весняна, 25, кв.29______________________________________________________
контактний телефон ___663355_________ паспорт: серія _КН___ № __011012_________
____Гадяцьким РВ УМВС України в Полтавській області 08 березня 1998 р._
(ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків:___________1122334455_________________________________________
(крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)
Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).
Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку
Вид послуги | Номер особового рахунка | Найменування організації, що надає послуги | Примітки |
Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій | 1237 | КП «Гадяч-житло» | |
Газопостачання | 677001 | ПАТ«Гадячгаз» | немає лічильника |
Централізоване постачання холодної води | 1250 | ВУЖКГ | є лічильник |
Централізоване постачання гарячої води | 1-189-29-0 | КПТГ «Гадячтеплоенерго» | є лічильник |
Водовідведення | 1250 | ВУЖКГ | є лічильник |
Централізоване опалення | 18-189-29-0 | КПТГ «Гадячтеплоенерго» | немає лічильника |
Електропостачання | 2356545471 | ПАТ «Полтаваобленерго» Гадяцька філія | є лічильник |
Вивезення побутових відходів |
У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).
Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов’язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.
_04_ травня_____2015р. __________підпис__________
(підпис)
___________________________________________
(найменування структурного підрозділу
_______________________________________
з питань соціального захисту населення)
ДЕКЛАРАЦІЯ
про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
Розділ I. Загальні відомості 1. _____________________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові) 2. Характеристика житлового приміщення/будинку: загальна площа ____ кв. метрів; будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити); 3. Особи, які зареєстровані (для орендарів — особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку | ||||||||
Прізвище, ім’я, | Дата | Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером) | Примітки | |||||
Розділ II. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з _________ 20__ р. до __________ 20__ року | ||||||||
Прізвище, ініціали | Відомості про доходи | |||||||
Вид доходу | Сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень | Джерело доходу | ||||||
Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії. | ||||||||
Прізвище, ініціали | Вид придбаного майна або оплачених послуг | Вартість, гривень | Дата здійснення купівлі або оплати послуг | |||||
Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов’язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі. |
________________________ ____ ______________ 20___ р.
(підпис заявника)
Примітка. Ця декларація заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
_Управління праці та соціального захисту_
(найменування структурного підрозділу
_населення Гадяцького району__________
з питань соціального захисту населення)
ДЕКЛАРАЦІЯ
про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
Розділ I. Загальні відомості 1. _________________________ Петренко Володимир Іванович ________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові) 2. Характеристика житлового приміщення/будинку: загальна площа ___63,8___ кв. метрів; будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити); 3. Особи, які зареєстровані (для орендарів — особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку | ||||||||
Прізвище, ім’я, | Дата | Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером) | Примітки | |||||
Петренко Володимир Іванович | 01.01.1946 | 1122334455 | ||||||
Петренко Марія Федорівна | 12.01.1950 | 1234568901 | ||||||
Розділ II. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з ___1 січня__ 2014 р. до _31 грудня _ 2014__ року | ||||||||
Прізвище, ініціали | Відомості про доходи | |||||||
Вид доходу | Сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень | Джерело доходу | ||||||
Петренко Володимир Іванович | пенсія | 15000 грн. | Пенсійний фонд | |||||
Петренко Марія Федорівна | пенсія | 12588 грн. | Пенсійний фонд | |||||
заробітна плата | 14616 грн. | ТОВ «Надра» | ||||||
Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії. | ||||||||
Прізвище, ініціали | Вид придбаного майна або оплачених послуг | Вартість, гривень | Дата здійснення купівлі або оплати послуг | |||||
- | - | - | - | |||||
Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов’язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі. |
______________підпис________________ _04_ _травня _______ 2015р.
(підпис заявника)
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
18:55
Вчора
20:58
11 грудня
Оголошення
00:18, 11 грудня
17:47, 7 грудня
5
09:21, 11 грудня
live comments feed...