Тарифи кременчуцького комунального автотранспортного підприємства 1628 та причини їх підвищення

Останнім часом у місті багато хто спекулює на тому, що виконавчий комітет Кременчуцької міської ради необґрунтовано підвищив тарифи на вивезення сміття КАТП-1628, піднімаючи собі таким чином рейтинг. Про те ніхто з них не замислюється над тим, що є економічні підґрунтя для цього непопулярного заходу.

В Україні склалася складна економічна ситуація, в рази підвищилася вартість пального та інших енергоносіїв, зросла ціна запасних частин. Тож комунальне автотранспортне підприємство просто змушене підвищити вартість своїх послуг. Кременчужани мають розуміти, що без цього КАТП-1628 не зможе в повному об’ємі виконувати покладені на нього завдання, вчасно вивозити сміття та прибирати місто. Тож у цій доволі складній ситуації влада просто змушена вдатися до  такого непопулярного кроку, як підвищення тарифів, щоб утримати санітарну ситуацію в місті на належному рівні.

Чинні тарифи на послуги з перевезення твердих побутових відходів та рідких нечистот Кременчуцьким КАТП-1628 були затверджені рішенням Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради № 911 від 4 листопада 2011 року.

В даний час чинні тарифи на послуги є збитковими від всіх споживачів послуг. В 2014 році збитки підприємства становили 2,1млн.грн., за 1 квартал 2015 року – 2,2млн.грн.

Рівень відшкодування тарифами фактичних витрат (на час виконання розрахунків) складає 61,37%, станом на 1 квітня 2015р. рівень відшкодування тарифами фактичних витрат склав 55% Це пов’язано із тим, що в розрахунку діючих тарифів закладені ціни на паливо, матеріали та енергоносії, які діяли станом на липень 2011 року.

За період з липня 2011 року по грудень 2014 року витрати на пальне, мастильні матеріали, запасні частини, енергоносії та інші експлуатаційні витрати збільшились в зв’язку з підвищенням цін та тарифів, наприклад:

· вартість бензину зросла на 72,4%, з 7,85 грн./л. (без ПДВ) до 13,53 грн./л (без ПДВ).

· вартість стисненого газу зросла на 116,9%, з 4,15 грн./м³ (без ПДВ) до 9,0 грн./м³ (без ПДВ).

 · вартість дизельного палива зросла на 79,4%, з 7,41 грн./л. (без ПДВ) до 13,83 грн./л (без ПДВ).

· вартість скрапленого газу зросла на 73%, з 4,15 грн./л. (без ПДВ) до 7,18 грн./л (без ПДВ).

· мастильні матеріали подорожчали на 145%, а в деяких випадках на 270%.

· запасні частини подорожчали на 100-150%, а в деяких випадках на 200% і більше.

· тарифи на електроенергію зросли на 59,5%, з 0,79 грн. кВт.*год. (без ПДВ) до 1,26 грн. кВт.*год.

· мінімальна заробітна плата зросла на 23,65%, з 985грн. до 1 218грн.

Невідповідність діючих тарифів фактичним витратам стало причиною недостачі обігових коштів. Підприємство не має можливості вчасно розраховуватись за паливно-мастильні матеріали, запасні частини, електроенергію. Відсутні кошти на сплату податків і зборів.

Станом на 1 травня Кредиторська заборгованість по Кременчуцькому комунальному автотранспортному підприємству 1628 складає 3 320,3 тис. грн., з яких:

· 1074,2 тис. грн. заборгованість по заробітній платі;

· 646,9 тис. грн. відстрочені податки (екологічний податок, ПДВ);

· 989,4 тис. грн. заборгованість за паливно-мастильні матеріали;

· 255,4 тис. грн. заборгованість за запасні частини та ремонт спецавтотранспорту;

· 158,9 тис. грн. заборгованість за послуги сторонніх організацій (водопостачання, електроенергія);

· 131,4 тис. грн. заборгованість за контейнера для збору ТПВ;

· 64,1 тис. грн. заборгованість за матеріали.

Також, протягом 2015 року, враховуючи негативний фінансовий стан підприємства, Кременчуцькому КАТП-1628 було виділено з місцевого бюджету фінансову підтримку в розмірі 1 500,0 тис. грн., з якої 1 000,0 тис. грн. видано на умовах повернення до 30.06.2015р. Наразі підприємство не має джерел для повернення цих коштів.

З метою зменшити збитковість підприємства КАТП-1628 переведено на 4-х денний робочий тиждень, що негативно впливає на якість послуг з вивезення твердих побутових відходів і погіршує санітарний стан міста.

Враховуючи вищезазначене, міська влада має прийняти рішення щодо підвищення тарифів на послуги Кременчуцького КАТП-1628 з вивезення (перевезення) твердих побутових відходів та рідких нечистот. Тариф на захоронення твердих побутових відходів залишиться без змін.

Прийняття нових тарифів дозволить врятувати Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628 від банкрутства та забезпечити у місті чистоту і порядок.

Дані про діючі тарифи на послуги КАТП-1628 із вивезення відходів (перевезення твердих побутових відходів та рідких нечистот) та дані про тарифи які пропонуються приведені в таблиці 1.

Таблиця 1.

Дані про діючі тарифи на послуги КАТП-1628 із вивезення відходів (перевезення твердих та рідких побутових відходів) та дані про тарифи які пропонуються 

№ п/п
Назва послуги

Діючий тариф, грн. (з ПДВ)/м³

Витрати на 1м³, грн.(без ПДВ)/м³

Рентабельність, %.

Запропонований тариф, грн. (з ПДВ)/м³

Розмір збільшення нового тарифу, (з ПДВ)/м³

Розмір збільшення нового тарифу (%)

1.

Перевезення 1 м³ твердих побутових відходів

1.1.
Населення
40,01
51,19
8%
66,34
26,33
65,80%
2.

 Перевезення 1 м³ рідких побутових відходів

2.1.
Населення
34,5
63,05
5%
79,45
44,95
130,30%

Дані про витрати мешканців міста на послуги по вивезенню твердих побутових відходів до і після впровадження нових тарифів, таблиця 2.

Таблиця 2.

Порівняльна таблиця по витратам мешканців міста на послуги по вивезенню твердих побутових відходів до і після впровадження нових тарифів.

Родина
Тариф
На рік
На місяць
Було
Стало
Було
Стало
Приріст
Було
Стало
Приріст
грн.
(з ПДВ)
грн.
(з ПДВ)
грн.
(з ПДВ)
грн.
(з ПДВ)
грн.
(з ПДВ)
%
грн.
(з ПДВ)
грн.
(з ПДВ)
грн.
(з ПДВ)
%
1 особа (багатоповерхівка)
47,77
74,10
106,05
164,50
58,45
55,12%
8,84
13,71
4,87
55,12%
1 особа (приватний сектор)
47,77
74,10
117,51
182,28
64,77
55,12%
9,79
15,19
5,40
55,12%
2 особи (багатоповерхівка)
47,77
74,10
212,10
329,00
116,91
55,12%
17,67
27,42
9,74
55,12%
2 особи (приватний сектор)
47,77
74,10
235,03
364,57
129,54
55,12%
19,59
30,38
10,80
55,12%
3 особи (багатоповерхівка)
47,77
74,10
318,15
493,50
175,36
55,12%
26,51
41,13
14,61
55,12%
3 особи (приватний сектор)
47,77
74,10
352,54
546,85
194,32
55,12%
29,38
45,57
16,19
55,12%
4 особи (багатоповерхівка)
47,77
74,10
424,20
658,00
233,81
55,12%
35,35
54,83
19,48
55,12%
4 особи (приватний сектор)
47,77
74,10
470,06
729,14
259,09
55,12%
39,17
60,76
21,59
55,12%

У зв’язку з необхідністю підвищення тарифів на послуги з вивезення відходів (перевезення твердих та рідких побутових відходів) для населення, виникла необхідність проведення обговорення підвищення тарифів відповідно до ст.ст. 7, 11, 30, 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30 липня 2012 року № 390 "Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структур цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад».

Обговорення необхідності підвищення тарифів на послуги з вивезення відходів (перевезення твердих та рідких побутових відходів) проводилось 05.05.2015 року за адресами:

· актова зала ПТУ – 6, вул. Республіканська, 87;

· зала засідань Територіального центру соціального обслуговування, вул. Мічуріна, 76;

· актова зала вищого професійного училища № 7, вул. Московська, 14;

· паспортний стіл ТОВ «Житлорем-будсервіс», вул. 1905 року, 32;

· актова зала Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 вул. Трохима Карнаухова, 6.

В процесі обговорення до відома споживачів послуг доводилась інформація про структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів та обґрунтування необхідності підвищення тарифів на послуги з вивезення відходів (перевезення твердих та рідких побутових відходів) для населення.

Дані про структуру запропонованих тарифів на вивезення (перевезення) твердих побутових відходів приведені в таблиці 3.

Таблиця 3.

Дані про структуру запропонованих тарифів на вивезення (перевезення) твердих побутових відходів

№ п/п
Статті витрат
Од. виміру.
Населення
(рентабельність 8%)
Структура тарифу, %
1
Мастильні матеріали
грн./м³.
1,86
2,80%
2
Пальне для автомобілів
грн./м³.
16,97
25,58%
3
Амортизація
грн./м³.
0,43
0,65%
4
Оплата праці водіїв і вантажників
грн./м³.
10,18
15,35%
5
Єдиний соціальний внесок
грн./м³.
3,76
5,67%
6
Загальногосподарські витрати
грн./м³.
7,98
12,03%
7
Технічне обслуговування
грн./м³.
4,89
7,37%
8
Витрати на поточний ремонт
грн./м³.
0,38
0,58%
9
Адміністративні витрати
грн./м³.
4,74
7,14%
10

Собівартість вивезення 1 м3 відходів

грн./м³.
51,19
11
Фінансові витрати
грн./м³.
0,00
0,00%
12
Всього витрат
грн./м³.
51,19
13
Рентабельність
грн./м³.
4,10
6,17%
14

Тариф за 1 м3

грн./м³.
55,28
15
ПДВ, 20%.
грн./м³.
11,06
16,67%
16
Тариф на вивезення ТПВ, грн.
грн. (з ПДВ)/м³.
66,34
100,00%

Дані про структуру запропонованих тарифів на вивезення (перевезення) рідких побутових відходів приведені в таблиці 4.

Таблиця 4.

Дані про структуру запропонованих тарифів на вивезення (перевезення) рідких побутових відходів 

№ п/п
Статті витрат
Од. виміру.
Населення
(рентабельність 5%)
Структура тарифу, %
1
Мастильні матеріали
грн./м³.
1,66
2,09%
2
Пальне для автомобілів
грн./м³.
12,21
15,37%
3
Амортизація автомобілів
грн./м³.
0,65
0,81%
4
Оплата праці водіїв і вантажників
грн./м³.
13,12
16,51%
5
Єдиний соціальний внесок
грн./м³.
4,84
6,10%
6
Обеззаражування відходів
грн./м³.
7,17
9,02%
7
Загальногосподарські витрати
грн./м³.
10,29
12,95%
8
Технічне обслуговування
грн./м³.
6,48
8,15%
9
Витрати на поточний ремонт
грн./м³.
0,52
0,65%
10
Адміністративні витрати
грн./м³.
6,11
7,69%
11

Собівартість вивезення 1 м3 відходів

грн./м³.
63,05
14
Фінансові витрати
грн./м³.
0,00
0,00%
15
Всього витрат
грн./м³.
63,05
16
Рентабельність, %.
грн./м³.
3,15
3,97%
17
Тариф за 1 м3
грн./м³.
66,21
18
ПДВ, 20%.
грн./м³.
13,24
16,67%
19
Тариф на вивезення РПВ
грн. (з ПДВ)/м³.
79,45
100,00%

Директор Кременчуцького КАТП-1628 С.О. Шиян.

вывоз мусора тарифы
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
293 просмотра в декабре
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Комментарии

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов

Власть
Як повідомив начальник департаменту житлово-комунального господарства Іван Москалик, на Раківці наступного року планують розпочати реалізацію проекту будівництва теплових потужностей. У проекті бюджету Кременчука на 2019 рік передбачається шістнадцять мільйонів гривень на будівництво теплогенеруючих  потужностей у мікрорайоні Раківка. Ці кошти спрямують на винос магістральної теплової мережі та корегування проектної документації про будівництво нової сучас...
Спорт
Кременчуцькі спортсмени продовжують здобувати медалі різного ґатунку на топових турнірах. 8 грудня в Запоріжжі відбувся Відкритий Всеукраїнський турнір з дзюдо на призи президента ЗОФД Еріха Барца. Участь у цих змаганнях взяли майже сімсот спортсменів з України та команда з Хорватії. Кременчук на турнірі гідно представили спортсмени спортивного клубу «Кремень Дзюдо». Результати кременчуцьких спортсменів такі: 1 місце посів Олександр Шульженко у ваговій ка...
Происшествия
В Интернете появилось полезное видео для тех, кто желает растаможить автомобиль и не знает как это сделать. Пользователь zpsanek разместил видео, на котором снято полный процесс растамаживания автомобиля. И показывает он весь процесс так сказать, не отходя от кассы. В видео он отвечает на все вопросы, возникающие при растамаживании. «В Украине 25 ноября вступили в силу новые правила очистки автомобиля от таможенных пошлин. Однако далеко не все владельцы ма...
Власть
Міська цільова програма лікування онкологічних та гематологічних захворювань діятиме і наступного року. Цю програму прийняли торік у Кременчуці на підтримку містян, хворих на онкологічні та гематологічні захворювання, а також для запровадження заходів із  раннього виявлення та попередження цих хвороб. Лікування на різні види раку є вартісним. Тому ця програма передбачає забезпечення за рахунок коштів міського бюджету безкоштовними препаратами для проходжен...
Власть
У проекті міського бюджету на наступний рік на харчування хворих у закладах охорони здоров’я Кременчука передбачаються видатки у розмірі 11,5 мільйонів гривень. На забезпечення безкоштовним харчуванням дітей до двох років із малозабезпечених сімей спрямують 120 тисяч гривень. А ось 11 мільйонів 380 тисяч гривень виділять на харчування пацієнтів у стаціонарних відділеннях міських закладів охорони здоров’я. За попередніми підрахунками, 291 тисяч 741 пацієнті...
Общество
Сьогодні активісти з числа учасників АТО та Революції Гідності прийшли на комісію з питань бюджету. Вони вимагали внести першим до порядку денного сесії міської ради важливе питання. Мова про розслідування справи «Антимайдану». Вони наполягали на тому, щоб правоохоронці міста виступили на початку сесії, зі звітом про стан справи. Секретар міської ради Юрій Гриценко почав пояснювати, що правоохоронці і так будуть з загальним звітом виступати. Тож пропонував...
Власть
Як повідомив керівник управління охорони здоров’я Максим Середа, наступного року для кардіоцентру лікарні інтенсивного лікування «Кременчуцька» планують придбати ангіографічне обладнання. Проект міського бюджету на 2019 рік передбачає 10 мільйонів гривень на придбання ангіографічного обладнання для оснащення карідоцентру.  Також з державного бюджету на ці цілі повинні виділити 10 мільйонів гривень. До міністерства охорони здоров’я України вже направили від...
Власть
У проекті міського бюджету на наступний рік видатки на утримання медичної галузі Кременчука передбачається на двадцять відсотків більше за попередній бюджетний період. Як повідомив керівник управління охорони здоров’я міста Максим Середа, у 2019 році на забезпечення закладів охорони здоров’я необхідними медпрепаратами та іншими засобами передбачається більше сімнадцяти мільйонів гривень. Цього року ця сума міської підтримки становила чотирнадцять мільйонів...
Криминал
У Кременчуці двоє чоловіків ще у вересні цього року посиділи за чаркою міцних напоїв так, що один згодом помер. Все почалося з вживання алкоголю. Добрячи напившись, чоловіки почали сваритися. Один з двох 41-річний чоловік був раніше судимий. Саме він побив до смерті свого товариша. Йому не сподобалися промовлені образливі слова товариша і він схопив дерев’яну раму від вікна вдарив по нозі. Коли потерпілий впав на коліна, нападник почав бити його по голові...