• Головна
  • Які послуги і за скільки купували політпартії на виборах у Кременчуці
18:49, 3 листопада 2015 р.

Які послуги і за скільки купували політпартії на виборах у Кременчуці

Які послуги і за скільки купували політпартії  на виборах у Кременчуці

За даними фінансових звітів, які учасники виборчого процесу подали до ТВК, представники політпартій перед виборами активно друкували листівки, булети і плакати, створювали «брендовий» одяг - футболки і жилети з власною символікою, виготовляли сувеніри з ними ж, а ще орендували приміщення для «побачень» із виборцями.

Із 19 партій звіти подали лише 11. Тими, хто проігнорував здачу фінзвітів займуться правоохоронці.

 

(У статті партії розміщені по спадаючій – від найвищих сум на рахунках до найменших)

 

Політпартія «Рідне місто» – 427 401,90 грн.

У своєму фінансовому звіті члени партії зазначили, що в загальному, на поточний рахунок їх виборчого фонду надійшло 427 401,90 грн.

 

За виготовлення передвиборчої агітації (плакати, листівки, буклети та інші агітматеріали) сплатили - 176 155,01. Це другий після «УКРОПу» найвищий показник витрат на цей вид передвиборчої агітації.

За даними звіту, рідномістяни друкувалися в газетах та виступали на телебаченні і це вийшло їм у кругленьку суму в 147 125,40 грн.

На інші витрати, такі як оренда приміщення для зустрічей з виборцями обійшлася партії в 3 600 грн. За зовнішню рекламу «Рідне місто» сплатило  100 521,50 грн.

Залишок на рахунку станом на 1 листопада 2015 року – 0 грн.

 

Політпартія «Українське Об’єднання Патріотів «УКРОП» - 397 963, 03 грн.

У своєму фінансовому звіті члени партії зазначили, що в загальному, на поточний рахунок їх виборчого фонду надійшло 397 963, 03 грн.

За даними фінзвіту «УКРОПу», ця партія кременчуцький лідер з виготовлення передвиборчої агітації. Обігнавши «Рідне місто» і «Опоблок» укропівці надрукували плакатів, листівок, буклетів та інших агітматеріалів аж 189 080, 00 грн. – це найбільший показник у Кременчуці серед тих, хто здав фінзвіти.

За публікацію своїх матеріалів у ЗМІ та за виступи на TV укропівці виклали 196 654,71 грн, а за транспортування своїх агітматеріалів та проведення публічних заходів сплатили 7 828,32 грн.

На розміщення зовнішньої реклами партія витратила  4 400 грн.

Залишок на рахунку станом на 1 листопада 2015 року – 0 грн.

 

Політпартія «Опозиційний блок» - 249 496,00 грн.

            

За даними фінзвіту цієї партії, на рахунок їх виборчого фонду надійшло  249 496,00 грн.

Як свідчать показники, «Опоблок» третій після «УКРОПу» та «Рідного міста» за кількістю виготовлених агітаційних матеріалів чи не найбільша серед конкурентів. Плакатів буклетів, листівок, канцтоварів, сувенірів та «брендового одягу» - футболок і жилеток із зображенням символіки партії, її назви чи кандидата вони надрукували аж на 172 210, 94 грн.

Публікувалися в місцевих газетах та купували ефірний час на TV на суму 63 360,00 грн, чіпляли та знімали білборди із своїми кандидатами на суму13 542, 20 та 106 грн.

Залишок на рахунку станом на 1 листопада 2015 року - 276, 84 грн.

 

Політпартія «Всеукраїнське Обєднання «Свобода» – 123 032,80 грн.

За даними фінзвіту цієї партії, на рахунок їх виборчого фонду надійшло 123 032,80 грн.

Виготовлення передвиборчої агітації  (плакатів,листівок, буклетів та інших агітматеріалів) сплатили  30 760,82 грн. За публікацію своїх матеріалів у місцевих газетах та за виступи на TV свободівці виклали 25 952, 40 грн.

Орендували приміщення для зустрічей із виборцями  на суму 3 000 грн, а зовнішню рекламу замовляли на 63 320,40 грн.

Залишок на рахунку станом на 1 листопада 2015 року – 0 грн.

 

Політпартія «Блок Петра Порошенка «Солідарність» – 90 860,6 грн.

За даними фінзвіту цієї партії на рахунок їх виборчого фонду надійшло  90 860,6 грн.

За виготовлення передвиборчої агітації солідарні виклали 37 408,82 грн. Виготовляли друковані листівки, буклети, плакати та інші агітматеріали, зокрема й на 1 280 гривень навиготовляли сувенірів, канцтоварів, що містять зображення символіки партії чи її назви.

За публікації у місцевих ЗМІ кандидати від кременчуцького осередку  БПП заплатили 46 823, 30, а от на TV не пішли і ефірного часу не купували.

Окрім того, члени «Солідарності» орендували приміщення для зустрічей з виборцями, що обійшлося їм у  1 850 грн. та розміщувалися на рекламних щитах і купували зовнішню рекламу

на суму 4 572 грн.

Залишок на рахунку станом на 1 листопада 2015 року – 206, 48 грн.

 

Політична партія «Батьківщина» – 71 850 грн.

Ця політична сила зазначила у своєму фінзвіті, що на поточний рахунок її виборчого фонду в загальному надійшло 71 850 грн.

Але куди і на що витратили ці кошти – невідомо, у фінзвіті партія не вказала свої витрати.

 

Політпартія «ПОРУЧ» - 69 210 грн.

Ця політична сила зазначила у своєму фінзвіті, що на поточний рахунок її виборчого фонду в загальному надійшло 69 210 грн.

Але куди і на що витратили ці кошти – невідомо, у фінзвіті партія, як і «Батьківщина» не вказала свої витрати.

 

Політпартія «Об’єднання «Самопоміч» - 60 181,10 грн.

Ця політична сила зазначила у своєму фінзвіті, що на поточний рахунок її виборчого фонду в загальному надійшло 60 181,10 грн.

За даними фінзвіту «Самопомочі», на виготовлення передвиборчої агітації – плакатів, буклетів, листівок та інших матеріалів вони витратили - 34 491,30 грн.

Публікувалися у ЗМІ на 11 155, 20 грн, на інші витрати, стосовно передвиборчої агітації витратили - 13 304,60 і 1 229. Що саме вони виготовляли чи замовляли на ці кошти – у звіті «Самопомочі» не уточнено.

Залишок на рахунку станом на 1 листопада 2015 року – 0,10 грн.

 

Політпартія «ВОЛЯ»  - 20 580,8 грн.

У своєму фінансовому звіті члени партії зазначили, що в загальному на поточний рахунок виборчого фонду надійшло 20 580,8 грн.

На виготовлення передвиборчої агітації «ВОЛЯ» витратила , надрукувавши листівок, плакатів і буклетів на суму 4 610 грн, та знявши відеозаписів на 1 200 грн.

На публікацію в місцевих ЗМІ та на телебаченні представники цієї партії витратили 13 420, 8 грн. та купували зовнішню рекламу на суму – 1 350 грн.

Залишок на рахунку станом на 1 листопада 2015 року – 0 грн.

 

Політпартія «Партія Простих людей Сергія Капліна» – 10 00 грн.

Політпартія «Партія Простих людей Сергія Капліна» зазначила у своєму фінзвіті, що їм на рахунок надійшло 10 00 грн. і всі їх вони витратили на друк агітматеріалів. Інших витрат у фінзвіті не зазначено.

Залишок на рахунку станом на 1 листопада 2015 року – 0 грн.

 

Політична партія «Патріот»

Політична партія «Патріот» у всіх пунктах звіту вказала прочерки

Висновок, який можна зробити зі звіту - ніяких грошей партія не мала і нікуди їх не витрачала.

Куди витрачали гроші на виборах кандидати у мери Кременчука можна знайти тут.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#выборы-2015 #политика #Кременчуг терризборком
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...