Особливості отримання довідки в паперовій формі

Доволі часто у житті виникають такі ситуації коли своєчасно отриманні данні можуть значно облегшити виконання якоїсь роботи. Саме тому дуже важливо знати основні особливості подання письмових запитів до реєстру.

Що таке ЄДР?

ЄДР – це один з важливих інструментів інфраструктури. Він облегшує пошук юридичних осіб або організацій.

Реєстр – це велика база даних, яка слугує для обробки та зберігання даних. Інформація яка отримується з реєстру призначена для особистого використання. Тому слід враховувати що її використаннях у комерційних цілях переслідується згідно закону. Окрім того,певний обсяг інформації захищений законом, тому він не може бути наданий за запитом.

Єдиний державний реєстр підприємців: основні положення подачі запиту

Перш за все слід враховувати що подавати письмовий запит можна держрєстратору або шляхом відправлення поштою. Але у всіх випадках обов’язково повинна бути збережена форма запиту яка була затверджена Мінюстом.

У разі подання запиту держреєстратору запитувач має представити документ, що буде засвідчувати його особу. Якщо документ подається уповноваженою особою, то окрім паспорта необхідно подати ще документ підтверджуючий повноваження. Якщо запит на інформацію подається шляхом поштового відправлення, то підпис запитувача на документах має бути нотаріально посвідчений.

Критерії, що потрібно зазначити

Для того щоб запит на інформацію був оброблений якомога швидше необхідно зазначати додаткову інформацію.

Як правило, інформація яку треба зазначити класифікує підприємство і облегшує його пошук у єдиній системі. Наприклад, можна зазначити код ЄДРПОУ організації, або інші класифікаційні дані.

Що потрібно додати до запиту?

Додатково до оформленого у паперовому вигляди запиту на інформацію з реєстру додаються:

  • Ксерокопія документа, що вказує певні повноваження.

Ці документи необхідні у разі подання запиту уповноваженою особою щодо фізичної особи.

  • Копія квитанції що підтверджує оплату.

Цей документ повинен підтвердити здійснення оплати державного збору за отримання даних.

Таким чином, можна зробити висновок, що подати письмовий запит до реєстру нескладно. Для цього потрібно тільки дотримуватись встановленої форми для подачі запиту, а також внести плату за надання інформації з держреєстру.

05366.com.ua

Єдиний державний реєстр підприємців

Особливості отримання довідки в паперовій формі

Доволі часто у житті виникають такі ситуації коли своєчасно отриманні данні можуть значно облегшити виконання якоїсь роботи. Саме тому дуже важливо знати основні особливості подання письмових запитів до реєстру.

Що таке ЄДР?

ЄДР – це один з важливих інструментів інфраструктури. Він облегшує пошук юридичних осіб або організацій.

Реєстр – це велика база даних, яка слугує для обробки та зберігання даних. Інформація яка отримується з реєстру призначена для особистого використання. Тому слід враховувати що її використаннях у комерційних цілях переслідується згідно закону. Окрім того,певний обсяг інформації захищений законом, тому він не може бути наданий за запитом.

Єдиний державний реєстр підприємців: основні положення подачі запиту

Перш за все слід враховувати що подавати письмовий запит можна держрєстратору або шляхом відправлення поштою. Але у всіх випадках обов’язково повинна бути збережена форма запиту яка була затверджена Мінюстом.

У разі подання запиту держреєстратору запитувач має представити документ, що буде засвідчувати його особу. Якщо документ подається уповноваженою особою, то окрім паспорта необхідно подати ще документ підтверджуючий повноваження. Якщо запит на інформацію подається шляхом поштового відправлення, то підпис запитувача на документах має бути нотаріально посвідчений.

Критерії, що потрібно зазначити

Для того щоб запит на інформацію був оброблений якомога швидше необхідно зазначати додаткову інформацію.

Як правило, інформація яку треба зазначити класифікує підприємство і облегшує його пошук у єдиній системі. Наприклад, можна зазначити код ЄДРПОУ організації, або інші класифікаційні дані.

Що потрібно додати до запиту?

Додатково до оформленого у паперовому вигляди запиту на інформацію з реєстру додаються:

  • Ксерокопія документа, що вказує певні повноваження.

Ці документи необхідні у разі подання запиту уповноваженою особою щодо фізичної особи.

  • Копія квитанції що підтверджує оплату.

Цей документ повинен підтвердити здійснення оплати державного збору за отримання даних.

Таким чином, можна зробити висновок, що подати письмовий запит до реєстру нескладно. Для цього потрібно тільки дотримуватись встановленої форми для подачі запиту, а також внести плату за надання інформації з держреєстру.

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)