• Головна
  • Кременчуцький ЦНАП або «Прекрасне не так і далеко»
10:51, 18 травня 2016 р.

Кременчуцький ЦНАП або «Прекрасне не так і далеко»

Коли в Україні говорять про лідерів електронних послуг, то зазвичай, це або Львів, або Київ, або Дніпропетровськ, або Вінниця. І не дарма, адже в цих містах працюють потужні IT компанії, яких активно підтримує місцева влада. Результатом такої ефективної співпраці є не лише створення нових робочих місць та залучення інвестицій, а й впровадження зручних електронних сервісів для населення.

Волонтер полтавської команди ініціативи iGov Альона Гончаренко коментує передовий досвід з електронних адміністративних послуг:

«Досліджуючи досвід успішних міст у напрямку надання адміністративних послуг, спочатку ми з командою орієнтувалися на «першопрохідців» в цій сфері – м. Вінниця. «Прозорий офіс» працює в цьому місті з 2008 року. Раніше, до вінницького ЦНАПу їздили з усієї країни, вивчати досвід реалізації. 8 років тому, це було надсучасно. Та технології не стоять на місці і вже багато регіонів вирвалися вперед. Львів, Луцьк і, неочікувано для нас Кременчук, який, за словами провідного аудитора в сфері надання адміністративних послуг Павла Підгайця, визнано одним із кращих в Україні. То ж ми, вирішили побачити все на власні очі».

«З 2 березня 2015 року Кременчуцький ЦНАП, за рішенням Кременчуцької міської ради, отримав статус окремої юридичної особи. Відтоді функціонування установи докорінно змінилось. Основними принципами роботи є орієнтація на суб’єкта звернення, відкритість, прозорість та зрозумілість процедур, запобігання корупційних дій та ліквідація посередницьких послуг, оперативність у вирішенні питань. Простіше кажучи, наша робота направлена на зручність та доступність послуг для жителів міста», коментує керівник ЦНАП м. Кременчук Тетяна Печериця.

12 травня 2016 року команда волонтерів iGov в Полтавській області здійснила ознайомчий візит до ЦНАП м. Кременчук.

Під час екскурсу волонтери з захопленням ознайомились з роботою сучасного державного сервісного органу.

«Кременчуцький ЦНАП з упевненістю можна назвати інноваційним та інклюзивним. На вході до установи є підйомник для людей на візочку, інформаційні таблиці обладнано шрифтом Брайля для людей з вадами зору. Зона ресепшн оснащена безкоштовним wi-fi та навіть є дитячий куточок, для найменших відвідувачів. Такий підхід до облаштування простору в державній установі викликає захоплення. Оплату всіх послуг можна здійснити одразу в банківському терміналі, що знаходиться в приміщенні ЦНАП та налаштований на операції з номіналом купюр від 1 грн. Передбачено все. Це реальний приклад роботи ефективного державного менеджера з неформальним підходом - Тетяни Печериці», - коментує волонтер ініціативи iGov в Полтавській області Юлія Городчаніна.

Ще одним вагомим аргументом на користь Кременчуцького ЦНАПУ є його власний сайт.

«Сайт Кременчуцького ЦНАПу надзвичайно зручний та доступний. Чудова навігація та наповнення. Навіть недосвідчений користувач з легкістю зможе скористуватися доступними сервісами. На сайті доступна вся інформація щодо режиму роботи, контактів, переліку послуг. Для полегшення пошуку необхідної послуги їх розділення візуалізовано за напрямками. Окремо виділені послуги, що можна отримати онлайн та доступні загальнодержавні онлайн послуги», - роз’яснює фахівець IT, волонтер ініціативи iGov в Полтавській області Олег Городчанін.

«Вражає комплексний підхід до організації роботи та оперативність з якою обробляються звернення громадян та надаються сервіси, наприклад, в ЦНАП можна за 10 хвилин виписатися, прописатися і заключити договір найму житла (якщо Ви не являєтесь співвласником житла, де бажаєте прописатися), або безкоштовно здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно, що в Полтаві можна зараз зробити тільки у приватних нотаріусів і за немалі кошти. Найбільше мене особисто вразив той факт, що якщо не шукати якихось відмовок і не створювати перешкоди, то можна створити сервіс, яким пишається ціле місто – Кременчук, та який буде мати прикладну цінність для кожного жителя цього міста» - зазначив юрист, волонтер ініціативи iGov Тарас Захаров.

Підсумками візиту стали домовленості між представниками волонтерської команди та керівництвом ЦНАП про підключення Кременчуцького ЦНАП до порталу надання державних послуг www.igov.org.ua та розширення співпраці в напрямку онлайн-послуг.

Отже, підсумовуючи візит до ЦНАП м. Кременчук можна з впевненістю констатувати той факт, що при наявності ефективного керівництва, бажанні рухатися в ногу з часом та роботою на результат державні органи стають успішними, прибутковими та зручними для своїх громадян, чого на жаль, поки що не скажеш про м. Полтава.

Прес-служба ініціативи iGov у Полтавській області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ЦНАП #електронніпослуги #адмінпослуги
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...