Як Google оцінює «авторитетність» веб-сторінок

Останні кроки Google в боротьбі з проблемним контентом призвели до того, що серед фахівців галузі знову став підніматися питання: як пошукова система оцінює авторитетність веб-сторінок? Search Engine Land з'ясував, що у Google немає єдиної метрики «авторитетності». Замість цього пошуковик аналізує цілий ряд показників, які можуть варіюватися від запиту до запиту. Веб-студия smart-web знает какие показатели нужны для того, чтобы раскрутка web сайта была плодотворной.

Первісна метрика авторитетності: PageRank

Коли Google починав свою роботу, у нього була одна метрика авторитетності. Вона називалася PageRank і була цілком прив'язана до посилань на сторінку. Для розрахунку PR пошуковик підраховував, скільки посилань отримала сторінка.

При цьому Google не заохочував сторінки лише за велику кількість посилань. Він також намагався вирахувати, наскільки важливими вони були. Сторінка з декількома посиланнями з інших «важливих» сторінок могла отримати велику авторитетність, як сторінка з великою кількістю посилань з інших, менш значущих сторінок.

Однак навіть сторінки з високою авторитетністю – високим PageRank – не були гарантовані позиції в топі пошукової видачі Google. PR – це лише частина загального алгоритму ранжирування, системи, яку пошуковик використовує для виведення сторінок у відповідь на запити користувачів. Величезний вплив на ранжирування мали слова всередині посилань. До уваги також бралися слова на самих сторінках. Грали роль і інші фактори.

Як вимірюється авторитетність сьогодні

В даний час заслання і контент є двома найбільш важливими сигналами ранжирування Google. Штучний інтелект – система RankBrain – займає третю позицію в цьому списку. В цілому Google використовує понад 200 сигналів в ранжируванні. Навіть періодична таблиця факторів, яка намагається спростити цю систему, налічує близько 40 важливих областей для аналізу.

Жоден з цих сигналів або показників не включає такий фактор, як «авторитетність», розповіли в Google Search Engine Land.

«У нас немає такого сигналу, на який ми могли б сказати: «Це авторитетність». У нас є цілий ряд речей, які всі разом, ми сподіваємося, допомагають підвищувати авторитет результатів пошуку», — заявив старший інженер відділу якості пошуку Google Підлогу Хаар (Paul Haahr).

Що представляють собою ці речі, в Google не уточнили. Зазначалося лише, що це набір факторів, який дозволяє визначити авторитетність і допомагає підвищувати авторитетний контент в результатах пошуку.

Один із способів, за допомогою якого Google покращує цей набір, є зворотній зв'язок від асесорів – спеціально навчених користувачів, які оцінюють якість результатів пошуку. Нещодавно Google оновив керівництво для асесорів. Тепер вони будуть позначати низькоякісні сторінки.

Як пояснювалося раніше, асесори не мають прямого впливу на конкретні сторінки. Вони більше нагадують відвідувачів ресторану, яких просять оцінити ті страви, які вони замовили. Google збирає ці відгуки, а потім вирішує, як змінити «рецепти», щоб поліпшити свою «продукцію». В даному випадку «рецепти» – це пошукові алгоритми, а «їжа» – результати пошуку, які система повертає у відповідь на отримані запити. Google сподівається, що зворотній зв'язок від асесорів, поряд з іншими джерелами даних, що дозволяє надавати людям авторитетний контент.

Авторитетність оцінюється на рівні сторінки

Хоча у Google немає єдиної метрики авторитетності, згаданий вище набір сигналів ефективно її замінює. Це викликає наступне питання: авторитетність розраховується для кожної сторінки в Мережі, або ж мова йде про авторитетності на рівні домену, яка може передаватися окремих сторінок?

За словами представників Google, авторитетність розраховується на рівні сторінки. В цілому, представники пошуку відкидають ідею авторитетності домену, оскільки вона може призвести до неправильних припущень щодо окремих сторінок, особливо на популярних сайтах.

«Ми не хотіли б оцінювати Twitter або YouTube з точки зору авторитетності. Замість цього нас цікавить, наскільки авторитетною є користувач [сторінки окремих користувачів] на цьому сайті», — розповів Хаар.

Те ж саме стосується таких сайтів, як Tumblr, WordPress або Medium. Визначення популярності сторінок (і авторитетності) на підставі популярності ресурсу в цілому – неправильний підхід з точки зору Google.

Але як бути зі сторонніми інструментами, які оцінюють «авторитетність сторінки» і «авторитетність домену»? У Google немає таких метрик. Це всього лише припущення сторонніх компаній про те, як пошуковик може проводити оцінку сторінок.

Сигнали на рівні сайту в цілому, а не авторитетність домену

Тим не менш, все це не означає, що Google не використовує сигнали на рівні сайту в цілому, які, в свою чергу, можуть чинити вплив на окремі сторінки. Швидкість сайту, піддавався він шкідливих атак – це два аспекти, які можуть впливати на окремі сторінки. Раніше Penguin був націлений на боротьбу зі спамом, чинним на рівні сайту. Після того, як цей фільтр був вбудований в основний алгоритм, він став працювати по-іншому.

Коли дві сторінки отримують ідентичні «оцінки», сигнали на рівні сайту можуть допомогти в ранжируванні окремим сторінкам.

«Уявіть, що є дві статті на ту ж тему: одна від The Wall Street Journal, а інша – від якогось одноденного домену. При відсутності іншої інформації стаття WSJ виглядає краще. Таким чином ми передаємо інформацію з рівня домену на рівень сторінки», — пояснив Хаар.

Однак сторінки рідко потрапляють у такі ситуації, при яких вони виглядають рівними з точки зору пошукової системи. Контент, що публікується в Мережі, швидко набуває власні унікальні сигнали, що відносяться до сторінки. Зазвичай, вони переважують сигнали на рівні домену.

Серед сигналів сторінки є і ті, які використовуються для визначення її авторитетності. Крім того, використовуються сигнали можуть відрізнятися в залежності від конкретного запиту.

smart-web.com.ua
ЯкGoogleоцінює«авторитетність»веб-сторінок
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
8 просмотров в сентябре
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Новости компаний
Умный зонт Up-brella – это обратный зонт или, как многие его называют, зонт наоборот. Он является новинкой этого года.Конструкция очень необычная и удивит многих. Зонт складывается мокрой стороной вовнутрь. Ваша одежда, салон автомобиля, коврик в коридоре всегда будут сухими и чистыми. Благодаря такой конструкции, зонт можно раскрыть сразу же при выходе из автомобиля, а закрыть при входе в помещении в самый последний момент. Вы не должны будете мокнуть под...
Происшествия
Сегодня во время дождя произошли сразу несколько ДТП. По проспекту Леси Украинки под колёса автомобиля BMW 530 попала женщина-пешеход. 32-летняя водитель не заметила пешехода. Пострадавшая была доставлена в больницу "Кременчугская" По улице Киевская водитель автомобиля Шевроле не придерживался безопасной дистанции, в результате чего врезался в автомобиль Рено, который следовал впереди. В результате этой аварии пострадала пассажирка Рено. Женщина была доста...
Происшествия
Сегодня на трассе Киев-Харьков, примерно на 230 километре, в сторону Киева, произошло ДТП – перевернулся грузовик, наполненный луком. Об этом сообщают участники сообщества водителей «Drive Help Kremen». Они также уточняют, что в момент аварии на трассе был дождь и сильный боковой ветер. Овощи рассыпались по всей дороге, заполнив разделительную полосу и кювет. Напомним, это не первый случай на Полтавщине, когда урожай не может добраться до места своего хран...
Происшествия
По улице Соборной сегодня во время дождя произошло ДТП – столкнулись легковушка Dacia и микроавтобус Мерседес Спринтер. Так, как в результате этой аварии никто из людей не пострадал, водители решили прийти к соглашению, которое устроит их обоих, и обратились за помощью к еврокомиссару, чтобы оформить европротокол. Об этом сообщает Управление патрульной полиции Кременчуга.
Власть
24 сентября мэр Кременчуга Виталий Малецкий вместе с депутатами Полтавского областного совета в парке «Мира» открыли шахматный клуб. Появился он благодаря средствам городского и областного бюджетов. Виталий Малецкий выразил слова благодарности депутату Полтавского областного совета, жителю Кременчуга и главе Федерации шахмат Кременчуга Василию Хоменко, который на создание шахматного клуба направил часть средств, выделенных ему из областного бюджета на осущ...
Происшествия
Кременчугским спасателям пришлось демонтировать старую аварийную балконную раму, которая находилась на пятом этаже пятиэтажного жилого дома и грозила в любой момент обрушиться вниз. Спасателей на место происшествия вызвали патрульные полицейские, которые в свою очередь получили вызов от граждан города. Демонтаж старой балконной рамы спасатели проводили совместно с другими службами города. Об этом сообщает начальник Кременчугского горрайонного отдела управл...
Общество
Вот уже 8 лет подряд по случаю Международного дня мира (21 сентября) в Кременчуге звучит Гонг мира, который установлен в нашем городе благодаря сотрудничеству Ассоциации содействия международному бизнесу и развитию Кременчуга с Посольством Республики Индонезия в Украине, Министерством иностранных дел Украины и Международным Комитетом Мира. В эти дни кременчугская община присоединяется к международному сообществу, чтобы еще раз засвидетельствовать свое стре...
Общество
Кременчуг получил штормовое предупреждение: 26-27 сентября в ночные и утренние часы на грунте возможны заморозки. Температура воздуха опустится до 0, -5°С. Об этом сообщает пресс-центр Кременчугского горисполкома со ссылкой на комиссию по вопросам техногенно-экологической безопасности и чрезвычайных ситуаций.
Впервые парад БЛИЗНЕЦОВ
Сегодня на сайте 05366.com.ua стартовал следующий этап конкурса близнецов – интернет-голосование. Чтобы сделать свой выбор, пройдите по ссылке, авторизуйтесь и проголосуйте. По итогам интернет-голосования будут определены победители в трёх номинациях: - дети (от 0 до 10 лет); - подростки (от 11 до 19 лет); - взрослые (от 20 лет). Голосование закончится 27 сентября, а 28 будут объявлены победители. Объявлять и награждать победителей организаторы конкурса бу...