Як Google оцінює «авторитетність» веб-сторінок

Останні кроки Google в боротьбі з проблемним контентом призвели до того, що серед фахівців галузі знову став підніматися питання: як пошукова система оцінює авторитетність веб-сторінок? Search Engine Land з'ясував, що у Google немає єдиної метрики «авторитетності». Замість цього пошуковик аналізує цілий ряд показників, які можуть варіюватися від запиту до запиту. Веб-студия smart-web знает какие показатели нужны для того, чтобы раскрутка web сайта была плодотворной.

Первісна метрика авторитетності: PageRank

Коли Google починав свою роботу, у нього була одна метрика авторитетності. Вона називалася PageRank і була цілком прив'язана до посилань на сторінку. Для розрахунку PR пошуковик підраховував, скільки посилань отримала сторінка.

При цьому Google не заохочував сторінки лише за велику кількість посилань. Він також намагався вирахувати, наскільки важливими вони були. Сторінка з декількома посиланнями з інших «важливих» сторінок могла отримати велику авторитетність, як сторінка з великою кількістю посилань з інших, менш значущих сторінок.

Однак навіть сторінки з високою авторитетністю – високим PageRank – не були гарантовані позиції в топі пошукової видачі Google. PR – це лише частина загального алгоритму ранжирування, системи, яку пошуковик використовує для виведення сторінок у відповідь на запити користувачів. Величезний вплив на ранжирування мали слова всередині посилань. До уваги також бралися слова на самих сторінках. Грали роль і інші фактори.

Як вимірюється авторитетність сьогодні

В даний час заслання і контент є двома найбільш важливими сигналами ранжирування Google. Штучний інтелект – система RankBrain – займає третю позицію в цьому списку. В цілому Google використовує понад 200 сигналів в ранжируванні. Навіть періодична таблиця факторів, яка намагається спростити цю систему, налічує близько 40 важливих областей для аналізу.

Жоден з цих сигналів або показників не включає такий фактор, як «авторитетність», розповіли в Google Search Engine Land.

«У нас немає такого сигналу, на який ми могли б сказати: «Це авторитетність». У нас є цілий ряд речей, які всі разом, ми сподіваємося, допомагають підвищувати авторитет результатів пошуку», — заявив старший інженер відділу якості пошуку Google Підлогу Хаар (Paul Haahr).

Що представляють собою ці речі, в Google не уточнили. Зазначалося лише, що це набір факторів, який дозволяє визначити авторитетність і допомагає підвищувати авторитетний контент в результатах пошуку.

Один із способів, за допомогою якого Google покращує цей набір, є зворотній зв'язок від асесорів – спеціально навчених користувачів, які оцінюють якість результатів пошуку. Нещодавно Google оновив керівництво для асесорів. Тепер вони будуть позначати низькоякісні сторінки.

Як пояснювалося раніше, асесори не мають прямого впливу на конкретні сторінки. Вони більше нагадують відвідувачів ресторану, яких просять оцінити ті страви, які вони замовили. Google збирає ці відгуки, а потім вирішує, як змінити «рецепти», щоб поліпшити свою «продукцію». В даному випадку «рецепти» – це пошукові алгоритми, а «їжа» – результати пошуку, які система повертає у відповідь на отримані запити. Google сподівається, що зворотній зв'язок від асесорів, поряд з іншими джерелами даних, що дозволяє надавати людям авторитетний контент.

Авторитетність оцінюється на рівні сторінки

Хоча у Google немає єдиної метрики авторитетності, згаданий вище набір сигналів ефективно її замінює. Це викликає наступне питання: авторитетність розраховується для кожної сторінки в Мережі, або ж мова йде про авторитетності на рівні домену, яка може передаватися окремих сторінок?

За словами представників Google, авторитетність розраховується на рівні сторінки. В цілому, представники пошуку відкидають ідею авторитетності домену, оскільки вона може призвести до неправильних припущень щодо окремих сторінок, особливо на популярних сайтах.

«Ми не хотіли б оцінювати Twitter або YouTube з точки зору авторитетності. Замість цього нас цікавить, наскільки авторитетною є користувач [сторінки окремих користувачів] на цьому сайті», — розповів Хаар.

Те ж саме стосується таких сайтів, як Tumblr, WordPress або Medium. Визначення популярності сторінок (і авторитетності) на підставі популярності ресурсу в цілому – неправильний підхід з точки зору Google.

Але як бути зі сторонніми інструментами, які оцінюють «авторитетність сторінки» і «авторитетність домену»? У Google немає таких метрик. Це всього лише припущення сторонніх компаній про те, як пошуковик може проводити оцінку сторінок.

Сигнали на рівні сайту в цілому, а не авторитетність домену

Тим не менш, все це не означає, що Google не використовує сигнали на рівні сайту в цілому, які, в свою чергу, можуть чинити вплив на окремі сторінки. Швидкість сайту, піддавався він шкідливих атак – це два аспекти, які можуть впливати на окремі сторінки. Раніше Penguin був націлений на боротьбу зі спамом, чинним на рівні сайту. Після того, як цей фільтр був вбудований в основний алгоритм, він став працювати по-іншому.

Коли дві сторінки отримують ідентичні «оцінки», сигнали на рівні сайту можуть допомогти в ранжируванні окремим сторінкам.

«Уявіть, що є дві статті на ту ж тему: одна від The Wall Street Journal, а інша – від якогось одноденного домену. При відсутності іншої інформації стаття WSJ виглядає краще. Таким чином ми передаємо інформацію з рівня домену на рівень сторінки», — пояснив Хаар.

Однак сторінки рідко потрапляють у такі ситуації, при яких вони виглядають рівними з точки зору пошукової системи. Контент, що публікується в Мережі, швидко набуває власні унікальні сигнали, що відносяться до сторінки. Зазвичай, вони переважують сигнали на рівні домену.

Серед сигналів сторінки є і ті, які використовуються для визначення її авторитетності. Крім того, використовуються сигнали можуть відрізнятися в залежності від конкретного запиту.

smart-web.com.ua
ЯкGoogleоцінює«авторитетність»веб-сторінок
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
9 просмотров в ноябре
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Общество
У Кременчуці біля зупинки Вагонний завод сталася дорожньо траспортна пригода. Про це повідомляють у групі Х. Кременчук. З фото камери зрозуміло, що постраждали два автомобілі. Про потерпілих не повідомляється.  Судячи з усього фото зроблено до прибуття поліції. Тож чекаємо коментаря правоохоронних органів.
Общество
Прокуратура затримала працівника державного підприємства, який видавав себе за начальника і  отримав 20 000 грн хабара. 16 листопада, прокуратура спільно з правоохоронцями затримала чоловіка. Він працюючи держслужбовцем представлявся керівником філії «Полтавського державного обласного навчально-курсового комбінату» УДП «Укрінтеравтосервіс» вимагав у громадянина хабар 20 тисяч а в обмін обіцяв надати в оренду нежитлові приміщення загальною площею майже 200...
Общество
Українці мають право обирати чим скористатися – субсидією, чи пільгою на оплату комунальних послуг. Звісно пільги нараховуються для пільгових категорій населення, якщо такі входять до складу сім'ї. Про це повідомляє Уряд на teplo.gov.ua. Якщо сім'я має право на субсидію, але більш вигідно платити за комунальні послуги з урахуванням пільги, то необхідно подати заяву до органу соціального захисту населення про припинення надання субсидії. Якщо ж вигідніша су...
Общество
Кременчужани просять владу збільшити кількість транспорту для перевезення на Правобережжі. Про це надійшла петиція на сайті міськвиконкому до міського голови. Вікторія Кулініч просить запустити великі автобуси на маршрут, адже маршрутки не забезпечують перевезення в повному обсязі.
Общество
Виконком розірвав договір з перевізником «Союз-Авто-Експрес» який здійснював перевезення пасажирів по маршрутам   25 («вул. Правобережна – ПАТ «Укртатнафта» ) та 3Б («пров. Воровського – ПАТ «Укртатнафта») у Кременчуці. Керівника відділу транспорту Руслана Івашини, пояснив, що перевізник не забезпечував щоденно 25 маршруток, 4 з яких у «звичайному режимі» - по 3 гривні. Насправді працювало лише 15 і жодної у «звичайному режимі».  Власник у свою чергу скарж...
Общество
Сьогодні виконком прийняв рішення про підвищення цін на проїзд у міських маршрутках. Так де була у маршрутках ціна 5 грн, стане – 6 грн. А там де була ціна 3 грн – стане 4. При підтримці на сесії міськради новий тариф вступить в дію з 22 листопада. Перевізники виступили і заявили, що вони як завжди не мають грошей на утримання маршруток, на пальне. Утримувати маршрутки не можна за старими тарифами. При цьому депутат Кальченко нагадав, що він судиться з пер...
Общество
Кременчужанин Віто Каторгі, який колекціонує квитки на проїзд у кременчуцьких тролейбусах закликає владу друкувати на них рік видання. Він наводить як приклад столичні квитки, де роки можна побачити на квитках. Також переймається він і відсутністю дат виробництва на каналізаційних люках, адже для колекціонерів фото це важливо. «Звертаюсь як колекціонер, чому на квитках проїзду міського транспорту у Києві є рік друкування, а на наших немає?Ще є такий вид ко...
Спорт
Завтра о 14 годині на спортивному комплексі «Айсберг» відбудеться хокейний матч між ХК «Кременчук» і «Крижаними Вовками». Кременчужани до цього матчу підходять на впевненому першому місці в турнірній таблиці з 44 очками, а ще після двох перемог над другою командою Української хокейної ліги – «Дніпром». Що стосується киян, то вони приїдуть до нашого міста після двох поєдинків з «Білим Барсом», у яких вони програли. У всіх трьох очних зустрічах ХК «Кременчу...
Происшествия
Сьогодні об 11:20 у Кременчуці на проїзді Галузевому, 70,  загорівся гараж двоповерхової нежитлової будівлі. Як повідомляє керівник Кременчуцького міськрайонного відділу управління ДСНС України в Полтавській області Сергій Геращенко, внаслідок цієї пожежі знищено перекриття першого поверху на площі двадцять п’ять метрів квадратних і розподільну коробку електромережі. Окрім того, вогонь закоптив стелю та стіни приміщень першого та другого поверхів будівлі...