«Ключ+рік»: ще один спосіб отримати трафік за конкурентними запитами

Як отримати трафік за конкурентними запитами з великим обсягом пошуку? Відповідь проста як 1, 2, 3 або, точніше, 2, 0, 1, 7. В одному з останніх випусків Whiteboard Friday Ренд Фишкин запропонував нескладну тактику, яка дозволяє просуватися в умовах жорсткої конкуренції з допомогою дуже свіжого контенту.

Ця тактика відома під назвою «ключове слово + рік». Ідея полягає в тому, що ви берете ключевик з великим обсягом пошуку, додаєте до нього дату – рік або місяць і рік – і отримуєте можливість обійти у видачі багатьох гравців, оскільки це простір менш конкурентний. Такая раскрутка будет более инетересна тем, кто продвигается в определенный сезон, так считает https:smart-web.com.ua.Розглянемо на прикладі.

Тренди за ключовими словами

Припустимо, що кожен рік досить велика кількість користувачів шукають найкращі дизайни сайтів – щоб надихнутися чужими ідеями або ж просто подивитися, що відбувається в цій області. За таким запитом вони, у багатьох випадках, отримають результати за останні 5-10 років і подумають: «Ні, ми хотіли б побачити щось більш сучасне». Після цього вони скорегують свій запит. Тепер він буде виглядати так [найкращі дизайни сайтів 2017].

Насправді, багато людей відразу починають з таких запитів. Наприклад, вони хочуть подивитися кращі Android ігри за січень 2017 року або кращі літні страви 2017 року. Іншими словами, вони шукають те, що є трендовим. Можливо, їх цікавлять актуальні тенденції в світі моди або будь-яка інша інформація, яка передбачає градацію товарів і послуг. Що важливо, ці запити здійснюються тільки в конкретний період часу, тому інструменти для дослідження ключових слів їх не покажуть.

У січні, коли ми готували цей випуск Whiteboard Friday, тільки почали з'являтися запити на тему кращих варіантів веб-дизайну в 2017 році. Отже, ваші конкуренти не бачать їх у своїх інструментах для дослідження ключових слів. Ці запити не є їхньою метою. У Мережі поки ще немає великої кількості контенту на цю тему. Тому вам буде легше просуватися.

Навіть якщо за цим запитом обсяг пошуку буде нижче, ніж по звичайному ключовому слову (іноді він вище, але зазвичай нижче) – ви побачите, що вам буде набагато простіше ранжируватися і по ключу без дати. Google часто віддає перевагу більш свіжого контенту, особливо якщо спостерігається велика кількість скоригованих запитів з доданою датою або цифрою.

Це означає, що таким способом можна виграти двічі. Цей підхід дає можливість ранжируватися і по ключовому слову з датою, обсяг пошуку по якому з часом зійде нанівець, і за більш частотного запитом.

Підтримуючи свій контент в актуальному стані, змінюючи його, оновлюючи, видаляючи застарілу інформацію, ви можете отримати більш високі позиції і більше трафіку.

Методика

Тактика «Ключове слово + рік» включає в себе кілька етапів:

  • Проведення дослідження ключових слів з використанням:
  • Ключів без дати. На цьому етапі ми підбираємо ключові слова за запитом [найкращі дизайни сайтів].
  • Ключове слово + попередній рік. Тут ми додаємо до запиту попередній рік. Тепер він буде виглядати так: [найкращі дизайни сайтів 2016].
  • Ключове слово + 2-3 роки тому. На цьому етапі ми дивимося, якою була частотність з цього ключевику 2-3 роки тому. Також можна подивитися статистику по конкретним місяців.
  • Використання Google Трендів для визначення «сезонності»

Далі ми використовуємо Google Тренди або будь-який інший інструмент зі схожою функціональністю, щоб подивитися тенденції за ключовими словами. Якщо ви бачите, що в певні місяці спостерігалися пікові значення обсягів пошуку, це може говорити про те, що запит включав рік і місяць. Після цього ви можете подивитися прицільно на обсяги пошуку, ввівши запит з додаванням цих даних. Наприклад, [найкращі дизайни сайту травень 2016].

  • Аналіз пошукової видачі на предмет використання цієї тактики та її популярності в конкретній ніші

На даному етапі ми звертаємося до пошукової видачі Google і перевіряємо складність ключових слів, а також скільки сайтів, публікує щомісячний або щорічний контент. Щорічний контент найчастіше датований січнем і лютим. Якщо ми бачимо, що такого контенту мало, це говорить про наявність можливостей для нашого ресурсу.

  • Створення своєчасного вмісту

Використовуйте для цього наступне:

  • Свіжі дані. Якби я створював сторінку під ключове слово [найкращі дизайни сайту 2017], я б використовував варіанти дизайну, які з'явилися в січні 2017 або в самому кінці 2016 року.
  • Зароджуються тренди і нові терміни. Щодо нашого прикладу, це може бути PWA, чистий дизайн та інші тренди, актуальні прямо зараз.

Виправдовуйте очікування користувачів, надаючи їм найсвіжіші дані та актуальну інформацію.

  • Максимально швидка публікація

Отриманий контент потрібно опублікувати якомога раніше в тому періоді, який вказаний в ключі, але не раніше. Приміром, я б не став розміщувати його в грудні 2016 року. Грудень – це період затишшя. У цьому місяці важко привернути увагу користувачів і отримати посилання.

Крім того, може вийти так, що пошукові алгоритми не розцінять ваш контент як свіжий. У Google є алгоритми QDF (Query Deserves Freshness), які визначають, чи потрібен користувачеві свіжий контент. Якщо ви розміщуєте такий контент на один-два місяці раніше зазначеної в темі дати, це може викликати недовіру – як з боку користувачів, так і пошукових систем. Тому публікувати його потрібно на початку цільового періоду, але не раніше.

smart-web.com.ua
«Ключ+рік»:щеодинспосіботриматитрафікзаконкурентнимизапитами
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
3 просмотра в ноябре
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Спорт
Завтра о 14 годині на спортивному комплексі «Айсберг» відбудеться хокейний матч між ХК «Кременчук» і «Крижаними Вовками». Кременчужани до цього матчу підходять на впевненому першому місці в турнірній таблиці з 44 очками, а ще після двох перемог над другою командою Української хокейної ліги – «Дніпром». Що стосується киян, то вони приїдуть до нашого міста після двох поєдинків з «Білим Барсом», у яких вони програли. У всіх трьох очних зустрічах ХК «Кременчу...
Происшествия
Сьогодні об 11:20 у Кременчуці на проїзді Галузевому, 70,  загорівся гараж двоповерхової нежитлової будівлі. Як повідомляє керівник Кременчуцького міськрайонного відділу управління ДСНС України в Полтавській області Сергій Геращенко, внаслідок цієї пожежі знищено перекриття першого поверху на площі двадцять п’ять метрів квадратних і розподільну коробку електромережі. Окрім того, вогонь закоптив стелю та стіни приміщень першого та другого поверхів будівлі...
Криминал
Прокуратура доклала зусиль до того, щоб злочинця було позбавлено волі на 5,5 років.  Неодноразово судимий 28-річний чоловік обікрав свого орендодавця і на цьому не зупинився. У квітні  2018 він виніс майно з орендованої квартири на суму понад 2000 гривні. Пізніше, викрав автомобіль з авто мийки, скориставшись відсутністю водія, який забув ключ в замку запалення.  Чоловіка засудили і він проведе у в’язниці 5 років 6 місяців. Майно повернуте власникам.
Общество
Державі повернуто ставок площею 18 га, вартістю понад 27 млн грн, яким безоплатно та без правовстановлюючих документів користувався громадянин Ще в 2011 році Полтавською райдержадміністрацією із громадянином укладено договір оренди ставка в с. Глухове для риборозведення, вирощування і вилову риби.  За договором орендар протягом року мав  виготовити технічний паспорт водного об’єкта. Але він так і не оформив документи, а весь час користувався безоплатно діл...
Власть
Як повідомляють у прес-центрі Кременчуцького відділу поліції, відсьогодні на водоймах Полтавської області офіційно закривається навігація для маломірних суден з моторною тягою. Тому з цього дня перебувати на водоймах на маломірних суднах заборонено. Кременчуцькі водні поліцейські провели профілактичні заходи, щоб попередити всіх рибалок і нагадати їм про цю заборону. Якщо поліцейські виявлять порушників, котрі перебуватимуть на водоймах, то вони складуть а...
Культура
6 грудня в кременчуцькому МПК о 19:00 відбудеться вистава найкращого театру імпровізації «Чорний квадрат» - «Хто кого хоче…». А боги смеялись все утро и вечер - Смешила их фраза: «Случайная встреча»... Вистава з легендарного проекту «До і Після сексу». Вистава про випадкові невипадкові зустрічі і дивовижні продовження, про захололі почуття, які потребують кардинальних змін. Чому люди зраджують, і що вважається зрадою? Що найдорожче можна винести з сімейног...
Происшествия
Вчора до реанімаційного відділення лікарні інтенсивного лікування «Кременчуцька» госпіталізували 39-річного містянина. Лікарі поставили потерпілому діагноз: гострий панкреатит. Чоловік, вживаючи в’ялену рибу, отруївся. Наразі громадянин перебуває у тяжкому стані. За матеріалами Управління з питань цивільного захисту Полтавської облдержадміністрації.
Общество
Через те, що «реальних дій щодо вирішення екологічних проблем на рівні Міністерства екології не бачить», звільнився директор департаменту екології та природних ресурсів ОДА. Мова про Ігоря Піддубного, який з липня 2015 року обіймав цю посаду.  Як передає Зміст, Ігор Піддубний написав заяву про звільнення і з 13 листопада не працює. Піддубний підтвердив інформацію, пояснивши:
Общество
Кременчужанин, спеціаліст в галузі освіти і медицини Артем Юрійович Марченко  звертає увагу кременчужан та влади, як міста так і держави, на корупцію у дитячій поліклініці Кременчука.  Він звертається до Президента України: «наполегливо прошу вирішити питання стосовно корупційних дій у дитячій міській лікарні м.Кременчука, дії стосовно «кришечок від антибіотиків» та призначення дорогих медикаментів, замість вітчизняних, не відійшли на «другий план».Вже ко...