«Ключ+рік»: ще один спосіб отримати трафік за конкурентними запитами

Як отримати трафік за конкурентними запитами з великим обсягом пошуку? Відповідь проста як 1, 2, 3 або, точніше, 2, 0, 1, 7. В одному з останніх випусків Whiteboard Friday Ренд Фишкин запропонував нескладну тактику, яка дозволяє просуватися в умовах жорсткої конкуренції з допомогою дуже свіжого контенту.

Ця тактика відома під назвою «ключове слово + рік». Ідея полягає в тому, що ви берете ключевик з великим обсягом пошуку, додаєте до нього дату – рік або місяць і рік – і отримуєте можливість обійти у видачі багатьох гравців, оскільки це простір менш конкурентний. Такая раскрутка будет более инетересна тем, кто продвигается в определенный сезон, так считает https:smart-web.com.ua.Розглянемо на прикладі.

Тренди за ключовими словами

Припустимо, що кожен рік досить велика кількість користувачів шукають найкращі дизайни сайтів – щоб надихнутися чужими ідеями або ж просто подивитися, що відбувається в цій області. За таким запитом вони, у багатьох випадках, отримають результати за останні 5-10 років і подумають: «Ні, ми хотіли б побачити щось більш сучасне». Після цього вони скорегують свій запит. Тепер він буде виглядати так [найкращі дизайни сайтів 2017].

Насправді, багато людей відразу починають з таких запитів. Наприклад, вони хочуть подивитися кращі Android ігри за січень 2017 року або кращі літні страви 2017 року. Іншими словами, вони шукають те, що є трендовим. Можливо, їх цікавлять актуальні тенденції в світі моди або будь-яка інша інформація, яка передбачає градацію товарів і послуг. Що важливо, ці запити здійснюються тільки в конкретний період часу, тому інструменти для дослідження ключових слів їх не покажуть.

У січні, коли ми готували цей випуск Whiteboard Friday, тільки почали з'являтися запити на тему кращих варіантів веб-дизайну в 2017 році. Отже, ваші конкуренти не бачать їх у своїх інструментах для дослідження ключових слів. Ці запити не є їхньою метою. У Мережі поки ще немає великої кількості контенту на цю тему. Тому вам буде легше просуватися.

Навіть якщо за цим запитом обсяг пошуку буде нижче, ніж по звичайному ключовому слову (іноді він вище, але зазвичай нижче) – ви побачите, що вам буде набагато простіше ранжируватися і по ключу без дати. Google часто віддає перевагу більш свіжого контенту, особливо якщо спостерігається велика кількість скоригованих запитів з доданою датою або цифрою.

Це означає, що таким способом можна виграти двічі. Цей підхід дає можливість ранжируватися і по ключовому слову з датою, обсяг пошуку по якому з часом зійде нанівець, і за більш частотного запитом.

Підтримуючи свій контент в актуальному стані, змінюючи його, оновлюючи, видаляючи застарілу інформацію, ви можете отримати більш високі позиції і більше трафіку.

Методика

Тактика «Ключове слово + рік» включає в себе кілька етапів:

  • Проведення дослідження ключових слів з використанням:
  • Ключів без дати. На цьому етапі ми підбираємо ключові слова за запитом [найкращі дизайни сайтів].
  • Ключове слово + попередній рік. Тут ми додаємо до запиту попередній рік. Тепер він буде виглядати так: [найкращі дизайни сайтів 2016].
  • Ключове слово + 2-3 роки тому. На цьому етапі ми дивимося, якою була частотність з цього ключевику 2-3 роки тому. Також можна подивитися статистику по конкретним місяців.
  • Використання Google Трендів для визначення «сезонності»

Далі ми використовуємо Google Тренди або будь-який інший інструмент зі схожою функціональністю, щоб подивитися тенденції за ключовими словами. Якщо ви бачите, що в певні місяці спостерігалися пікові значення обсягів пошуку, це може говорити про те, що запит включав рік і місяць. Після цього ви можете подивитися прицільно на обсяги пошуку, ввівши запит з додаванням цих даних. Наприклад, [найкращі дизайни сайту травень 2016].

  • Аналіз пошукової видачі на предмет використання цієї тактики та її популярності в конкретній ніші

На даному етапі ми звертаємося до пошукової видачі Google і перевіряємо складність ключових слів, а також скільки сайтів, публікує щомісячний або щорічний контент. Щорічний контент найчастіше датований січнем і лютим. Якщо ми бачимо, що такого контенту мало, це говорить про наявність можливостей для нашого ресурсу.

  • Створення своєчасного вмісту

Використовуйте для цього наступне:

  • Свіжі дані. Якби я створював сторінку під ключове слово [найкращі дизайни сайту 2017], я б використовував варіанти дизайну, які з'явилися в січні 2017 або в самому кінці 2016 року.
  • Зароджуються тренди і нові терміни. Щодо нашого прикладу, це може бути PWA, чистий дизайн та інші тренди, актуальні прямо зараз.

Виправдовуйте очікування користувачів, надаючи їм найсвіжіші дані та актуальну інформацію.

  • Максимально швидка публікація

Отриманий контент потрібно опублікувати якомога раніше в тому періоді, який вказаний в ключі, але не раніше. Приміром, я б не став розміщувати його в грудні 2016 року. Грудень – це період затишшя. У цьому місяці важко привернути увагу користувачів і отримати посилання.

Крім того, може вийти так, що пошукові алгоритми не розцінять ваш контент як свіжий. У Google є алгоритми QDF (Query Deserves Freshness), які визначають, чи потрібен користувачеві свіжий контент. Якщо ви розміщуєте такий контент на один-два місяці раніше зазначеної в темі дати, це може викликати недовіру – як з боку користувачів, так і пошукових систем. Тому публікувати його потрібно на початку цільового періоду, але не раніше.

smart-web.com.ua
«Ключ+рік»:щеодинспосіботриматитрафікзаконкурентнимизапитами
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
3 просмотра в октябре
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Криминал
Із 1 жовтня на Полтавщині триває місячник добровільної здачі зброї, боєприпасів, вибухових матеріалів, спеціальних засобів, які зберігаються незаконно. За результатами проведення цього заходу, станом на 15 жовтня до Кременчуцького відділення поліції зброю здали мешканці Автозаводського, Крюківського та Кременчуцького районів. Отож, мешканці Автозаводського району всього здали сім видів зброї: три гладкоствольної мисливської; дві саморобної; один газових пі...
Власть
Вчора працівники комунального підприємства «Теплоенерго» завершили монтаж частини однієї з трьох димовідвідних труб на котельні кварталу 142. Завдяки цьому вдалося запустити в роботу котел та вчасно подати теплоносій у соціальні заклади цього мікрорайону. Отож, вже сьогодні в дитячих садочках та школі Третього Занасипу з’явилося тепло. До того ж, у квартирах мешканців мікрорайону відновили гаряче водопостачання. Комунальники продовжують монтувати інші дві...
Общество
С 20 по 21 октября в Кременчуге пройдет Третий Дебатный турнир «Кубок Кременчугского городского совета». Это мероприятие проводится среди учащихся школ, студентов колледжей, техникумов и студентов младших курсов высших учебных заведений. 20 октября с 9 часов в главном корпусе Кременчугского национального университета имени Михаила Остроградского, что находится на улице Первомайская, 20, будут проходить игры отборочных раундов. 21 октября с 9 часов в больш...
Происшествия
14 жовтня, близько о 17 годині, рятувальники приїхали на вулицю Київську. У житловому будинку, на другому поверсі пенсіонерка благала про допомогу. Це небайдужі почули, як жінка крізь зачинені двері благала про допомогу.Коли рятувальники відчини двері в аварійному порядку, вони побачили пенсіонерку 1936 року народження . Спеціалісти потрапили до квартири через балкон по драбині і відчинили вхідні двері не пошкоджуючи їх. Пенсінерку передала медпрацівникам...
Новости компаний
Одним из носителей фирменного стиля, который широко используется для распространения рекламы, являются полиэтиленовые пакеты. Если у вас розничный бизнес, фирменные кульки, персонализированные для вашего бизнеса, необходимы для представления профессионального имиджа вашим клиентам. И для любого другого бизнеса эти рекламные пакеты являются отличным способом для презентации вашей компании, например, на торговой выставке или при проведении промо-акции. Рекла...
Происшествия
Незвичний для Кременчука випадок стався  14 жовтня. У місті дуже часто знімають котів з дерева. Але цього вечора знімали чоловіка. О сьомій вечора пожежники приїхали на виклик на вулицю Енергетиків,район буд. 9 Б. Як повідомила не байдужа особа, на дереві сидів чоловік, який дуже чекав рятувальників. Адже шукач пригод якимось чином виліз на дерево на висоту 13 метрів. А назад злізти – не вистачило духу.  Тож чоловік зліз по автодрабині, яку підставили прац...
Происшествия
14 жовтня у Кременчуці сталася пожежа. Близько 4 години ночі горів комп’ютерний зал Національної лотереї на проспекті Л.Українки,65. Приватне приміщення розгорілося і на момент виклику вже палало 1,5 кв. м. Пожежники приїхали на виклик службою оповіщення. Так, завдяки швидкому реагуванню пожежу ліквідовано до прибуття представників комп’ютерного залу. Але вхідний дверний блок було знищено, зовнішню рекламу на площі 1,5 м.кв., оздоблення підлоги на площі 0,...
Общество
Працівники комунального підприємства «Шляхове ремонтно-будівельне управління» готують до асфальтування мостовий перехід через річку Дніпро. Дорожні роботи на Крюківському мосту проводитимуться з 20 години до 4 години ранку. Із 15 на 16 жовтня комунальники очищали прибордюрну частину проїжджої частини мосту від залишків асфальтобетону, що залишився після фрезерування. Техніка та дорожники працювали від центру Кременчука до Крюківської сторони. Сьогодні робо...
Общество
Сегодня школьники, дети в садиках и пациенты больниц уже смогут погреться. О том, что отопительный сезон начался, рассказывают на сайте города. Так ранее сообщалось, что было принято решение начать отопительный сезон. Но ввиду прогноза погоды, внесены  коррективы, согласно которым, социальные здания начали отапливаться с 15 октября. А жилье Кременчужан – позже. Сами Кременчужане такое решение в большей мере поддерживают по причине дорогой стоимости услуги...