«Ключ+рік»: ще один спосіб отримати трафік за конкурентними запитами

Як отримати трафік за конкурентними запитами з великим обсягом пошуку? Відповідь проста як 1, 2, 3 або, точніше, 2, 0, 1, 7. В одному з останніх випусків Whiteboard Friday Ренд Фишкин запропонував нескладну тактику, яка дозволяє просуватися в умовах жорсткої конкуренції з допомогою дуже свіжого контенту.

Ця тактика відома під назвою «ключове слово + рік». Ідея полягає в тому, що ви берете ключевик з великим обсягом пошуку, додаєте до нього дату – рік або місяць і рік – і отримуєте можливість обійти у видачі багатьох гравців, оскільки це простір менш конкурентний. Такая раскрутка будет более инетересна тем, кто продвигается в определенный сезон, так считает https:smart-web.com.ua.Розглянемо на прикладі.

Тренди за ключовими словами

Припустимо, що кожен рік досить велика кількість користувачів шукають найкращі дизайни сайтів – щоб надихнутися чужими ідеями або ж просто подивитися, що відбувається в цій області. За таким запитом вони, у багатьох випадках, отримають результати за останні 5-10 років і подумають: «Ні, ми хотіли б побачити щось більш сучасне». Після цього вони скорегують свій запит. Тепер він буде виглядати так [найкращі дизайни сайтів 2017].

Насправді, багато людей відразу починають з таких запитів. Наприклад, вони хочуть подивитися кращі Android ігри за січень 2017 року або кращі літні страви 2017 року. Іншими словами, вони шукають те, що є трендовим. Можливо, їх цікавлять актуальні тенденції в світі моди або будь-яка інша інформація, яка передбачає градацію товарів і послуг. Що важливо, ці запити здійснюються тільки в конкретний період часу, тому інструменти для дослідження ключових слів їх не покажуть.

У січні, коли ми готували цей випуск Whiteboard Friday, тільки почали з'являтися запити на тему кращих варіантів веб-дизайну в 2017 році. Отже, ваші конкуренти не бачать їх у своїх інструментах для дослідження ключових слів. Ці запити не є їхньою метою. У Мережі поки ще немає великої кількості контенту на цю тему. Тому вам буде легше просуватися.

Навіть якщо за цим запитом обсяг пошуку буде нижче, ніж по звичайному ключовому слову (іноді він вище, але зазвичай нижче) – ви побачите, що вам буде набагато простіше ранжируватися і по ключу без дати. Google часто віддає перевагу більш свіжого контенту, особливо якщо спостерігається велика кількість скоригованих запитів з доданою датою або цифрою.

Це означає, що таким способом можна виграти двічі. Цей підхід дає можливість ранжируватися і по ключовому слову з датою, обсяг пошуку по якому з часом зійде нанівець, і за більш частотного запитом.

Підтримуючи свій контент в актуальному стані, змінюючи його, оновлюючи, видаляючи застарілу інформацію, ви можете отримати більш високі позиції і більше трафіку.

Методика

Тактика «Ключове слово + рік» включає в себе кілька етапів:

  • Проведення дослідження ключових слів з використанням:
  • Ключів без дати. На цьому етапі ми підбираємо ключові слова за запитом [найкращі дизайни сайтів].
  • Ключове слово + попередній рік. Тут ми додаємо до запиту попередній рік. Тепер він буде виглядати так: [найкращі дизайни сайтів 2016].
  • Ключове слово + 2-3 роки тому. На цьому етапі ми дивимося, якою була частотність з цього ключевику 2-3 роки тому. Також можна подивитися статистику по конкретним місяців.
  • Використання Google Трендів для визначення «сезонності»

Далі ми використовуємо Google Тренди або будь-який інший інструмент зі схожою функціональністю, щоб подивитися тенденції за ключовими словами. Якщо ви бачите, що в певні місяці спостерігалися пікові значення обсягів пошуку, це може говорити про те, що запит включав рік і місяць. Після цього ви можете подивитися прицільно на обсяги пошуку, ввівши запит з додаванням цих даних. Наприклад, [найкращі дизайни сайту травень 2016].

  • Аналіз пошукової видачі на предмет використання цієї тактики та її популярності в конкретній ніші

На даному етапі ми звертаємося до пошукової видачі Google і перевіряємо складність ключових слів, а також скільки сайтів, публікує щомісячний або щорічний контент. Щорічний контент найчастіше датований січнем і лютим. Якщо ми бачимо, що такого контенту мало, це говорить про наявність можливостей для нашого ресурсу.

  • Створення своєчасного вмісту

Використовуйте для цього наступне:

  • Свіжі дані. Якби я створював сторінку під ключове слово [найкращі дизайни сайту 2017], я б використовував варіанти дизайну, які з'явилися в січні 2017 або в самому кінці 2016 року.
  • Зароджуються тренди і нові терміни. Щодо нашого прикладу, це може бути PWA, чистий дизайн та інші тренди, актуальні прямо зараз.

Виправдовуйте очікування користувачів, надаючи їм найсвіжіші дані та актуальну інформацію.

  • Максимально швидка публікація

Отриманий контент потрібно опублікувати якомога раніше в тому періоді, який вказаний в ключі, але не раніше. Приміром, я б не став розміщувати його в грудні 2016 року. Грудень – це період затишшя. У цьому місяці важко привернути увагу користувачів і отримати посилання.

Крім того, може вийти так, що пошукові алгоритми не розцінять ваш контент як свіжий. У Google є алгоритми QDF (Query Deserves Freshness), які визначають, чи потрібен користувачеві свіжий контент. Якщо ви розміщуєте такий контент на один-два місяці раніше зазначеної в темі дати, це може викликати недовіру – як з боку користувачів, так і пошукових систем. Тому публікувати його потрібно на початку цільового періоду, але не раніше.

smart-web.com.ua
«Ключ+рік»:щеодинспосіботриматитрафікзаконкурентнимизапитами
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
3 просмотра в январе
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Власть
Министерству внутренних дел и Министерству экономического развития, а также некоторым заинтересованным органам было поручено изучить лучший мировой опыт для упрощения получения водительских прав в Украине. Сегодня, чтобы получить удостоверение водителя, нужно подготовить пакет документов, пройти несколько этапов процедур перед экзаменом, а также обязательные курсы водителей (в среднем – 140 часов обучения). Теперь же Кабмин задумался над тем, как упростить...
Культура
Сегодня Кременчуг понёс великую утрату – на 89 году жизни этот мир покинул старейшина кременчугской живописи художник Владимир Дружко. Об этом сообщила директор Кременчугской художественной галереи художница Оксана Бойко. «Кременчуг! Час назад ушел из жизни талантливый художник-акварелист Владимир Дружко. Он любил жизнь и людей, творчество держало его душевные силы, много рисовал по истории и современности нашего города. Заслуженно любимый учениками. Влади...
Спорт
Сегодня в Кременчуге на ледовой арене «Айсберг» состоится матч между ХК «Кременчук» и действующим чемпионом УХЛ ХК «Донбасс». Начало матча – в 17:00, однако интересная программа для болельщиков начнётся уже в 16:30. Любителей хоккея ожидают интерактивы в перерывах, музыка от DJ Maxi, прекрасные девушки из группы поддержки, ведущая радио NRJ Kremenchuk 106 FM Анна Астровская, а также уникальное шоу «Птица в клетке». Эти команды сыграли уже по 29 игр, в кото...
Общество
Сьогодні у Кременчуці на деякий час обмежено рух автомобільного транспорту. Це обмеження триватиме з 9 до 15 години на території річкового вокзалу в районі кінцевої зупинки громадського транспорту по вулиці Першотравневій, адже тут проходять чин освячення води та хрещенські купання. За матеріалами прес-центру Кременчуцького міськвиконкому. Нагадаємо, як кременчужани відзначатимуть Водохреща.
Происшествия
Вечером 18 января по улице Занасыпьский Шлях, в районе дома №7 произошло ДТП – автомобиль Фольксваген Поло слетел с трассы в кювет и перевернулся. Как сообщил патрульной полиции 23-летний водитель, его заслепил дальний свет встречного автомобиля, из-за чего он потерял контроль над машиной. Сам водитель к счастью не пострадал и даже отказался от медицинской помощи. Разбитый автомобиль погрузили на эвакуатор, а на водителя патрульные составили протокол по ст...
Общество
В этом году на Крещение чин Великого освящения воды в Кременчуге традиционно пройдет на реках Днепр и Сухой Кагамлык. Учитывая опыт прошлых лет, количество мест для крещенских купаний решено увеличить. Погрузиться в священную воду можно будет в пяти местах: - около Речвокзала (Днепр), - около Свято-Преображенского собора (Сухой Кагамлык), - в районе лодочной станции «Демуровка» (Днепр), - вблизи кафе «Ивушка» (на Молодежном), - недалеко от спасательно-водо...
Власть
В Кременчуге двое детей-сирот получили сертификаты на квартиры. Эти квартиры приобрели в рамках государственной жилищной программы. Сейчас в нашем городе участниками этой программы стали одиннадцать человек с таким льготным статусом в возрасте до 23 лет. Из них девятерых кременчужан несколько ранее обеспечили собственным жильем. Вопрос о получении собственного жилья на льготных условиях по двум гражданам было под угрозой. Ведь в последние дни прошлого года...
Общество
Общественная организация «Ай лав Кременчуг» и сайт 05366.com.ua запускают челлендж, посвящённый Дню влюблённых. Желающие принять участие в этом действе должны опубликовать на своей страничке в соцсетях Facebook или Instagram фотографию (свою или со своими любимыми), где вы руками изображаете сердечко вот так:   Фотографию следует опубликовать с хештегами: #challengeайлав #айлавкременчук #айлавкременчуг В публикации вместе с фото не забудьте рассказать всем...
Общество
Цього вівторка «Укрзалізниця» ввела нові єдині ціни на деякі послуги, що надаються пасажирам у поїздах, серед яких: оплата за каву, чай і питну воду, а також користування комплектом постільної білизни. Відтепер у поїзді єдина ціна на каву, чай або пляшку води об’ємом 0,5 літрів становить 10 гривень. До подорожчання ціна користування комплектом білизни становила 30 гривень. Тепер же комплект постільної білизни у вагонах СВ та в міжнародних поїздах коштує 6...