Новини компаній
10:00, 26 лютого 2017 р.
Типові помилки у розробці сайту, блокуючі "хороше" SEO
Новини компаній
Власникам сайтів і бізнесу в мережі знайома ситуація, коли для просування справи потрібно SEO-оптимізація. І тут виникають проблеми, вирішити які можуть або чималі фінансові вливання або час, якого мало. Що ж робити, якщо немає ні коштів, ні бажання переписувати заново сайт або підставляти немислимі і численні підпірки?
В первую очередь на что, нужно обратить внимание – это создание и разработка самих сайтов. На даному етапі найчастіше виникають типові помилки, про які нижче в статті розповість веб-студія friendly.
1. Ігнорується «пул» ключових запитів для сайту
До запуску сайту "вільне плавання" ви напевно знаєте трафік, який призведе користувачів. З урахуванням останніх тенденцій, ставки корисно робити на природний трафік, тому структуру сайту краще розробляти в присутності СЕО-оптимізатора. Інтернет-магазини в такому разі стоять першими в черзі на допитливу структуризацію, щоб потім не довелося кардинально змінювати структуру сайту, використовувати додаткові блоки навігації або ускладнювати користувальницький інтерфейс.
Від цього страждають і користувачі, і сайт, і сам бізнес. Цього можна уникнути в тому випадку, якщо на початковому етапі конструювання сайту враховувати семантичне ядро запитів. Це означає, що об'ємний список запитів має "стояти у вас перед очима", попередньо згрупований за посадковим сторінкам. Так ви вб'єте двох зайців - заощадите час і гроші і зі старту отримаєте сайт, готовий до оптимізації.
2. Немає групи посадкових сторінок
При використанні фільтрів трапляється так, що необхідних посадочних немає. Тут ми стикаємося з попередньою проблемою, коли ігноруються ключові запити. І "завдяки" цьому, порушується логіка сайту, потрібні сторінки не індексуються і в підсумку розробникам доводиться створювати додаткові фактори. А це займає шматок часу і життя зацікавлених у позитивному результаті сторін. На таких сторінках Title, Description і інші метатеги повинні налаштовуватися.
3.Додавання посадкових сторінок за межами "стовбура" сайту
80% комерційних сайтів грішать додаванням окремих "захованих" від переходів сторінок, що або шкідливо для сайту в цілому, або марно для конкретної сторінки. У підсумку, це погіршує поведінкові фактори. Вихід - грамотно налаштувати внутрішні фільтри і перелінковку.
4. Непотріб
«Засмічений» індекс до добра ще нікого не доводила — тільки релевантні сторінки виведуть сайт в топ пошукових систем. Якщо в індексі присутні сторінки тегів, позначок результатів пошуку, потрібно лікувати шляхом налаштування директиви robots.txt. або метатега Noindex. Але, в будь-якому випадку, видаліть сміття.
5. Помилки при автозаповненні полів
Автозаповнення великої кількості полів призводить до втрати трафіку через появу дубльованих сторінок або однакових метаданих. Як з цим боротися? Гнучка настроювання шаблонів сайту та створення спеціального алгоритму для перевірки метаданих дозволить уникнути неприємностей, пов'язаних з незаповненими або дубльованими полями. До всього іншого, залишайте собі "шляхи відступу", створюючи маневри для ручної правки сторінки.
Отже,Ви усвідомили, що без СЕО-спеціаліста сайт не проектується, а закупівля посилань (враховуючи тренди цього року) вас не врятує. Грамотно сформована семантичне ядро - ось основа просування сайту "натуральним" за 2 місяці. Крім цього, вам не доведеться постійно змінювати сайт, "підганяючи" під ідеальні стандарти.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
18:09
11 листопада
15:37
11 листопада
08:56
11 листопада
ТОП новини
Оголошення
20:03, 6 листопада
16:18, Вчора
20:03, 6 листопада
20:03, 6 листопада
16:18, Вчора
live comments feed...