• Головна
  • Як заощаджують покупці в мережі «АТБ»
Новини компаній
10:00, 25 жовтня 2017 р.

Як заощаджують покупці в мережі «АТБ»

Новини компаній
Як заощаджують покупці в мережі «АТБ»

Щоб витрачати на продукти менше коштів сімейного бюджету, досить просто не переплачувати за їхню доставку із заводу до магазину, за яскраву упаковку і телевізійну рекламу, за вигідне розташування на полиці тощо. Але як пересічному покупцеві це зробити? Відповідь проста: знайти правильну торговельну мережу, де підсумкова ціна товару не «накручена» через ці додаткові витрати.

Мережа «АТБ» давно здобула популярність у жителів нашого міста. Незважаючи на те, що багато хто з нас уже звик до вигідних пропозицій у цих магазинах, після відвідування інших крамниць або ринків ми не перестаємо дивуватися низьким цінам в «АТБ». Багато в чому це обумовлено самим форматом мережі – це унікальний  український дискаунтер, який передбачає більш доступні ціни та європейський підхід до контролю якості продукції й обслуговування покупців.

Але запорука успіху полягає не тільки в обраному форматі. Велику роль відіграє  той факт, що асортимент товарів (а це 3500 найменувань) практично на чверть складається з так званих власних торгових марок. Цей термін,  звичний для західних покупців, означає, що дана продукція виготовляється спеціалізованими виробниками винятково для конкретної торговельної мережі. Витрати на її виробництво та доставку нижчі, немає додаткових витрат на рекламу, що дозволяє тримати низькі ціни.

В «АТБ» діє трирівнева система для товарів власних торгових марок. Перший рівень – продукція з маркуванням «De Luxe Foods&Goods Selected», якою позначені елітні імпортні товари. Їх компанія ввозить до країни самостійно, що дозволяє заощаджувати й пропонувати споживачу найбільш конкурентоспроможні ціни. Другий рівень – продукція під торговою маркою «Своя  лінія», представлена у середньому ціновому сегменті. Третій рівень – бренд «Розумний вибір», товари якого є найдешевшими. «Це ті товари, які представлені тільки в нашій мережі, тому що виготовляються на замовлення «АТБ». До них ми пред'являємо найжорсткіші вимоги, адже вони є «обличчям» нашої компанії. Тобто, незважаючи на низьку ціну, якість продукції власних торгових марок не поступається якості товарів відомих брендів», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Іншими словами, така продукція формує ексклюзивний асортимент торговельної мережі. Покупці купують якісні товари за цінами до 30% дешевше за аналогічну брендовану продукцію.

Втім, не тільки власні марки зазнають ретельного контролю. В «АТБ» певні, що безпека і якість є найважливішими критеріями вибору продуктів. «Ми уважно стежимо за даними показниками. Щомісяця в лабораторіях тестується більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп, які ми беремо прямо з полиць наших магазинів», – розповідає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет».

За її словами, продукти перевіряються за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками і показниками безпеки. При цьому існує певний поділ на групи ризику. «Товари першої групи ризику – це швидкопсувні продукти і дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця й робимо це особливо ретельно. Товари другої групи ризику – це всі інші продукти. Їх тестують не рідше ніж один раз на квартал. Третя група ризику – це те, що ми звикли називати промтоварами: побутова хімія, товари для оселі,  супутня продукція і багато чого іншого. Ці позиції перевіряють раз на півроку», – підкреслює Рита Печериця.

Але й це ще не все. Окрім планових перевірок існують також і позапланові: може бути перевірений  кожен товар, на який надійшло дві чи більше скарг від клієнтів. Причому йдеться про скарги у будь-якому з магазинів мережі, яких сьогодні 883 у 21 області України (станом на кінець літа 2017 року). «Ми розуміємо, що товар на полиці – це продукт у холодильнику або на столі нашого покупця буквально через годину. Тому ми дуже відповідально ставимося до питань контролю якості», – акцентує увагу Наталія Шаповалова.

Упевненість у безпеці товарів є додатковою перевагою для  споживачів, які можуть придбати продукцію за найдоступнішими у нашому місті цінами. Це стосується як товарів власних торгових марок, про які ми вже говорили, так і акційних позицій. «АТБ» постійно пропонує різні програми, що дозволяють українцям купувати товари зі значною економією. Якщо уважно стежити за знижками, то можна зберегти частину коштів сімейного бюджету. Адже акційні знижки на товари в «АТБ» можуть доходити до 40%! «Для зручності наших покупців ми позначаємо акційні позиції жовтими цінниками. Знижка може становити майже половину початкової вартості. Як правило, практично в кожній товарній категорії можна знайти продукцію, яка на цьому тижні продається дешевше, ніж зазвичай», – говорить Наталія Шаповалова. За її словами, стежити за подібними програмами можна по рекламі на фасадах магазинів, а також на сайті «АТБ». Це той випадок, коли товар дійсно коштує саме стільки – без додаткових витрат на рекламу на ТБ, упаковку, перевезення та інше.

Не дивно, що подібні умови подобаються багатьом нашим співвітчизникам. Щодня в «АТБ» роблять покупки близько 3 мільйонів українців! 

Тетяна Малик 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#заощадження #АТБ #супермаркет #магазин #экономия
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...