• Головна
  • Хмари, неосвітленість вежі та халатність керівництва: розслідування падіння Мі-8 у Кременчуці завершено
11:35, 13 червня 2019 р.
Надійне джерело

Хмари, неосвітленість вежі та халатність керівництва: розслідування падіння Мі-8 у Кременчуці завершено

Хмари, неосвітленість вежі та халатність керівництва: розслідування падіння Мі-8 у Кременчуці завершено

24 травня цього року Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами оприлюднило остаточний звіт зіткнення вертольоту зі штучною перешкодою 25 січня 2018 року.

У висновках стосовно трагедії зазначено, що причинами падіння Мі-8 МТВ-1 у Кременчуці були не лише погодні умови, а й халатність компанії ТРК «Візит», адже координати їх вежі, заявлені в ІВП та АІР України, не відповідають фактичному розташуванню та й у темний час доби вона не освітлювалась належним чином.

Звичайно, з боку керівництва Авіаційного коледжу теж було виявлено ряд порушень, зокрема, неналежний контроль за станом приаеродромної території, керівник польотів не мав змоги прослуховувати частоту АДВ, він працював дві зміни підряд й не проходив медогляд.

Також під час перевірки виявилося, що інструктаж чергової зміни було проведено з порушеннями та не задокументовано.

Ще однією з причин зіткнення вертольоту Мі-8 МТВ-1 (реєстр. № UR-CCM) із елементом конструкції (розтяжкою) телевізійної вежі ТРК "Візит" вважається «неприйняття екіпажем рішення про перехід на політ за приладами та відхилення від вимог щодо безпечної висоти польоту».

Хмари, неосвітленість вежі та халатність керівництва: розслідування падіння Мі-8 у Кременчуці завершено, фото-1
Хмари, неосвітленість вежі та халатність керівництва: розслідування падіння Мі-8 у Кременчуці завершено, фото-2
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#падіння #вертоліт #Мі_8 #звіт #причини
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...