• Головна
  • Як "Відкрите місто" стає "закритим", коли мова йде про оборудки з комерційною рекламою у медзакладах
13:06, 14 серпня 2019 р.
Надійне джерело

Як "Відкрите місто" стає "закритим", коли мова йде про оборудки з комерційною рекламою у медзакладах

Як "Відкрите місто" стає "закритим", коли мова йде про оборудки з комерційною рекламою у медзакладах

Кременчуцький активіст та політичний діяч Артем Марченко звернувся на сайт "Відкрите місто". Це така собі автоматизована система приймання скарг громадян на проблеми міста. Даний проект покликаний спростити процес покращення міста та прискорити час реагування відповідними службами на вказані проблемні питання.

Але не тут то було. Марченко вказав на розташування у медичних закладах міста комерційної реклами різноманітних медичних препаратів та засобів. При цьому саме місто не має жодної копійчини від цього дійства. Але, за законом розташування будь яких рекламних матеріалів у стінах комунальних закладів має погоджуватися з міськвиконкомом і звісно має бути оплаченим.

Отже Марченко направив наступне твердження на сайт у рубрику "Комунальні медичні заклади міста Кременчука", "Категорія:Незаконне розклеювання оголошень"

"Реклама медичних препаратів та виробів медичного призначення у комунальних медичних закладах, використання стін кабінетів, холів, ліфтів тощо.

Прошу негайно вирішити дане питання та прибрати незаконну, неоплачувану та непотрібну рекламу, котра може нанести наслідки, пов'язані з самолікуванням та діагностикою, оскільки дані борди/ плакати, вказують на шляхи вирішення тієї чи іншої хвороби, з метою придбання ліків саме фірми рекламодавця!

Хоча 100% рекламодавець не має документів на розміщення реклами та оплати за неї!

Тому питання у вирішенні ліквідації непотрібної комерційної реклами у медичних закладах комунальної форми власності міста!"

Проблема відкрита - помічено було у додатку а далі: "Сповіщення відправлено в організацію "Відділ оперативного контролю за станом в місті виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області". А звідти перенаправлено: "Сповіщення відправлено в організацію "Управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області ". Але питання заблокували і закрили.

Можливо комусь у міськраді не було що відповісти, окрім як визнати провину.

Але Марченко пішов в обхід сервісу, покликаного спростити життя кременчужанам.

Як "Відкрите місто" стає "закритим", коли мова йде про оборудки з комерційною рекламою у медзакладах, фото-4

Активіст написав листа безпосередньо до виконкому. Тож наразі чекає відповіді.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#гроші #реклама #медустанови #відкати
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...