• Головна
  • Прямий діалог, як приклад вирішення проблем будинку керуючою компанією "Місто для людей Кременчук" та мешканцями будинку
13:47, 12 вересня 2019 р.
Надійне джерело

Прямий діалог, як приклад вирішення проблем будинку керуючою компанією "Місто для людей Кременчук" та мешканцями будинку

Прямий діалог, як приклад вирішення проблем будинку керуючою компанією "Місто для людей Кременчук" та мешканцями будинку

Дах є одним з найважливіших конструкційних елементів будинку. Саме протікаючи покрівлі завдають найбільше незручностей мешканцям і є причиною багатьох скарг.

З цією проблемою зіткнулися і мешканці будинку 45, по вулиці Першотравнева. З 2017року покрівля стала для них справжньою болючою проблемою. В 2011 році вїх будинку був проведений капітальний ремонт покрівлі.

Рулонне покриття було замінено на мембранне. Та з кожним роком під дією зовнішніх факторів воно приходило в непридатність. Частковий ремонт покриття покрівлі проблему не вирішував.

Керівництвом компанії «Місто для людей Кременчук» були проведені зібрання з мешканцями будинку для вирішення даної проблеми. Під час яких мешканці вирішили, що покрівлю треба повністю замінювати на нову, бо вже осінь і проблем з покрівлею після дощів буде більше.

Керуюча компанія не могла залишити мешканців будинку сам на сам у цій складній ситуації. Було укладено прямий договір з незначними збільшенням тарифу між «МДЛКременчук» та мешканцями будинку. Це дало змогу вже зараз виконати роботи.

Спеціалістами компанії, був виконаний демонтаж всього пошкодженого мембранного покриття покрівлі з подальшим проведенням ремонтних робіт по заміні покриття єврорубероїдом.

Задля комфортумешканців івраховуючи пору року робітники компанії працювали самовіддано та без вихідних. Як і планувалося, всі роботи були виконані в строк.

«Ми завжди виступали за прямий діалог і відкритість перед нашими клієнтами. Ми не закриваємося в кабінетах, а самі проявляємо ініціативу і йдемо на прямий діалог з нашими клієнтами, обговорюючи всі нагальні проблеми їх будинку і разом з ними шукаємо шляхи їх вирішення. Які будуть краще саме для самих мешканців будинку. Ми кожен раз розповідаємо мешканцям будинків, що саме вони на сьогодні є господарями своїх будинків і саме вони повинні стежити за своїм майном, якщо потрібно вкладати в нього кошти, а ми вже, як керуюча компанія це майно повинні обслуговувати. Приклад з будинком на Першотравневій, 45 прямий тому доказ. Ми вийшли до людей, пояснили з технічної точки зору, що і як краще зробити. Люди це все на зборах обговорили, проголосували і прийняли рішення. Тепер у людей будуть сухі стелі, а у компанії не буде заявок на протікання покрівлі по даному будинку»- говорить директор компанії «Місто для людей Кременчук» Сергій Зінченко.

До ремонту:

Після ремонту:

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#дах #ремонт #будинок #компанія
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...