• Головна
  • Кременчуцька дизайнерка презентувала свій етнобренд "Пташка райська"
12:51, 23 жовтня 2019 р.
Надійне джерело

Кременчуцька дизайнерка презентувала свій етнобренд "Пташка райська"

Кременчуцька дизайнерка презентувала свій етнобренд "Пташка райська"

Нечитайло Оксана, вона ж Ксенія Рай - відома кременчуцька дизайнерка одягу надихнулася проектом, що популяризує етнобренди та побувала на інтенсиві «Майстерня етнобрендів» у етнорезиденції дизайну та одягу «Ладомирія».

Інтенсив був розрахований на українських модельєрів та дизайнерів, що прагнуть до самовдосконалення й хочуть відкривати для себе нові обрії, надихатися автентичними українськими традиціями й рухатися в новому напрямку.

Захід проходив протягом вересня в місті Радивилів, що на Рівненщині.

Двадцять днів інтенсиву не пройшли марно: учасники вчилися ткати за старовинними техніками, виготовляти прикраси, а ще створювали нові моделі, малювали ескізи.

Дизайнери та модельєри дізналися для себе багато цікавого й корисного про традиції народних ремесел, про оригінальні українські костюми: як їх створювали, як оздоблювали та поспілкувалися з колегами, викладачами, менторами.

Наприкінці проекту модельєри та дизайнери стартап-інтенсиву «Майстерня етнобрендів 2019» мали створити новий сучасний етнічний одяг, а також розробити свій бренд та його концепцію.

За словами Ксенії Рай, викладачі дали їй поштовх творити нове, українське.

"Хотілося б сказати великі слова вдячності двом менторам - Дзьобаку Володимиру, він же й засновник Ладомирії, та Володимиру Іормішвілі, який підтримував кожну учасницю". 

Святковий ансамбль вбрання бренду "ПТАШКА Райська" для яскравої, сміливої, впевненої  в собі дівчини: біла шовкова блуза з рукавами регланами, прикрашена оксамитовими червоними стрічками, оксамитова спідниця з запахом смарагдового кольору, прикрашена ручною вишивкою. Родзинкою є пояс-баска створений за елементами крою автентичного українського костюма, оздоблений жакардами. 

Саме такий костюм роботи пані Ксенії представляла дівчина-модель у фіналі проекту. 

Цей етнопроект надихнув дизайнерку на створення нової колекції осіннього одягу «Жовтневий штрих», який вона презентувала на фестивалі «Аніма»: светрики, костюми, спідниці сукні.

Жінка прагне аби українці купували одяг українського виробника з традиційними принтами та елементами: вишивка, візерунки, крій тощо.

До нового року Ксенія планує випустити нову колекцію.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#дизайнер #етнобренд #одяг
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...