• Головна
  • Від завтра кременчужан штрафуватимуть за перевезення дітей без автокрісел та ременів безпеки
11:45, 19 листопада 2019 р.
Надійне джерело

Від завтра кременчужан штрафуватимуть за перевезення дітей без автокрісел та ременів безпеки

Від завтра кременчужан штрафуватимуть за перевезення дітей без автокрісел та ременів безпеки

Від завтра починає діяти закон "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення правил перевезення дітей", який підписав Президент 15 листопада.

За порушення правил перевезення дітей патрульні будуть штрафувати водіїв на 510 гривень.

Ми писали, що згідно з новими змінами, діти віком до 12 років і зростом до 145 см мають бути пристебнуті ременями безпеки.

У свою чергу голова асоціації таксистів України Андрій Антонюк прокоментував закон, а саме перевезення дітей у таксі. Він зазначив, що у ПДР є пункт 2.3, який дозволяє водіям і пасажирам таксі не пристібатися зовсім:

"Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень, а в населених пунктах, крім того, водіям-інвалідам, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів і таксі".

Також в Українській таксомоторній асоціації заявили, що цей документ суперечить іншим нормативним актам, що стосуються перевезення в таксі й має поширюватися на приватні автомобілі, бо таксі це громадський транспорт, хоча 99% таких перевізників працюють в тіні. Якщо служби таксі й закуплять автокрісла, то ціна перевезень з дітьми зросте в рази.

Навіщо потрібні автокрісла

Вважається, що під час ДТП стандартні сидіння й паски безпеки не захищають дитину нижче 135 см: вона може вислизнути з-під паска безпеки й отримати травми голови, пошкодження шиї, хребта. Дитяче автокрісло фіксує маленького пасажира й під час різкого гальмування не дозволяє дитині вдаритися об деталі автівки та зменшує ризик отримати серйозні травми.

Які крісла бувають?

Від 0 років (вага дитини до 10 кг) — це автолюлька для новонароджених, що встановлюється на задньому сидінні боком чи проти руху автомобіля.

Від 1 року (до 18 кг) — крісло з пʼятиточковими ременями, встановлюється за напрямом руху.

Від 3 до 12 років (до 25-36 кг) — крісла з внутрішніми чи штатними ременями безпеки.

Бустери — сидіння висотою 10—15 см з ременями безпеки, однак вони не такі й  безпечні. Коштують крісла від 1 400 гривень, бустери — від 800 гривень.

Що кажуть лікарі?

Дитина не має лишатися в кріслі більше двох годин, треба періодично зупинятися й прогулюватися.

Тим часом у мережі користувачі пишуть, що є інші засоби набагато дешевші ніж автокрісла.

"Дивуюсь новинам про обов'язкові "дитячі автокрісла". Немає в законі жодного слова про автокрісла! Є розвинений бізнес-маркетинг автокрісел!

Читаємо ПДР 21:21 (б): Забороняється перевозити дітей, зріст яких менше 145 см або тих, що не досягли 12-річного віку, — у транспортних засобах, обладнаних ременями безпеки, без використання спеціальних засобів, що дають змогу пристебнути дитину за допомогою ременів безпеки, передбачених конструкцією цього транспортного засобу;

Коли мій старший малий ще не мав 145 см, то пристібали його за допомогою ось такого, як на фото, цілком законного і не менш безпечного за автокрісло спецзасобу. А менший їздив в автокріслі. Тепер менший сидить просто на сидінні автокрісла, що дає йому змогу сидіти вище, і з цим спецзасобом. І коштує він не 1-2 тис. гривень, а 150 гривень. І поліцейські також підтвердили законність і безпеку такого спецзасобу", - написав у мережі Фейсбук Юрій Клавішко.

Від завтра кременчужан штрафуватимуть за перевезення дітей без автокрісел та ременів безпеки, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#крісла #водії #діти #штрафи
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...