КВБЗ дасть 5000 грн тому, хто вигадає назву та логотип для нового дизель-поїзда

КВБЗ дасть 5000 грн тому, хто вигадає назву та логотип для нового дизель-поїзда

КВБЗ оголосив конкурс на кращу назву регіонального дизель-поїзда ДПКр-3.

Виповнилося 5 років від початку експлуатації перших українських міжрегіональних двосистемних електропоїздів ЕКР1 «Тарпан». На Львівській залізниці дизель-поїзд ДПКр-2. Цьогоріч втілено у життя новий проєкт у царині моторвагонного рухомого складу – створено регіональний дизель-поїзд ДПКр-3.

А тепер, увага! За рішенням наглядової ради, адміністрації акціонерного товариства оголошується конкурс на кращу назву нової продукції – серії регіональних поїздів ДПКр-3 Крюківського вагонобудівного заводу. Конкурс починається від дня розміщення цих умов у стрічці новин вебсайту КВБЗ та в газеті «Вагонобудівник» і триватиме до 28 лютого 2020 року.

Учасники конкурсу повинні запропонувати:

– назву дизель-поїзда ДПКр-3 як ключове слово, що відображає головну суть продукції і стане його візитною карткою, а також доповнить назву-найменування (типу електропоїзд ЕКр1 «Тарпан»);

– бажано надати своє бачення логотипа, тобто дизайнерське виконання надпису на головному вагоні дизель-поїзда.

Назва має бути оригінальною, лаконічною, зрозумілою, такою, що легко запам’ятовується і вимовляється, але водночас символічною, багатозначною, відображати ідеологію нашого підприємства. Бажано, щоб вона була пов’язана з історією України. Врешті-решт, просто красивою.

Нагадують у КВБЗ історію. У 1955 році, коли почалося створення гусеничного самохідного порома, його назвали ГСП-55, занотувавши дату народження машини. А поромно-мостовій машині дали ім’я ПММ «Волна». Мабуть, тому, що машина дійсно гарно долала хвилі і сама була новим словом, новою хвилею у переправно-десантній техніці. Перший вітчизняний пасажирський вагон у 2001 році ми назвали «Україна», підкресливши тим самим, що він складений до 10-річчя Незалежності держави. Дослідні пасажирські вагони нового покоління «Україна-2» та «Мета». Згадаємо також назви поїздів світових виробників рухомого складу, які у всіх на слуху. Наприклад, «Сапсан» від Сіменс, «Регіна» від Бомбардьє.

Тож свої пропозиції усі бажаючі можуть подавати до пресслужби (відділу ЗМІ) у письмовій формі, на аркуші паперу формату А4 з необхідними поясненнями ідеї та за підписом автора з позначенням його прізвища, ім’я та по-батькові, підрозділу, домашньої адреси.

Електронна пошта [email protected]

Для заохочення учасників конкурсу встановлюються премії.

Автору назви, яка стане переможцем і буде наноситися на нову продукцію, увійде до її маркування – перша премія у розмірі 5 тисяч грн.

Чотири інші кращі пропозиції буде відзначено заохочувальними преміями по 500 грн кожна.

Для організаторів конкурсу – відділу ЗМІ – встановити заохочувальний фонд у розмірі 3 тисячі грн.

потяг гроші премія
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
197 просмотров в июне
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать
Комментарии