• Головна
  • Творчих кременчужан запрошують до участі в міжнародному конкурсі Big Idea Challenge
10:42, 13 травня 2020 р.
Надійне джерело

Творчих кременчужан запрошують до участі в міжнародному конкурсі Big Idea Challenge

Творчих кременчужан запрошують до участі в міжнародному конкурсі Big Idea Challenge

В рамках конкурсу відео-пітчів Creative Spark Big Idea Challenge, оголошено додаткову номінацію за ідеї, які вирішують проблеми та реагують на нове середовище бізнесу та суспільства, спричинене пандемією COVID-19.

Big Idea Challenge - це щорічний міжнародний конкурс відео-пітчів, що проводиться в рамках проекту Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти.

Конкурс дає можливість молодим людям розказати світу про свої бізнес-ідеї та отримати підтримку для їх втілення. Полтавський університет економіки і торгівлі у партнерстві з Університетом Портсмуту (Велика Британія) та ГО «Центр освіти дорослих Полтавщини» є офіційним партнером конкурсу.

Переможець цієї номінації буде обраний із робіт в рамках трьох існуючих категорій цифрових технологій, соціального впливу та креативу.

Кандидати, які бажають отримати перемогу в номінації повинні зосередитись або включити у свою проблему COVID-19 або спроектувати відповідне рішення для COVID-19.

Міжнародний переможець цієї номінації отримає 1000 фунтів стерлінгів, щоб розвинути свою ідею після участі в онлайн-програмі тренінгів від London Met University у вересні 2020 року.

Форма реєстрації на конкурс (Форма реєстрації на конкурс для ознайомлення)

Офіційні умови проведення конкурсу 

Категорії

  • Цифрові технології - включає розробку та застосування нового програмного або апаратного забезпечення.
  • Соціальний вплив - ідеї спрямовані на вирішення важливих соціальних або екологічних проблем, питань соціального включення та гендерної рівності.
  • Креатив - ідеї спрямовані на створення нового продукту, форми демонстрації або створення більш яскравого культурного середовища. Також можуть передбачати допомогу креативним особистостям у досягненні нових аудиторій. 

Можна обрати лише одну категорію.

Бізнес-ідея має належати до сфери креативних індустрій (Розпорядження КМУ № 265-р від 24 квітня 2019 р.):

  • народні художні промисли;
  • візуальне мистецтво: живопис, графіка, скульптура, фотографія тощо;
  • сценічне мистецтво: жива музика, театр, танець, опера, цирк, ляльковий театр тощо;
  • література, видавнича діяльність та друковані засоби масової інформації;
  • аудіальне мистецтво;
  • аудіовізуальне мистецтво: кіно, телебачення, відео, анімація, мультиплікація тощо;
  • дизайн;
  • мода;
  • нові медіа та інформаційно-комунікаційні технології: програмне забезпечення, відеоігри, цифрові технології в мистецтві (3D-друк; віртуальна, доповнена, змішана реальність тощо);
  • архітектура й урбаністика;
  • реклама, маркетинг, зв’язки з громадськістю та інші креативні послуги;
  • бібліотеки, архіви та музеї.

Ключові дати

  • Строк реєстрації та подачі відео-пітчів до 17 травня 2020 року включно.
  • Результати конкурсу будуть оприлюднені 25 травня 2020 року

Вимоги до учасників

  • В конкурсі приймають участь команди з кількістю учасників від 1 до 3 осіб (одноосібна участь можлива). Одна особа може брати участь лише в одній команді. Від кожної команди може бути поданий лише один відео-пітч.
  • Всі учасники команди мають зареєструватися та надати опис бізнес-ідеї згідно з онлайн формою.
  • Вік учасників: від 18 до 35 років (на дату 2 Березня 2020).
  • Мати громадянство України.
  • Учасники команди мають володіти англійською мовою на рівні достатньому для участі в середніх освітніх програмах та презентаціях.

Призи

Найкращі бізнес-пітчі за рішенням експертної комісії будуть відібрані для участі в національному відборі Creative Spark Big Idea Challenge.

Переможці національного відбору отримають приз в розмірі 2000 фунтів стерлінгів, візьмуть участь в міжнародному конкурсі.

Переможці міжнародного конкурсу будуть нагороджені призами. Це включатиме грошові призи у вигляді фінансування на початок бізнесу (1000 фунтів стерлінгів), а також можливість професійного розвитку, менторську підтримку від експертів проекту з Великобританії.

Критерії оцінювання пітчів

Ключові вимоги до пітчів

  • Відео-пітч має бути знятий на англійській мові.
  • Тривалість до 60 секунд. 
  • У відео пітчі учасники мають продемонструвати свою відданість ідеї, реальність її реалізації, вплив та якість. Разом з відео-пітчем учасники подають короткий опис бізнес-ідею згідно з онлайн формою.
  • Особи молодше 18 років не можуть брати участі в жодному з аспектів конкурсу та бути присутніми на відзнятому відео.
  • Учасники мають володіти авторськими правами на відео та будь-які інші матеріали, які використовуються при зйомці або поданні заявки на участь.
  • Відео-пітч має бути завантажений на YouTube, посилання надане організаторам.
  • Відео може бути записане на будь-який з девайсів (iPhone, Samsung, Sony, HTC, Huawei, будь-яка DSLR камера, професійне відео обладнання), у високому розширенні HD 1080p 30fps або HD 1080p 60fps, використовуйте горизонтальну орієнтацію.

Елементи пітчі

  • Проблема - подумайте як презентувати проблему аудиторії. ЦЕ може бути персональна історія або статистичні дані, що показують на скільки значною є проблема.
  • Рішення - поясніть як ваша ідея вирішує проблему у чіткій і цікавій формі. Якщо у вас є конкуренти, поясніть як ваша ідея відрізняється від того, що вони пропонують.
  • Споживачі - спробуйте пояснити хто буде користуватись вашим товаром або послугою і на скільки великою є можливість.
  • Гроші - опишіть як ваш бізнес буде отримувати гроші, навіть якщо ідея ідея - це соціальний або креативний проект, ви повинні подумати про те, як ви будете генерувати дохід.
  • Конкуренти - чи є у вашого рішення якісь конкуренти, хто вони, як ви збираєтесь відрізнятись від них чи бути краще?
  • Завершення - завершіть свій пітч яскраво, можливо з цікавим слоганом, щоб вразити аудиторію.  

Можлива структура відео-пітчу:

  • Почніть із сильного вступу, де ви описуєте проблему та захоплюєте увагу аудиторії особистою історією або вражаючою статистикою.
  • Розкажіть про ваше рішення, як воно вирішує проблему та чим відрізняється від існуючих конкурентів
  • Опишіть кого зачіпає вказана проблема (ваш споживач) і наскільки великим є ринок.
  • Опишіть як ваш бізнес буде приносити гроші і який потенціал.
  • Згадайте інші факти, що зроблять вашу ідею привабливою.
  • Використовуйте сильне заключне речення, якщо можливе, запропонуйте слоган для ідеї.

Поради щодо створення відео-пітчів

  • Намагайтеся бути максимально органічними
  • Намагайтеся привернути увагу аудиторії в перші 6 секунд
  • Побудуйте виступ у формі історії
  • Пам’ятайте про невербальні методи комунікації (жести. міміка, інтонація), намагайтесь бути максимально презентабельними
  • НЕ читайте текст та НЕ використовуйте нотаток у кадрі
  • Сконцентрируйтесь на головному, на найбільш переконливих аргументах та цікавих фактах

Рекомендації щодо підготовки відео-пітчів можна переглянути

Глосарій найбільш поширених терімінів

Приклади відео-пітчів

Контакти: [email protected]

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#англійська #бізнес #ідеї #відео #британська_рада #полтава
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...