• Головна
  • Тендер за метро: КВБЗ заявляє про брехню харківської мерії
КВБЗ VS Китайці
15:43, 31 липня 2020 р.
Надійне джерело

Тендер за метро: КВБЗ заявляє про брехню харківської мерії

КВБЗ VS Китайці
Тендер за метро: КВБЗ заявляє про брехню харківської мерії

Харківська мерія поширює неправдиву інформацію про результати тендеру за метро. Про це повідомляється на сторінці ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» в соцмережі Facebook.

Як зазначається, у середу, 29 липня, на офіційному сайті Харківської міськради з’явилася інформація щодо схвалення результатів тендеру Європейським інвестиційним банком, який був проведений в Харківському метро з оновлення релакс-акції.

За день до цього, 28 липня, на ПАТ «КВБЗ» приїжджав прем'єр-міністр України Денис Шмигаль. Він розповів про перемогу китайської компанії у тендері на поставку поїздів до Харківського метро. При цьому, Шмигаль пояснив, що в подальшому необхідно ставити такі питання, як клієнтам, так і інвесторам, які будуть зрозумілі Уряду.

«Європейський інвестиційний банк не схвалює, а «схвалює» рішення тендерного комітету Харківського метрополітену. ЄІБ наголошує, що участь банку у розгляді процедури закупівлі обмежена виключно перевіркою того: чи виконані умови фінансування? Замовником є Харківський метрополітен, який повністю відповідає за процедуру закупівлі за проектом», - пояснюють на Крюківському вагонобудівному заводі.

У Харкові не враховують, що вартість обслуговування поїздів українських метро у шість разів дешевша за китайську (євро за кілометр пробіг). Саме це є головним економічним ефектом проекту.

«На сайті Харківської міськради пишуть, що китайський сервіс вдвічі дешевший. Через рік операції китайський проект у Харкові стане дорожчим за український. А за рахунок платників податків Харківської області китайцям переплатять тільки за обслуговування та ремонт поїздів 43,2 мільйонів євро», - розвінчують міф на КВБЗ.

Також, не вказали у джерелі, що технічні характеристики китайських поїздів не відповідають Харківському метро, які були зазначені в тендері ще минулого року. Це говорить про те, що китайський виробник не мав спроб та намірів відповідати українським стандартам та ніколи не знайомився з розробником в Україні, щоб у подальшому їх затвердити!

Раніше, видання 05366 писало: КВБЗ отримав кошти за 18 вагонів: Шмигаль обіцяє заводу замовлення, а кременчужанам – міст. А також: гроші та економіка: Уряд спрогнозував подальший розвиток подій та у кременчужан з'явилася надія: ВР прийняла закон про локалізацію.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#КВБЗ #проект #тендер #Китай #Харків #міськрада #замовлення #метро #ЄІБ #банк #новиниУкраїни #новиниКременчука
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...