• Головна
  • 49 тисяч дзвінків: як працюють у call-центрі «102» на Полтавщині
Поліція
18:01, 19 серпня 2020 р.
Надійне джерело

49 тисяч дзвінків: як працюють у call-центрі «102» на Полтавщині

Поліція
49 тисяч дзвінків: як працюють у call-центрі «102» на Полтавщині

У Полтавській області працівники call-центру «102» змогли обробити до 49-ти тисяч дзвінків. Саме стільки звернень до поліції було за останні сім місяців, цього року, передає прес-служба Нацполіції у Полтавській області.  

Як зазначається, понад 40% цих дзвінків стосувалися кримінальних правопорушень. Щоб покращити реагування поліції, в області обговорили стан реєстрації документів, проаналізували оперативність прибуття копів на місце події, а ще результати виконання службових завдань. Найбільшу увагу нині зосередили на дотриманні прав затриманих.  

Також, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення Апарату поліції області Віктор П’яташ визначив пріоритетні напрями та побажав успіхів.

Раніше, видання 05366 повідомляло: «Товари в мережі та найм квартир: шахраї знову дурять кременчужан». А також: подробиці пожежі біля авторинку у Кременчуці та «Товари в мережі та найм квартир: шахраї знову дурять кременчужан».  

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Поліція #102 #дзвінки #копи #виклики #новиниУкраїни #новиниПолтавщини
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...