
Поліція
18:01, 19 серпня 2020 р.
Надійне джерело
49 тисяч дзвінків: як працюють у call-центрі «102» на Полтавщині
Поліція

У Полтавській області працівники call-центру «102» змогли обробити до 49-ти тисяч дзвінків. Саме стільки звернень до поліції було за останні сім місяців, цього року, передає прес-служба Нацполіції у Полтавській області.
Як зазначається, понад 40% цих дзвінків стосувалися кримінальних правопорушень. Щоб покращити реагування поліції, в області обговорили стан реєстрації документів, проаналізували оперативність прибуття копів на місце події, а ще результати виконання службових завдань. Найбільшу увагу нині зосередили на дотриманні прав затриманих.
Також, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення Апарату поліції області Віктор П’яташ визначив пріоритетні напрями та побажав успіхів.
Раніше, видання 05366 повідомляло: «Товари в мережі та найм квартир: шахраї знову дурять кременчужан». А також: подробиці пожежі біля авторинку у Кременчуці та «Товари в мережі та найм квартир: шахраї знову дурять кременчужан».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:05
6 листопада
11:00
5 листопада
13:30
4 листопада
10:00
4 листопада
Оголошення
14:17, 29 жовтня
15:02, 5 листопада
19:34, 7 листопада