• Главная
  • Розпорядження Президента не виконується: Приходько сподівається на держзамовлення в 2021 році
14:02, 13 октября 2020 г.
Надежный источник

Розпорядження Президента не виконується: Приходько сподівається на держзамовлення в 2021 році

Розпорядження Президента не виконується: Приходько сподівається на держзамовлення в 2021 році

Голова наглядової ради ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” Володимир Приходько у колонці для “Інтерфакс-Україна” говорить, що сподівається на держзамовлення 100 поїздів, але з пересторогою.

Станом на сьогодні Мінекономрозвитку та Мінінфраструктури працюють над Програмою кардинального оновлення залізничної галузі, що передбачає закупівлю нових дизель-поїздів.

14 вересня Кабінет міністрів подав на розгляд ВР проєкт держбюджету на 2021 рік, де закладені кошти у сумі 4,5 млрд грн на транспортну інфраструктуру, електрифікацію та купівлю рухомого складу в кількості 100 пасажирських вагонів.

Пан Приходько говорить, що кошти виділили, але чи отримає їх КВБЗ - невідомо:

"В останні роки ми бачили приклади, коли в Україні оголошувалися відкриті тендери на поставку рухомого складу, взяти участь у яких міг хто завгодно. Більш того, прописувалися умови тендерів під польські, корейські потяги", - зазначив він.

Переконує, що завод готовий працювати й гарантійно обслуговувати поїзди й вагони. Раніше для УЗ робили й більше 100 вагонів на рік, продавали вагони й за кордон - в Білорусь, Казахстан, Таджикистан.

Серед причин поганих відносин з УЗ Приходько називає відсутність держпрограм, карантин та суб'єктивні позиції керівництва залізниці:

"А поставка, прямо скажемо, невеликої кількості вагонів вітчизняного виробництва для УЗ в 2015-2020 роках - це не вина підприємства, а наслідок ряду об’єктивних і суб’єктивних причин. Серед об’єктивних - "некерована" Кабінетом Міністрів України наглядова рада УЗ, хронічна відсутність багаторічної державної програми розвитку залізниці, припинення пасажирського залізничного сполучення в зв’язку з коронавірусом і введенням карантину.

Серед суб’єктивних - часта зміна керівництва УЗ, відсутність політичної волі у попередніх керівників транспортного відомства у справі оновлення рухомого складу. І навіть систематична організація переговорів щодо закупівлі рухомого складу у закордонних постачальників за спиною вітчизняних виробників і без натяку на локалізацію виробництва в Україні до 2020 року включно.

Нам довелося пережити чимало складних моментів у процесі виконання контрактів 2018 року на поставку пасажирських вагонів і дизель-поїздів. І до сьогодні не всі питання вирішені до кінця. А що стосується 6 дизель-поїздів, то УЗ набула тільки один. Доля ще п’яти досі не вирішена, хоча є чітке розпорядження Президента України про закупівлю 3 дизель-поїздів у 2020 році, зроблене ним під час візиту на КВБЗ 6 березня поточного року. І ще двох поїздів - в 2021-му. Але воно не виконується", - наголосив керівник КВБЗ.

Він поскаржився, що допомога президента нічого не дала. А от ціни у них ринкові. Такі вагони коштують за кордоном від 960 до 2300 тисяч євро. Купейні вагони КВБЗ більші - вміщують 40 пасажирів.

"Причому вітчизняний пасажирський вагон має низку переваг.
Наприклад, вагони КВБЗ мають на одне пасажирське купе більше, ніж у інших виробників, тобто не 9, а 10 купе. У купейному вагоні це не традиційних 36, а 40 місць", - додає пан Приходько.

Тому поки що на КВБЗ сподіваються на замовлення в наступному році.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#уряд #економіка #квбз #постанови #закон #машинобудування
0,0
Оцените первым
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Комментарии

Объявления
live comments feed...