• Главная
  • Стрибають, літають, повзуть: кременчужан обурює стан залізничних переходів
14:09, 21 октября 2020 г.
Надежный источник

Стрибають, літають, повзуть: кременчужан обурює стан залізничних переходів

Стрибають, літають, повзуть: кременчужан обурює стан залізничних переходів

Як пише кременчужанка Марина Третяк, залізничні переходи в Кременчуці у жахливому стані - їх просто нема.

"Залізничні колії прокладені по всій Україні, але тільки в Кременчуці люди стрибають, літають, повзуть на чотирьох через залізничні переходи. Повсюди вже давно лежать гумові плити, які дуже зручні, і це не важко зробити, бо це базові речі. Кременчук промислове багате місто, соромно за таке неподобство", - пише жінка.

За її словами, проект на громадський бюджет для облаштування переходів та велосипедних переїздів давно лежить на столі, але подати його вона не наважилася.

"Я вже давно написала проект на ГБ по залізничних переходах, але розчарувавшись у ньому в 2017р., так і не подала, зрозуміла, що ніхто їх не зробить, навіть якщо виграємо той проект. Вибачте, та сьогодні спеціально зайшла до нашого виконкому, щоб знайти та послухати людину, яка компетентна у даному питанні та знає нормативні документи, ДБН та інші. Поспілкувалась із ЖКГ, вони перевели стрілки на Управління державного архітектурного контролю, ті, в свою чергу, на Управління капітального будівництва, а останні знов на перших - тут коло замкнулось", - йдеться в повідомленні.

Пані Марина не впевнена, що переїзди обладнають відповідно до ДБН. Говорить, в службах ясно не змогли відповісти які ж мають бути переходи та переїзди через колії відповідно до  діючих норм.

Їй порадили писати колективне звернення.

"Це що взагалі у нашому місті робиться?! Чому ми повинні завжди писати і просити, то на дорогах ями залатати, то сніг прибрати, то в школі паркан поставити, це що взагалі? Чому нам ніхто не пише чи можна із нас взяти податки? Чому система не працює? Зміст соціуму - це захист та створення умов для проживання і розвитку жителів населеного пункту. А в нас змісту немає - на все треба звернення писати. І якщо вже в нашому місті так люблять звернення, то я його все-таки напишу і зберу підписи жителів, які також стомилися миритися із цим неподобством. Як мінімум у нас буде відповідь-відписка від нашої влади. І може знайдуть там все-таки начитанну людину, яка розбирається у тих ДБН", - говорить Марина Третяк.

Ось так мають виглядати переходи

"Фото для зразкового прикладу. Може просто у нас в місті впливові люди не бачили такої краси, і не знають що в світі таке існує і давно вже зарекомендувало себе позитивно. І будь ласка, не пишіть що Укрзалізниця бідна, грошей нема. Через кожні п’ять хвилин ходять величезні потяги із повними вагонами. Навряд чи за спасибі везуть", - написала кременчужанка.

Як все виглядає

Що пишуть в ДБН (ДБН В.2.3-5:2017, ДБН В.2.3-19-2008)

Переходи, які з'єднують основні і проміжні низькі платформи на рівні верху головок рейок, проектуються шириною не менше 3м, а при здійсненні багажних і поштових операцій - не менше 4м, на зупинних пунктах, при відповідному обґрунтуванні (категорія лінії, інтенсивність руху поїздів та пасажирів), ширина переходів може бути зменшена до 2 м.

Ширина сходів з пішохідного моста і виходів із тунелю повинна визначатися за розрахунковим пасажиропотоком і має бути не менше 2м при двох виходах на платформу.

При проектуванні пішохідних мостів і тунелів у необхідних випадках необхідно передба-чати улаштування направляючих огороджень, що перешкоджають переходу через колії лю-дейу невстановлених для цієї мети місцях.

Біля високих платформ при відсутності переходів у різних рівнях слід проектуватиторцеві сходи; для платформ, що обслуговують поїзди з багажними і поштовими вагонами,слід передбачати можливість пересування візків між платформою і вокзалом.

Сходи в польову сторону з бічних платформ слід проектувати через кожні 50 м при інтен-сивному пасажиропотоку, а в інших випадках - через кожні 100 м.

При неможливості чи недоцільності влаштування сходів на такій відстані вона може бути збільшена при відповідному обґрунтуванні. Ширина сходів повинна дорівнювати половині ширини платформи, але бути не менше 2,5 м.

На пасажирських станціях при відповідному обґрунтуванні допускається улаштування окремих багажно-поштових платформ зі спеціальними тунелями із підйомниками або пандусами.

Пішохідні переходи та велосипедні переїди в одному рівні з проїзною частиною, як правило, улаштовуються через вулиці (дороги) на відстані один від одного не менше ніж:

– на магістральних вулицях (дорогах) загальноміського значення з регульованим рухом – 300 м;

– на магістральних вулицях районного значення – 250 м;

– на вулицях та дорогах місцевого значення:

– на житлових вулицях – 150 м;

– на дорогах промислових і комунально-складських зон – 200 м.

Фото з посту Марини Третяк

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#переходи #уз #кременчук #скарги #місто #дбн
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Комментарии

Объявления
live comments feed...