• Головна
  • Як рекламувати ресторан: кілька цікавих ідей
Новини компаній
12:30, 27 жовтня 2020 р.

Як рекламувати ресторан: кілька цікавих ідей

Новини компаній
Як рекламувати ресторан: кілька цікавих ідей, фото-1

Проблема просування ресторану особливо актуальна в період адаптивного карантину, не менш актуальною вона буде і в посткарантінний період. Після періоду вимушеного простою багато закладів громадського харчування прагнуть «наростити» популярність, адже від цього безпосередньо залежить успіх діяльності. Пропонуємо кілька ідей, які на практиці довели свою ефективність.

Вивчайте клієнтів

Жодна маркетингова стратегія не дасть позитивних результатів, якщо ви попередньо не ідентифікували і не проаналізували потреби існуючих та потенційних клієнтів. Проведення маркетингових заходів, які не «вистрілюють» - марна трата часу, сил і фінансів.

При аналізі цільової аудиторії потрібно враховувати місцезнаходження ресторану (спальний район, діловий центр, спортивний кластер), вікову категорію клієнтів, фактори, що впливають на відвідуваність (вартість, репутація, естетична привабливість та інші). Після проведення такого аналізу ідеї для просування прийдуть самі собою.

Перегляньте стратегію

Проведення різних рекламних акцій - хороший метод для відновлення у важкий період. Але паралельно з їх проведенням необхідно з'ясувати причини труднощів та усунути їх. Наприклад, скасувати неефективну сферу діяльності, впровадити автоматизацію діяльності ресторану, навчити персонал.

Дохід або впізнаваність

Що вибрати - проведення рекламних акцій для відвідувачів або рекламу в засобах масової інформації? Тимчасові рекламні заходи спрямовані на підвищення продажів, а відповідно - збільшення прибутковості. Як правило, вони дають результат тільки в період своєї дії. Реклама в ЗМІ спрямована на впізнаваність бренду. Вона надає більш сильний вплив на розвиток бізнесу. Одна публікація стимулює відвідування тижні або навіть місяці з моменту розміщення, так як потенційні клієнти взаємодіють з нею в різні періоди часу.

Що саме рекламувати? Варто вивчити маржинальність всіх пунктів меню і зосередитися на тих, які мають максимально високий показник. Знання рівня маржинальність дозволяє не тільки виявити «лідера продажів», але також визначити, яку знижку можна зробити без шкоди для прибутковості.

Слідкуйте за подіями

Намічається велика культурна або спортивна подія в Вашому місті? Це відмінна можливість заявити про себе, «прив'язавши» до нього маркетинговий захід. Наприклад, надати знижки всім, хто придбав квитки на концерт або спортивне змагання. Така акція дозволить проінформувати про Ваш бізнес широке коло потенційних покупців.

Благодійність із залученням публічних осіб

Співпраця з «зірками» або навіть місцевими відомими людьми, на перший погляд, може здатися дорогою витівкою. Гарна можливість знизити ціну - пропозиція спільної участі в благодійних заходах. Наприклад - організувати виступ відомого виконавця в Вашому ресторані з частковою передачею виручки в благодійний фонд. Це дозволить не тільки залучити відвідувачів, але і створити позитивний імідж Вашого закладу.

Організація свят

Як рекламувати ресторан: кілька цікавих ідей, фото-2

Зверніть увагу на свята, які користуються популярністю у Вашій цільовій аудиторії. Організуйте проведення цікавих заходів, які не проводять Ваші конкуренти. Наприклад, конкурс на краще освідчення в коханні на День закоханих. Висвітлюйте акцію в соцмережах - потенційні клієнти будуть ділитися посиланнями та відзначати контент Вашого ресторану.

Комбінування пропозицій

Виберіть пункти, що мають високу маржинальність. Об'єднайте їх з пропозиціями, які пересічному покупцеві здаються «захмарними» (наприклад, елітне вино). І запропонуйте такий «об'єднаний продукт» з хорошою знижкою. Як оперативно визначити, які позиції продаються краще, які гірше? У цьому допоможуть автоматизовані системи управління рестораном, які дозволяють відслідковувати продажі по кожному пункту в режимі 24/7.

Додаткові пропозиції

Встановіть знижки на ті товарні позиції, які рідко купуються окремо. Покупець зверне увагу на знижку і неодмінно захоче придбати товар за спокусливою ціною. При цьому він придбає й інші товари, які йому необхідні. Наприклад, хороша знижка на солоні горішки стимулюватиме клієнтів звертатися за додатковою порцією пива.

Використання періоду простою

Ви виявили, що персонал недостатньо завантажений в певні дні (наприклад, в середині тижня)? Використовуйте цей період для проведення різних рекламних акцій. Наприклад - знижки на певні пункти меню по вівторках і середах з 18.00 до 20.00.

Активна позиція

Слідкуйте за подіями, які відбуваються в Вашому місті чи регіоні. Це відмінний спосіб популяризації бізнесу та налагодженні корисних зав’язків. Наприклад, місцевий спортивний клуб переживає важкий фінансовий період. Запропонуйте йому певні «пільги» у Вашому ресторані. Надалі Ви зможете розраховувати на сприяння клубу в просуванні Вашого бізнесу.

Пропозиції «оптових покупок»

Запропонуйте клієнтам певні бонуси, якщо вони витрачають більше. Наприклад, при покупці на певну суму - подарунковий сертифікат. Або при покупці подвійної порції - келих пива в подарунок.

Ефектна презентація новинок

Як рекламувати ресторан: кілька цікавих ідей, фото-3

Запуск нових продуктів - це фінансові витрати, праця і час. Яскраві промо-заходи дозволять забезпечити потужний старт продажів. Наприклад, ви відкрили новий ресторан. Запропонуйте першим 50 клієнтам безкоштовні обіди протягом двох тижнів. Звичайно, повідомте про це в ЗМІ, запросивши всіх бажаючих на відкриття закладу. Як правило, такі події мають широкий резонанс і дають відмінний ефект.

Це лише кілька ідей для просування. Для пошуку потрібних саме Вам креативних рішень варто звернутися до професійних маркетологів. А сучасні автоматизовані системи управління рестораном дозволять витрачати мінімум часу на аналіз поточної діяльності, який необхідний для прийняття правильних рішень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...