08:49, 21 квітня 2021 р.
Надійне джерело
Про переваги підвищеного тарифу розповідає "Місто для людей"
Для пересічного споживача будь-яке підвищення цін – на продукти, ліки, проїзд у транспорті – неабияк б'є по гаманцю. Що вже казати про тарифи на послуги ЖКГ, на які витрачається вагома частина сімейного бюджету.
Позиція компанії “Місто для людей”: зміна тарифу має бути обґрунтована, а її результати – корисними для споживачів. У Кременчуці вже є приклади будинків, мешканці яких самостійно обрали підвищений тариф за послугу з управління та отримали відчутні результати. Детально про тему тарифів ми поговорили з директором керуючої компанії “Місто для людей” у Кременчуці Сергієм Зінченко.
Сергію, з 01.04.2021 мерія Кременчука підвищила плату за управління житлом. Чим це було обумовлено та як позначиться на послугах, що надає компанія?
- З липня 2018 року тариф, з яким ми вийшли на конкурс і з яким стали переможцем, не змінювався. Середній його показник – це 4,60 грн. На формування тарифу, згідно з чинним законодавством, величезний вплив має прив'язка до розміру мінімальної заробітної плати, а також підвищення тарифів на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси. На 01.04.2021 р. розмір мінімальної зарплати порівняно з липнем 2018 р. підвищився на 67%, вартість електроенергії зросла на 80%, а матеріалів – на 48%. Тому такий крок був економічно обгрунтованим та зваженим.
Зазначу, що вартість послуги з управління багатоквартирним будинком напряму впливає на обсяги робіт. Тому підвищення розцінок дозволить компанії задовольнити більше потреб своїх клієнтів, виконувати роботи у більших обсягах, швидше та якісніше.
Деякі будинки, що знаходяться в обслуговуванні компанії «Місто для людей», вже давно перейшли на підвищений тариф. Чому та в який спосіб вони вирішили це зробити?
- Так, дійсно, впродовж 2020 року мешканці 23 багатоповерхівок Кременчука самостійно обрали підвищений тариф за послугу з управління. Тут слід пояснити, що після проведення конкурсу всі будинки, які перейшли до нас в управління, обслуговувались в рамках типового договору. Однак тариф за типовим договором являв собою базовий пакет послуг, який найчастіше не відповідав нагальним потребам будинку і не міг повністю врахувати потреби та побажання його мешканців. Тому керуюча компанія “Місто для людей” запропонувала укладати індивідуальні договори, завдяки чому клієнти можуть розширити перелік послуг, включивши в нього додаткові послуги або відмовитися від зайвих.
Мешканці усіх 23 будинків пішли на підвищення тарифу у порівнянні з типовим на 1-2 грн, і це дозволило виконати роботи з поточного ремонту значно швидше та у більшому обсязі.
Наприклад, у будинку за адресою вул.Першотравнева, 45 тариф збільшився на 1,14 грн, завдяки чому на фонді будинку за 12 місяців минулого року акумулювалася додаткова сума у розмірі 35 484 грн. Це дозволило виконати поточний ремонт покрівлі на 220 м.кв. більше, ніж якби тариф залишився без змін.
Розкажіть детальніше про роботи, які вдалося виконати завдяки підвищенню тарифу?
- Будинок за адресою вул. Першотравнева, 45 довгий час потерпав через пошкоджену стару покрівлю. Завдяки накопиченим коштам на статті “поточний ремонт” після підвищення тарифу нам вдалося виконали ремонт м’якої покрівлі площею 790 м.кв.
Так само ремонт покрівлі ми виконали у будинках за адресами вул.В.Набережна, 39 (площа 175 м.кв.) та вул.І.Мазепи, 56 (площа 51 м.кв.).
Також фахівці компанії виконали наступні роботи:
- вул.І.Приходька, 25 - ізоляція трубопроводів центрального опалення у кількості 122 м.п.
- вул.Соборна, 13/39 - ремонт внутрішнього устаткування ліфта
- вул.І.Мазепи 56 - повна заміна по підвалу лежаків холодного водопостачання
- вул.І.Приходька, 11 - встановлення двох металопластикових вікон у другому під'їзді.
Цілком достойні результати. А на які роботи слід очікувати мешканцям, у будинках яких тариф підвищився с 1 квітня? Чи заплановані вже якісь заходи?
- Так, по тим будинкам, які перейшли на нові договори з підвищеним тарифом, ми плануємо провести наступні роботи у другому кварталі 2021 року:
- наб. Л. Дніпрова, 48 - ізоляція трубопроводів центрального опалення, ремонт м'якої покрівлі
- вул. І. Приходька, 11 - встановлення металопластикових вікон у двох під'їздах
- вул. І. Приходька, 23 - ремонт жолобів
- вул. І. Приходька, 25 - встановлення додаткової запірної арматури на горищі для регулювання подачі теплоносія
- вул. І. Приходька, 105 - встановлення металопластикових вікон у під'їзді.
Звертаю увагу, що компанія-управитель зацікавлена та готова вкласти кошти навіть авансом (якщо накопичених коштів недостатньо), щоб одразу виконати масштабні роботи та вирішити серйозні проблеми будинку.
Клієнти компанії можуть отримати консультацію або подати заявку за номером гарячої лінії “Місто для людей” у Кременчуці 067 341 41 41.
Звіти щодо виконаних робіт та новини компанії розміщуються у Viber-чаті https://bit.ly/2TcBk9W, а також на офіційному сайті mdl.com.ua.
Як бачимо, у сфері управління існує дійсно позитивний зв'язок між сумою тарифу та кількістю і характером проведених робіт. Але також має значення рівень оплат за замовлені послуги.
Регулярна оплата за послуги, конструктивний діалог між керуючою компанією і співвласниками, спільне визначення пріоритетних завдань в ремонті будинку – все це дає результати, і оновлення житлового фонду не змусить себе чекати.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
08:00
Вчора
18:50
11 жовтня
16:30
11 жовтня
11:14
11 жовтня
Оголошення
22:00, 6 жовтня
38
09:53, 11 жовтня
22:00, 6 жовтня
6
11:33, 8 жовтня
live comments feed...