• Головна
  • Соціальна послуга представництва інтересів: що це таке і як її отримати?
16:00, 6 вересня 2021 р.
Надійне джерело

Соціальна послуга представництва інтересів: що це таке і як її отримати?

Соціальна послуга представництва інтересів: що це таке і як її отримати?

Соціальна послуга представництва інтересів – це допомога посередницьких дій та заходів особам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Допомога посередницьких дій передбачає:
• допомогу в оформленні або відновленні документів,
• допомогу у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків,
• сприяння та встановлення зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.

Хто може скористатися даною послугою?
Соціальною послугою представництва інтересів можуть скористатися особи та сім’ї, які не можуть самотужки вирішити складні життєві обставини та потребують сторонньої допомоги посередника:
• бездомні особи,
• особи, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк,
• громадяни похилого віку,
• інваліди,
• особи, постраждалі від торгівлі людьми, від насильства у сім’ї тощо.
Також, отримувачем соціальної послуги представництва інтересів можуть бути:
• особа чи сім’я, у тому числі прийомна, сім’я опікунів/піклувальників,
• дитячий будинок сімейного типу,
• окремі соціальні групи, які перебувають у складних життєвих обставинах (спричинених інвалідністю, віком, станом здоров’я, соціальним становищем, життєвими звичками та способом життя) та потребує надання або вже отримує таку послугу.

Рішення про надання чи відмову у наданні соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів приймає структурний підрозділ з питань соціального захисту населення уповноважених органів системи надання соціальних послуг.

Які документи необхідно надати для отримання послуги?
Підставою для отримання соціальної послуги є надання заяви отримувача соціальної послуги або його законного представника.
Фахівці проводять комплексне оцінювання індивідуальних потреб та складають індивідуальний план надання послуги. Після визначення індивідуального плану між отримувачем та надавачем послуги укладається договір про надання послуги представництва інтересів.
Рішення про надання соціальної послуги чи відмову приймається не пізніше ніж через 10 днів з дати звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника.

Для осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, осіб з дітьми та осіб, які постраждали від насильства у сім’ї:

• ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг,

• допомога в оформленні або відновленні документів,

• допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків,

• сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.

Для дітей, які влаштовані до закладів соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, сімей опікунів, піклувальників:

• ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг,

• допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків,

• сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.Для громадян похилого віку:

• ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг,

• сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо,

• допомога в оформленні або відновленні документів,

• допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків,

• сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.

Для осіб, які постраждали від торгівлі людьми:

• ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг (за потреби),

• допомога в оформленні або відновленні документів,

• допомога у наданні послуг перекладача (для іноземців та осіб без громадянства, які на законних підставах проживають та/або перебувають на території України),
• сприяння в реєстрації місця проживання або перебування,
• допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків,
• сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.
Для бездомних осіб та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк:

• допомога в оформленні або відновленні документів,

• сприяння в реєстрації місця проживання або перебування,

• допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків,

• сприяння та встановлення зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.

Увага! Зміст та обсяг соціальної послуги визначається залежно від ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги, що відображається в індивідуальному плані та зазначається в договорі про надання соціальної послуги.

Періодичність надання соціальної послуги представництва інтересів:

• до першого перегляду індивідуального плану - 1 раз на тиждень протягом місяця (тривалістю мінімум 30 хвилин на тиждень, але в сукупності не більше ніж 3 години на місяць),

• після перегляду індивідуального плану - 1 раз на місяць (тривалістю від 30 хвилин до 3 годин).

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#посередник #соцполітика
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...