• Главная
  • "Твоя моя нє понімать": у КАТП-1628 не пораються з вивозом сміття. Чому і що робити?
16:22, 20 октября
Надежный источник

"Твоя моя нє понімать": у КАТП-1628 не пораються з вивозом сміття. Чому і що робити?

"Твоя моя нє понімать": у КАТП-1628 не пораються з вивозом сміття. Чому і що робити?

У Кременчуці сміття з подвір’я мешканців приватного сектору забирають з затримкою у цілу добу.

Телефонна розмова з цього приводу з начальницею відділу була схожою на «твоя моя нє понімать».

Вже три тижні на деяких вулицях міста комунальники порушують графік забору сміття.

Так, за графіком у нашого співрозмовника, сміття мають забирати по суботам. Люди зранку виставляють все у пакетах, в мішках, в’язанках, і йдуть по справах. Але машина КАТП-1628 виставлене забирає через добу – у неділю. За ніч собаки розривають сміттєві пакети і розтаскують по вулиці залишки. Звісно, комунальники не виправляють ситуацію, залишки не збирають, а повідомити мешканцям – часу в них немає.

Тож люди телефонували на лінію 1563 – Службу допомоги мера кременчужанам, і сподівалися на відповідь, але нічого не змінилося.

Далі було пару недозвонів на телефон диспетчерської самого підприємства КАТП-1628.

І от сьогодні вдалося додзвонитися.

Диспетчер, яка відповіла на дзвінок, пояснила, що КАТП-1628 не порається з вивозом сміття.

Ніби винні мешканці, які виставляють у «Тримісячник чистоти» залишки гілок.

Тож далі вже вимагали керівника підприємства, щоб не вести пусті розмови з диспетчером. Адже телефонуємо з єдиним питанням – що робити, а не чому так сталося.

Слухавку передали Ірині Борисенко.

Та також пояснила, що машини перевантажені і наголосила, що люди щось не розуміють , що гілля треба виносити на майданчики, звідкіля забиратимуть все. Що не треба класти все разом з побутовим сміттям.

Звісно, їй відповіли, що за умовами договору і за інформацією самого підприємства на сайті та згідно законодавства України – ви маєте вивозити гілки, все тут люди роблять правильно!

Але ж підприємство має інформувати населення про зміни у графіку вивезення сміття, умови вивезення та організовувати процес. Натомість жодного повідомлення на сайті, або у прес-службі виконкому, чи то на сторінці у ФЕйсбуці – немає.

Пані почала дорікати, мовляв, чому раніше не скаржилися. Пояснили їй, що скаржилися на 1563, та мабуть вони не комунікують між собою, що також тільки мінус підприємству.

Далі Ірина Борисенко намагалася перекласти провину на населення за збої у графіку. Натомість у відповідь почула зауваження щодо повної відсутності комунікації підприємства з населенням та відділами виконкому.

За три тижні на підприємстві не зробили жодного інформаційного висвітлення.

Що робити людям? Виставляти сміття у неділю, чи таки у суботу? - продовжували вимогу відповісти просто і по-суті.

Тут вже пані Борисенко від щирості перейшла до стандартних фраз:

-       - Підприємство здійснює вивіз сміття по графіку.

Але ж три тижні графік порушувався, який тут графік, вже тричі вам повторюю!, - одразу зауважили їй. Чи будуть з вашого боку якісь дії для інформування населення? Що, врешті, робити? Що повідомити кременчужанам від вашого імені?

Ірина Борисенко таки дала вірну єдину відповідь з точки зору клієнтоорієнтування:

-       -   Ми відреагуємо на вашу скаргу. Сміття на забір виставляйте згідно графіку. Все виправимо!

Нарешті! Бо для кожного успішного підприємства головне – задоволений клієнт! І не варто порушувати цей принцип на комунальному підприємстві: взяли гроші, дайте якісну послугу згідно умов договору та вчасно інформуйте населення.

Клієнт завжди правий. 

 Даємо номери телефонів підприємства, у разі проблем - телефонуйте:

Абонвідділ:+380 (67) 610 65 26 (з 8-00 до 17-00)

Диспетчерська:+380 (67) 546 44 04 (цілодобово)

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#сміття #катп1628
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Комментарии

Объявления
live comments feed...