• Главная
  • Що робити, якщо ваш лікар звільнився або не вийшов на роботу
08:40, 10 декабря 2021 г.
Надежный источник

Що робити, якщо ваш лікар звільнився або не вийшов на роботу

Що робити, якщо ваш лікар звільнився або не вийшов на роботу


Трапляється, що лікар, з яким у вас укладена декларація, не може приймати через хворобу.
Розповідаємо, як діяти у такій ситуації:
?Медзаклад, який надає первинну допомогу, у разі хвороби лікаря обов'язково призначає йому заміну.
?Про таку заміну медзаклад інформує пацієнтів: безпосередньо в закладі, на веб-сайті, сторінці в соцмережах або дзвінком до пацієнтів, які були записані на прийом до цього лікаря.
?Якщо лікар відсутній через непередбачувані обставини, заклад має повідомити про це у перший же день. Якщо відсутність запланована (відпустка, відрядження, планове лікування), то про неї інформують не пізніше як за тиждень.


Багато з тих, хто уклав декларацію з ?‍⚕?‍⚕ сімейним лікарем, терапевтом або педіатром, тривалий час не мав потреби відвідувати амбулаторію чи поліклініку. А коли така потреба виникла - дізнався, що його лікар більше не працює тут. Тож що робити в такому випадку і як можна дізнатися про такі речі?

1⃣ Якщо людина звернулась до центру надання первинної меддопомоги і дізналась, що її лікар звільнився, то в закладі мають запропонувати подати декларацію до іншого лікаря. Або пацієнт обирає будь-який інший заклад на свій розсуд.

https://bit.ly/32T81y5 - як шукати фахівця, з яким можна укласти декларацію. Допоможе або електронна карта на дашборді НСЗУ https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmd-map, або дзвінок до контакт-центру НСЗУ на номер 16-77.

2⃣ Центри первинної медичної допомоги мають інформувати пацієнтів про звільнення тих лікарів, з якими вони уклали декларації. Ось яким чином:
? розміщувати інформацію безпосередньо у центрі ПМД, в доступному для пацієнтів місці;
? розміщувати інформацію на веб-сайтах, у соцмережах відповідного ЦПМСД. Звичайно, якщо заклад має власні веб-сторінки;
? індивідуально повідомляти пацієнтів телефоном чи в інший спосіб, визначений пацієнтами.

❗ Заклад первинної меддопомоги має протягом одного місяця з дати звільнення лікаря, а значить і припинення дії декларації, повідомити про це пацієнта (або його законного представника) за допомогою бажаного способу зв'язку, зазначеного у декларації такого пацієнта.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#медики
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Комментарии

Объявления
live comments feed...