• Главная
  • АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» дало роз'яснення споживачам про розіслані СМС
12:18, 17 декабря 2021 г.
Надежный источник

АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» дало роз'яснення споживачам про розіслані СМС

АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» дало роз'яснення споживачам про розіслані СМС

АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»  у листопаді надіслало побутовим споживачам СМС-повідомлення або лист на електронну пошту про погодження дозволеної (договірної) потужності. Було отримано багато звернень від споживачів щодо тлумачення даного повідомлення, тому компанія вважає за потрібне роз’яснити алгоритм дій.

Листи та СМС були надіслані споживачам на виконання Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження змін до деяких постанов НКРЕКП» від 17.03.2021 року № 475, якою внесено зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі – ПРРЕЕ).

Відповідно до вимог пункту 2.4.2 глави 2.4. ІІ розділу ПРРЕЕ, індивідуальні побутові споживачі повинні погодити дозволену (договірну) потужність на рівні, встановленому проєктною документацією електрозабезпечення об’єкта споживача, а у разі її відсутності – на рівні не нижче трьох кВт та/або за результатами виконання відповідних заходів Інвестиційної програми на рівні не нижче п’яти кВт.

Що таке дозволена (договірна) потужність?

Це максимальна величина потужності, яку споживач має право використовувати у будь-який час (одномоментно) у своєму помешканні відповідно до умов договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії. Договірна потужність встановлюється у технічних умовах, відповідно до яких будинок було приєднано до електромереж і не може бути меншою, ніж зазначена в паспорті точки розподілу, але не нижчою трьох кВт.

Звертаємо увагу, що потужність об’єкту споживача обмежується на рівні потужності, передбаченої проєктом зазначеного об’єкту споживача та/або технічними характеристиками мереж зовнішнього електрозабезпечення об’єкту.

Що робити далі?

У разі незгоди із зазначеною величиною встановленої (договірної) потужності за об’єктом споживача, йому необхідно впродовж місяця подати до структурних підрозділів АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» відповідне обґрунтування  відмови  від зазначеної в повідомленні величини дозволеної потужності об’єкту. Перелік структурних підрозділів на сайті компанії – за посиланням https://www.poe.pl.ua/about/units/allbranches/

Погодити дозволену (договірну) потужність про надання послуг з розподілу електричної енергії, надану згідно з Постановою  № 475, споживач може, обравши один з наступних варіантів:
– в  електронному сервісі «Ваша абонентська книжка»: https://www.poe.pl.ua/abon/;
– зателефонувавши до Кол-центру: 0800-305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, 050-305-99-10, 097-202-02-07, 093-170-25-33 (за тарифами операторів зв’язку);
– звернувшись у підрозділи АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» для отримання паспорта точки розподілу відповідної потужності;
– не виконувати вищезазначених дій. У даному випадку погодження дозволеної (договірної) потужності на визначеному рівні відбудеться автоматично протягом місяця.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#поліція #злочин #кременчук #патруль
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Комментарии

Объявления
live comments feed...